
Nauji automobiliai tampa vis sudėtingesni, o tai kenkia transporto priemonių kokybei. „JD Power“ tyrėjai praneša, kad automobilių pirkėjai praėjusiais metais patyrė daugiau problemų, susijusių su nuosavybe, nei bet kada anksčiau.
Bendrovės pradiniame kokybės tyrime, kuris jau vyksta 38 metus, naujų transporto priemonių pirkėjų prašoma užregistruoti problemas, su kuriomis jie susiduria per pirmąsias 90 dienų, kai jie turi savo automobilį. Tada mokslininkai kiekvienai transporto priemonių markei suteikia balą, išreikštą problemų skaičiumi 100 transporto priemonių arba PP100.
Praeitais metaispirkėjai nurodė vidutiniškai 192. Šiemet jie užsiregistravo 195.
Susijęs: Vartotojų ataskaitose nurodyta 10 mažiausiai patikimų 2024 m. automobilių
Beveik kiekvieno prekės ženklo rezultatai 2024 m. buvo prastesni nei 2023 m. Tačiau net ir blogėjančioje rinkoje yra laimėtojų. Ram pelnė geriausią bendrą rezultatą – tik 149.
Tarp prabangių prekių ženklų geriausiai pasirodė „Porsche“ – 172. Prabangūs automobiliai paprastai yra prastesni pagal šį rodiklį dėl savo sudėtingumo. Daugiau funkcijų reiškia daugiau galimų klaidų.
„Nenuostabu, kad naujų technologijų įdiegimas sukėlė iššūkį gamintojams išlaikyti transporto priemonių kokybę“, – sakė Frankas Hanley, vyresnysis „JD Power“ automobilių lyginamosios analizės direktorius. “Tačiau pramonė gali pasiguosti tuo, kad kai kurios probleminės sritys, tokios kaip balso atpažinimas ir parkavimo kameros, dabar laikomos mažiau problemiškomis nei prieš metus.
Elektrinės transporto priemonės, ypač linkusios į klaidas
Daugelis pagrindinių gamintojų pastaraisiais metais pristatė pirmuosius iš planuojamų elektromobilių asortimento. Nenuostabu, kad naujausios technologijos yra mažiausiai subrendusios ir ištobulintos.
„Naujai įtraukti remonto duomenys rodo BEV [battery electric vehicles]taip pat įkraunamos hibridinės elektrinės transporto priemonės (PHEV) reikalauja daugiau remonto nei dujomis varomos transporto priemonės visose remonto kategorijose“, – rašo mokslininkai.
Turėdama daugiau patirties nei dauguma elektromobilius gaminančių įmonių, Tesla tradiciškai pelno aukštesnius balus. Šiais metais tai netiesa. Tyrėjai teigia, kad prekės ženklas surinko 266 balus – tiek pat, kiek ir kitų prekių ženklų EV. „Anksčiau „Tesla“ veikė geriau, tačiau šiais metais taip nėra, o tradicinių funkcijų valdiklių, tokių kaip posūkio signalai ir valytuvų svirtys, pašalinimas „Tesla“ klientų nebuvo palankus.
Nustokite pypsėti man
Tyrėjai nurodė naują šių metų nusivylimą – šiandieniniai automobiliai siunčia per daug įspėjamųjų signalų. „Pažangios pagalbos vairuotojui sistemos, skirtos gelbėti gyvybes ir sumažinti sužalojimus, erzina transporto priemonių savininkus netiksliais ir erzinančiais įspėjimais dėl galinio kryžminio eismo įspėjimo ir atbulinės eigos automatinio avarinio stabdymo funkcijų – tai nauja funkcija, kuri šiais metais buvo įtraukta į apklausą.
Reitingai:
Prekės ženklas | Problemos 100 transporto priemonių |
Ram | 149 |
Chevrolet | 160 |
Hyundai | 162 |
Kia | 163 |
Buick | 164 |
Nissan | 166 |
Porsche | 172 |
Lexus | 174 |
Fordas | 179 |
Honda | 181 |
Mini | 182 |
Subaru | 183 |
Genesis | 184 |
Infiniti | 187 |
Jaguaras | 188 |
Mitsubishi | 191 |
Toyota | 192 |
Acura | 193 |
Pramonės vidurkis | 195 |
Džipas | 200 |
GMC | 201 |
BMW | 206 |
Mercedes-Benz | 206 |
Cadillac | 214 |
Land Rover | 214 |
Linkolnas | 224 |
Alfa Romeo | 226 |
Mazda | 232 |
Volkswagen | 241 |
Audi | 242 |
Volvo | 242 |
Dodge | 301 |
*Rivianas | 266 |
*Tesla | 266 |
*Šiaurinė žvaigždė | 316 |
*Rivian, Tesla ir Polestar nėra oficialiai reitinguojami. JD Power nepaaiškino, kodėl šiais metais. Pastaraisiais metais mokslininkai teigė, kad bendrovės „nesuteikia JD Power leidimo atlikti savininkų apklausas valstybėse, kuriose reikalingas leidimas. Nepaisant to, balas buvo apskaičiuotas remiantis kitų valstybių savininkų apklausų imtimi.