
Kai kurie amerikiečiai nori dujomis varomų automobilių dėl patogumo, plataus pasirinkimo ir seniai patikrinto pobūdžio. Kiti nori elektromobilių dėl pažangiausių technologijų, mažesnio anglies dioksido poveikio ir stulbinamo pagreičio. Be to, automobilių pramonė teigia, kad žmonėms, norintiems abiejų derinio, yra tarpinis žingsnis: įkraunamas hibridas (PHEV).
Susiję: Kas yra įjungiamas hibridas?
Tačiau, remiantis nauju tyrimu, šis vidurinis žingsnis nepasiekiamas. JD Power nustato, kad „Nepaisant didelių rinkodaros pastangų ir aukšto lygio naujų modelių pristatymo, PHEV pardavimai dar nesumažina visos automobilių pramonės rinkos dalies“.
Kas yra PHEV?
Daugelis iš mūsų yra susipažinę su hibridinio automobilio idėja. Įkraunamas hibridas yra panašus, tačiau turi esminį skirtumą, dėl kurio jo turėjimas gali tapti labai skirtingu.
Tradicinis hibridas turi ir elektrinį, ir benzininį variklį. Jis naudoja elektros variklį iki tam tikro greičio (dažniausiai apie 25 mylių per valandą), o tada benzininį variklį nori veikti greičiau. Jis įkrauna akumuliatorių iš regeneracinio stabdymo.
Susiję: paaiškinti elektriniai automobiliai, hibridai ir įkraunami hibridai
Rezultatas, naudojant kasdienį naudojimą, atrodo kaip turėdamas ypač ekonomišką dujomis varomą automobilį.
Įkraunamas hibridas taip pat naudoja ir elektrinį, ir benzininį variklį. Tačiau jis gali važiuoti greitkeliu ir toliau, naudodamas vien elektros energiją. Nereikia užvesti benzininio variklio, kol akumuliatorius beveik išsikrovęs. Dauguma gali nukeliauti nuo 20 iki 40 mylių vien elektra. Jie įkrauna savo baterijas naudojant regeneracinį stabdymą, bet taip pat gali būti įjungiami į sieninį elektros lizdą.
Rezultatas, naudojant kasdien, atrodo tarsi turėtum elektrinę transporto priemonę (EV) važinėjimui mieste ir dujomis varomą automobilį ilgesnėms kelionėms.
Teoriškai PHEV turėtų atleisti savininkus nuo rūpesčių dėl nuotolio ir įkrovimo infrastruktūros. Jei savininkai apmokestina juos už kasdienes pareigas, jie gali būti tikri, kad jų anglies pėdsakas yra beveik toks pat kaip ir elektromobilių naudotojų. Tačiau jie taip pat gali nuvažiuoti tiek, kiek reikia, visiškai nenaudodami viešųjų įkroviklių, tik priklausomai nuo degalinių, skirtų važiuoti tolimais atstumais.
Susijęs: Hibridinio tipo papildinių diapazonas – diagrama
Skamba idealiai. Taigi kodėl tai neprisiima?

Maža rinkos dalis, didelės kainos, žemas klientų pasitenkinimas
„Nepaisant pastarojo meto gamintojų pastangų pereiti prie PHEV kaip tilto į visišką EV pritaikymą, PHEV rinkos dalis išlieka mažesnė nei 2 % visos automobilių rinkos“, – teigia JD Power. Tyrėjai nustatė, kad elektromobiliai užima 9,4% rinkos. Tradiciniai hibridai turi dar 10,7 proc.
Kaina yra viena iš priežasčių. „Vidutinė pirkėjui skirta PHEV kompaktinio visureigio sandorio kaina yra 48 700 USD“, – nustatė mokslininkai. Tai palyginti su 37 700 USD už tradicinį hibridą ir 36 900 USD už EV šiame segmente.
Tačiau, remiantis tyrimu, klientų pasitenkinimas taip pat yra žemas. JD Power apklausia savininkus ir vertina automobilius 1000 balų pasitenkinimo skalėje. Tyrėjai nustatė, kad PHEV vidutiniškai uždirbo 669 balus. Įprasti elektromobiliai uždirbo 716. Prabangūs EV uždirbo 738.
Susiję: Geriausi 2024 ir 2025 m. PHEV
JD Power pažymi, kad transporto priemonės su iš esmės dviem jėgos pavaromis remonto ir priežiūros išlaidos yra didesnės. Ši technologija yra pakankamai nauja, todėl senesnių PHEV nėra daug, todėl jų ilgalaikės nuosavybės išlaidos yra atviras klausimas.
Jiems taip pat trūksta daug socialinių elektroninių transporto priemonių kai kuriuose ratuose. „PHEV stiliumi ir dizainu labai nesiskiria nuo jų benzininiais varikliais varomų analogų, tačiau jie yra labai brangūs, daugelis vartotojų nemato pakankamai didelių bendros nuosavybės patirties skirtumų, kad jaustųsi, kad jie gauna pakankamai naudos. pinigų“, – aiškina mokslininkai.


Ar kas nors jungia savo papildinį?
Ekspertai taip pat negali pasakyti, kiek PHEV savininkų iš tikrųjų naudoja savo PHEV maksimaliai. Jei savininkai jų neįkrauna, jie iš esmės yra tik brangesni hibridai.
Dėl to prekiautojams tenka tam tikra pareiga juos geriau paaiškinti.
Brentas Gruberis, „JD Power“ EV praktikos vykdomasis direktorius, pramonės leidiniui „Automotive News“ sakė: „Prekiautojai yra pagrindiniai EV erdvės mokytojai“. Jei PHEV bus naudingas sprendimas daugiau amerikiečių, jis sako: „Reikia pradėti nuo jų“.