
Šiek tiek vidinės informacijos apie tai, kaip veikia automobilių kritikas: yra žmonių, kurių darbas yra nešti automobilius žurnalistams ir iš jų. Jie apie automobilius žino tiek pat, kiek ir bet kuris ekspertas, kurį matote per televiziją ar skaitote internete (Sveiki!). Ir jie turi pokerio veidus.
Automobilių gamintojai moka įmonėms, kad jos prižiūrėtų ir valytų automobilius, suplanuotų juos tokius leidinius kaip mūsų, atiduotų ir pasiimtų.
Tose įmonėse dirbantys vairuotojai yra vieni iš vienintelių žmonių, kurie yra važiavę tiek automobilių, kiek turi KBB redaktoriai. Jų klientai nenori, kad jie sakytų ką nors, kas turėtų įtakos mūsų rašymui. Taigi, jie yra malonūs pokerio žaidėjai, niekada neatskleidžiantys pirmenybės. Jie gali būti ekonomiško automobilio arba egzotiško šešiaženklio kabrioleto išmetimas; viskas, ką jie komentuos, yra jūsų sodas.
sakau tau tai pasakyti tau: TVairuotojas, išleidęs 2025 m. „Hyundai Ioniq 5 N“ man išbandyti, nusišypsojo. Jis papurtė galvą. Jis nenoriai padavė man raktus. „Ioniq 5 N“ palaužė jo profesionalumą.

Apie Ioniq 5 N
„Ioniq 5 N“ – tai itin naši „Hyundai“ vidutinio dydžio elektrinio visureigio „Ioniq 5“ versija. Ioniq 5 gali būti geriausia visų sukurtų elektrinių transporto priemonių (EV) versija. dar.
Tačiau „Ioniq 5 N“ yra visai kas kita. Didelio našumo versija gali pasigirti iki 641 arklio galių, dreifo režimu, vilkimo režimu ir nustatymu, dėl kurio ji burbuliuoja ir urzgia kaip su varikliu. Tai automobilių stebuklas su keliais – ir vos keliais – kompromisais kaip kasdienis automobilis. Tačiau savaitę važinėdamas juo pagalvojau, kad tai tinkamas pasirinkimas tik keliems išrinktiesiems. man patiko. Nerekomenduoju, nebent planuojate reguliariai rezervuoti laiką vietinėje trasoje.
Mano bandomasis modelis turėjo tik dvi papildomas išlaidas: „Atlas White“ dažus (470 USD) ir kiliminius grindų kilimėlius (210 USD). Bendra lipduko kaina buvo 68 175 USD, įskaitant 1 395 USD pristatymo mokestį.
Kasdienis vairuotojas ir bėgimo žaislas paspaudus daugybę mygtukų
Daugelis automobilių turi didelio našumo versiją. Jei žinote skirtumą tarp 3 serijos BMW ir M3, suprasite.
Šios naujovės yra tai, kad galite įjungti ir išjungti našumą. „Hyundai“ pasinaudojo elektromobilių kompiuteriais ant ratų, kad pirmasis tikrasis bėgimo automobilis būtų pritaikomas. Jame yra visko – nuo arklio galių iki sukibimo lygio.
Savaitę, kai juo važinėjausi, nespėjau ištirti jo drąsiausių funkcijų. Paliksiu tai savo kolegoms Lynui Woodwardui ir Mike'ui Dangeriui, kurie tai patraukė į trasą:
Bet aš ištyriau jo veikimo kredencialus – bent jau tiek, kiek galima nerizikuojant dėl licencijos.
„Ioniq 5 N“ pasižymi šokiruojančiu greičiu. Trijų sekundžių trukmė nuo nulio iki 60 yra stulbinanti šiuo kainų tašku. Techniškai galite tiesiog panaudoti tą pagreitį, kad pasiektumėte greitį greitkelyje. Tačiau tai panašu į grynaveislį lenktyninį žirgą, norint vaikščioti po kiemą.


Bet jūs turite mokytis, kad galėtumėte juo naudotis
Norėdami gauti tą pūslingą pagreitį, naudokite ant vairo esančius mygtukus, kad pasirinktumėte tinkamą važiavimo režimą, jutiklinio ekrano meniu, kad akumuliatoriaus temperatūra būtų paruošta iki reikiamos temperatūros, kitą jutiklinio ekrano meniu, kad įjungtumėte paleidimo valdiklį ir sureguliuotumėte sukibimo nustatymą, o tada kitą vairą. mygtuką, kad suaktyvintumėte „N Grin Boost“ ir 10 sekundžių arklio galių. Tada paspauskite akceleratorių.
Kiti meniu suaktyvina lenktynių režimą, sukimo momento pasiskirstymą, dreifo nustatymą, erdvėlaivio triukšmą ir tikriausiai milijoną kitų funkcijų, kurių neradau per savaitę. Galite įjungti variklio garsus ir netikrą pavarų perjungimą (naudodami perjungiklius). Galite patikrinti akumuliatoriaus ir kiekvieno iš dviejų variklių temperatūrą. Galite pamatyti, kiek niutonmetrų galios šiuo metu gamina kiekviena ašis. Galite patikrinti, kaip stipriai spaudžiate stabdžių pedalą prie šviesoforo.


„Hyundai“ suteikė jiems žaismingus pavadinimus, tokius kaip „N Grin Shift“ ir „Corner Rascal“. Tai nekeičia fakto, kad šis automobilis turi tokius nustatymus kaip naikintuvas su ciferblatais ir jungikliais. Turėtumėte skirti daug laiko, kad išmoktumėte pusę jų.
Vairuojant didelio našumo šeimyninio automobilio variantą, džiaugsmas yra tas, kad galite jame tvarkyti reikalus atsainiai ir apsimesti Lewisu Hamiltonu greitkelyje dobilo lape. Tačiau su Ioniq 5 N jūs taip pat turite išmokti būti jo inžinieriumi.
Jei perkate automobilį savaitgalio trasos dienoms, tai tinka profesionalų stulpelyje. Tačiau jei norite tik greito šeimos automobilio, jo sudėtingumas gali būti trūkumas.
Vis dėlto tai beveik viskas, ko reikia kompromisams. Nepaisykite daugybės mygtukų ir meniu, o „Ioniq 5 N“ gali būti paprastas šeimos automobilis kasdieniam naudojimui.
Radau vieną nedidelį susierzinimą – nuo priekinės ašies sklindantį triukšmą kaimynystėje esančiu greičiu. Peržiūrėdamas daugybę ekranų sužinojau, kad triukšmas kyla tik tada, kai galinis variklis varo automobilį, o priekinis yra kartu. Pagreitėkite sekundei, ir priekinis variklis įsijungia, baigdamas verkšlenimą.


Galbūt turėtume juos palikti savaitgalio lenktynininkams
Labai mėgavausi savaite „Ioniq 5 N“. Kai grąžinau raktus, nusišypsojau.
Vis tiek nerekomenduočiau Ioniq 5 N daugumai vairuotojų. Ne todėl, kad jo stulbinanti galia ir sportiškas valdymas nedžiugina. Bet kadangi „Ioniq 5“ be „N“ jau yra smagu.
Visais ratais varomas (AWD) „Ioniq 5“ sportiniu režimu nuo nulio iki 60 mylių per valandą įsibėgėja per mažiau nei penkias sekundes. Jis turi lengvą, jautrų vairavimą ir daug sukibimo. Tai didesnis našumas, nei reikia vidutiniam vairuotojui. Ir jį galima įsigyti už mažiau nei 56 000 USD.
Taigi, prašau – palikite juos žmonėms, kurie juos naudos viskam, ką gali. Savaitė „Ioniq 5 N“ man parodė, kad su juo lengva gyventi kaip su šeimos automobiliu.
Tačiau Lyn ir Mike diena trasoje man parodė, kad šis automobilis nėra toks. Supermenas neturėtų būti įstrigęs Clarko Kento vaidmenyje visam gyvenimui. Grynaveisiams turėtų būti leista lenktyniauti.
Ioniq 5 N pristatomas kaip labai nišinis automobilis, skirtas nišiniam pirkėjų rinkiniui. Jei manote, kad norite tokio, bet žinote, kad niekada neįjungsite šio dreifavimo režimo, geriau įsigykite pigesnį „Ioniq 5“ be N šalia pavadinimo. Pasirinkite tai, kad jie galėtų gyventi tokį gyvenimą, kuriam buvo sukurti trasoje.