
Jei kada nors buvo automobilis, kuriam natūraliai prireikė dažymo pagal užsakymą, tai klasikinis Volkswagen Bus. Garsusis VW Type 2 „meilės autobusas“ dešimtmečius buvo milijonų menininkų drobė. Sunku įsivaizduoti žmogų be taikos ženklų, drugelių ir vaivorykštės.
VW neiškeltų dvasinio įpėdinio ir nesitikėtų, kad jis išliks vienos spalvos.
Taigi, įmonė linksminsis nuo pat pradžių. „Volkswagen“ pristatė pritaikytą grafikos programą, kuri leidžia jums sukurti savo dizainą 2025 VW ID. Buzz. Technikai pritaikys jūsų dizainą kaip vinilo plėvelę prieš paimdami automobilį.
„Volkswagen“ kainų neatskleidė. Pilnas apvyniojimas transporto priemonei, kurios dydis yra ID. „Buzz“ paprastai kainuotų kelis tūkstančius dolerių, nors neįsivaizduojame, ar VW laimėjo tam tikrą nuolaidą.
Apie ID. Buzz
ID. „Buzz“ yra antrasis visiškai elektrinis klasikinio VW autobuso atėjimas. Prekybos centruose jis bus pristatytas vėliau šiais metais, nors „Volkswagen“ kainos vis dar neįvardijo. Jis dėvi klasikinę autobuso išvaizdą, bet važiuoja ant visiškai elektrinės platformos su septyniomis sėdimomis vietomis ir apie 275 mylių atstumą.
Gamykloje galite užsisakyti vienspalvį arba dviejų atspalvių dažymą. Tačiau, jei drugeliai, Kanagavos banga ar jūsų smulkaus verslo logotipas labiau patinka jūsų stiliui, taip pat galite užsisakyti.
„Pagrindinė programos dalis yra Wrapmate 3D konfigūratorius“, – aiškina VW, – tai leidžia klientams kurti ir vizualizuoti pasirinktinius įvyniojimus ir lipdukus realiuoju laiku tiesiogiai „Wrapmate“ svetainėje.


Prekiautojai patys neatliks taikymo darbų (tai įgūdžiai, kurių daugeliui prekiautojų technikų nereikėjo įvaldyti), tačiau platintojai gali pasirūpinti, kad „Wrapmate“ tinklas, sudarytas iš daugiau nei 2 000 sertifikuotų „Wrapmate Pro“ montuotojų, pritaikytų apvyniojimą.
Bendrovė taip pat periodiškai siūlys savo dizainą. Pirmasis iš jų bus menininko Bobo Hieronimuso sukurtas „Love the Earth“ dizainas. Jame yra frazė „Mylėk žemę“ 25 kalbomis.