
2025 m. Volkswagen ID. „Buzz“, kai tik jis pasirodys, bus vienas išraiškingiausių ir įtaigiausių automobilių kelyje. Vieniems tai primins prisiminimus, o kitiems – idealizuotas mintis apie praeitį, kurios jie nematė.
Tačiau dizainas visada praranda galią, kai jis tampa įprastas. Jums sunku iššaukti tą trokštamą jausmą trečiam pavyzdžiui, ką matote per dieną.
Šiam konkrečiam modeliui ši problema gali būti labai toli.
„Vienas ar du“ vienai atstovybei
„Volkswagen“ pardavimų vadovas Andrew Savvas pramonės leidiniui „Automotive News“ sakė, kad kiekviena VW atstovybė gaus „vieną ar du“ ID. „Buzz“ modelius, kai transporto priemonė pasirodys vėliau šiais metais.
Po to, kai jie bus parduoti, pasiūla išliks „gana siaura“, sakė Savvasas. „Volkswagen“ ketina pateikti asmens tapatybės dokumentą. „Buzz“ asignavimai „prekiautojams, kurie puikiai dirbo su ID.4“, pirmuoju VW elektriniu visureigiu JAV

Nori vieno? Greitai eikite į eilę. „VW pardavėjams per susitikimą anksčiau rugsėjį buvo pranešta, kad furgonas atvyks per Padėkos dieną“, – praneša AN.
ID. „Buzz“ yra legendinio VW Type 2, dar žinomo kaip „Bus“, „Love Bus“, „Micro Bus“ ir daugelio kitų pravardžių visame pasaulyje, įpėdinis. 2 tipas buvo gaminamas kažkur planetoje nuo 1940-ųjų pabaigos iki 2010-ųjų pradžios ir tapo septintojo dešimtmečio kontrkultūros ikona JAV.
Jis grįžta kaip visiškai elektrinis furgonas, turintis maždaug 230 mylių nuotolį, 282 arklio galias ir lanksčias sėdimas vietas iki septynių. Kainos prasidės nuo 61 545 USD (įskaičiuotas 1 550 USD kelionės tikslo mokestis) ir viršys mažą – 70 000 USD.
Planuoja išlaikyti jį šviežią
Retumas gali nuliūdinti pirkėją, kuris pasirodys prekybos atstovybėje trečias. Tačiau už to slypi strategija. Savvas sakė AN, kad prekiautojai pateikė „daugiausia teigiamų atsiliepimų“ apie kruopščią platinimo strategiją.
Pirkėjui prasmingas dizainas laikui bėgant gali susilpnėti. Automobilių gamintojai turi rasti būdų, kaip išlaikyti savo įspūdingiausius automobilius šviežius.
„Pirmuosius dvejus metus automobilis bus parduodamas itin gerai“, – „Automotive News“ sakė „Volkswagen Group of America“ generalinis direktorius Pablo Di Si. „Tada reikia turėti naujovių ir skirtingų versijų, kurias turime knygose, ir reikia, kad tai būtų įdomu, gyva.