Jei norite sužinoti apie automobilių nuosavybės pavojus, turėtumėte pasikalbėti su žmonėmis, kuriems priklauso šimtai jų. Kai turite vieną konkretaus pikapo kopiją, galite susidurti su įprasta techninės priežiūros problema. Kai turėsite 200, tai patirsite ir tikriausiai daug kartų.
Automobilių parko operatoriai daug sužino apie tai, kas negerai su dizainu ir kaip lengva su transporto priemone gyventi. Jie pradeda teikti pirmenybę elektrinėms transporto priemonėms (EV). Naujame „Cox Automotive“ tyrime nustatyta, kad „elektrinių transporto priemonių (EV) ir jų tradicinių kurą deginančių kolegų automobilių parkų savininkai yra labiau patenkinti savo elektromobiliais“.
„Cox Automotive“ priklauso „Kelley Blue Book“.
Apie Studiją
Tyrėjai kalbėjosi su 502 automobilių parkų operatoriais visoje šalyje, kurių dydis svyruoja nuo penkių iki daugiau nei 500. Septyniasdešimt vienas buvo papildęs elektromobilių parką, o 87 % tikisi, kad per ateinančius penkerius metus į savo arklides bus įtraukti EV.
Tyrėjai išsiaiškino, kad stulbinančiai 90 % transporto priemonių parkų operatorių, kuriems priklauso elektromobiliai, tikisi, kad kitą kartą gali nusipirkti daugiau.
Tarp automobilių parko operatorių, kurie naudoja abu galios agregatus, elektromobiliai turi aukščiausius pasitenkinimo balus „bendras pasitenkinimas“ ir „bendros nuosavybės išlaidos“.
Susijęs: Kiek kainuoja įkrauti elektromobilį?
41 procentas automobilių parkų operatorių, kuriems priklauso ir elektromobiliai, ir dujomis varomi automobiliai, teigė, kad yra labiau patenkinti savo elektromobiliais. 24 procentai teigė, kad yra labiau patenkinti dujomis varomais automobiliais. 35 procentai teigė manantys, kad abu yra „maždaug vienodi“.
EV pralenkia dujomis varomas transporto priemones, nepaisant didesnio priežiūros dažnumo
Elektros automobiliai dar nevykdo savo pažadų vienu svarbiu būdu. Elektromobilių šalininkai dažnai sako, kad elektromobiliams, kuriuose yra mažiau judančių dalių, reikia mažiau priežiūros nei dujomis varomiems automobiliams.
Susijęs: Tyrimas – Be Tesla, elektromobilių remontas nėra daug brangesnis
Tačiau 63% elektromobilių operatorių teigė, kad transporto priemones aptarnauja „dažnai“ arba „reguliariai“. 57 procentai tą patį sakė apie dujomis varomas transporto priemones. Penkiasdešimt keturi procentai pranešė, kad dažnai aptarnauja dyzelinu varomus modelius.
Tie patys skundai kaip ir individualiems pirkėjams
Automobilių parkų savininkai pranešė apie tą patį susirūpinimą, kaip ir įprasti automobilių pirkėjai, dėl važiavimo elektra. Didžiausias jų susirūpinimas buvo ribotas viešųjų įkrovimo stotelių prieinamumas. Kiti dažnai minimi rūpesčiai buvo akumuliatoriaus nusidėvėjimas ir ribotas EV modelių skaičius.
Susijęs: Iki 2032 m. viešieji elektromobilių įkrovikliai pranoks degalines
Daugelis teigė, kad elektromobilius apribojo trumpesnėmis kelionėmis dėl įkrovimo problemų.
„Elektrinių transporto priemonių istorija yra daug platesnė nei tik mažmeninės prekybos istorija“, – sakė Zo Rahimas, Cox Automotive tyrimų ir rinkos žvalgybos vyresnysis analitikas. „Daugeliu atžvilgių elektrinės transporto priemonės gali būti idealus sprendimas daugeliui transporto priemonių parkų operacijų, kuriose dažnai nustatyti žinomi atstumai, transporto priemonės, kurios reguliariai nakvoja toje pačioje vietoje, ir operacijos, kuriose pirmenybė teikiama nuosavybės išlaidoms.
Tačiau tos pačios sąlygos apibūdina, kaip daugelis iš mūsų dažniausiai naudojasi savo automobiliais.