The Toyota GR Corolla gali būti gryniausias vairuotojo automobilio pavyzdys.
Jei automobiliai jums ne itin rūpi, kitas Toyota Corolla skamba be galo neįdomiai. Tačiau „GR Corolla“ mažame automobilyje yra 300 arklio galių, visų varančiųjų ratų (AWD) su 60/40 padalijimu, dideliais stabdžiais ir lenktyninio automobilio greitu vairavimu.
Sukrečiantį atletiškumą jis sutalpina į mažyčius rėmelius, kaip Simone Biles treniruojantis Paryžiui.
2025 m. ji bus prieinama daugiau žmonių. „Toyota“ 2025 m. „GR Corolla“ vadina „išsivysčiusia“. Bet tai nėra pertvarkymas. Mažasis karštasis liukas tam dar per naujas.
Vis dėlto tai nėra per daug naujiena keletui atnaujinimų. 2025 m. vieną kartą tik mechaninė „Gazoo Racing Corolla“ gaus automatinę pavarų dėžę. Tai 8 greičių, visiškai naujas, su tam tikra naujoviška technologija: ji gali skaityti jūsų mintis.
„Toyota“ paaiškina: „Skirtingai nei GR Supra ir GR86 automatinės pavarų dėžės, kuriose pavarų perjungimas priklauso nuo transporto priemonės elgesio, pvz., lėtėjimo g jėgos ir greičio, jutiklis“, – naujasis 8 greičių „junta, kaip vairuotojas spaudžia stabdžius ir valdo akceleratorius. Naudodamas šias įvestis, jis numato, kada pavarų perjungimas bus optimalus, net prieš pasikeitus automobilio elgsenai, taip parenkama pavara, kuri atspindi vairuotojo ketinimus, todėl perjungiama panašiai kaip profesionalių vairuotojų.
„Toyota“ nepateikė 2025 m. GR Corolla, kuri į atstovybes pasieks šią žiemą, kainų. 2024 m. modelis prasideda nuo 37 595 USD. Tačiau jis yra labai paklausus ir retas, todėl pardavėjo antkainiai yra šio automobilio norma.
GR Corolla taip pat padidintas sukimo momentas 2025 m. Arklio galių išlieka 300, bet sukimo momentas padidėja nuo 273 svarų iki 295.
Nebuvo daug kur tobulinti dabartinį GR, tačiau „Toyota“ teigia, kad inžinieriai „norėjo pagerinti sukibimą sunkių posūkių metu, todėl priekinėje ir galinėje pakaboje jie pridėjo atšokančias spyruokles, kad slopintų vidinį rato pakėlimą energingo dinamiško vairavimo metu“. Naujos galinės ritės ir stabilizatoriai padeda stengtis.
Matomi pokyčiai yra nedideli. Jie apima pertvarkytą priekinį buferį (Toyota teigia, kad pakeitimai padeda aušinti), naujus stabdžių kanalus ir naują oro uždangą, skirtą sumažinti turbulenciją aplink padangas.
2025 m. „GR Corolla“ bus trijų apdailos lygių – „Core“, „Premium“ ir „Premium Plus“.