Vyriausybinė automobilių saugos tarnyba bandys priverstinai atšaukti antrą pagal dydį automobilių istorijoje dėl atšauktos dalies bendrovės prieštaravimų.
Vakar paskelbė Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija (NHTSA). kad privers atšaukti 51 milijoną oro pagalvių pripūtimo įtaisų, rastų daugiau nei 49 milijonuose Amerikos keliuose važinėjančiuose automobiliuose. Šis atšaukimas beveik konkuruoja dydžiu Takata oro pagalvių atšaukimas – daugiau nei dešimties metų senumo saga, apimanti daugiau nei 67 milijonus automobilių.
Ne Takata, bet panaši problema
Šis atšaukimas taip pat susijęs su oro pagalvių pripūtimu, nors dabar nebeegzistuojanti „Takata“ korporacija jų negamino.
NHTSA teigia, kad Tenesyje įsikūrusi ARC Automotive gamina oro pagalvių pripūtimo įtaisus, kuriuos naudoja mažiausiai 13 transporto priemonių gamintojų. Tai BMW, Ford, General Motors, Hyundai, Jaguar, Kia, Maserati, Mercedes-Benz, Porsche, Tesla, Toyota ir Volkswagen.
Agentūra nepateikė atšaukimų, kuriuose būtų paaiškinta, kuriems automobiliams reikės remonto. Vakarykštis sprendimas užtikrina, kad jie ateis.
Automobilių gamintojai gali pakeisti dalis prieš pateikdami užsakymą. Praėjusiais metais „General Motors“. pradėjo keisti „ARC Automotive“ pripūtimus apie 1 mln visureigiai.
Granata vaire
Oro pagalvės pripūtimo įtaisas yra maža metalinė kapsulė, kurioje yra cheminių medžiagų, kurios avarijos metu susijungdamos sukuria greitai besiplečiančias dujas. Šios dujos per sekundės dalį pripučia oro pagalvę, apsaugodamos vairuotojus ir keleivius nuo griūvančių automobilio dalių.
Tos dujos turėtų greitai išpurkšti iš mažo purkštuko.
NHTSA tvirtina, kad kai kuriuose ARC Automotive pripūtimuose antgalį užblokavo suvirinimo proceso metu susidarančios šiukšlės. Nepavykus ištrūkti, dujos gali sprogti pripūtimo įtaiso metalinis apvalkalas, į automobilio saloną patekusios įkaitusios metalo skeveldros, kur jos gali susižaloti ar nužudyti.
Agentūra teigia, kad „mažiausiai septyni žmonės buvo sužeisti ir vienas žmogus žuvo dėl šių plyšusių oro pagalvių pripūtimo įtaisų Jungtinėse Valstijose“.
Agentūra pereina prie priverstinio remonto
NHTSA paprašė ARC Automotiv atšaukti dalis savo noru praėjusią vasarą. Bendrovė atsisakė, ginčydama agentūros išvadą, kad infliatoriai buvo pavojingi.
Bendrovė dabar turi 30 dienų atsakyti. NHTSA pažymi, kad federalinis įstatymas leidžia ARC „pateikti informaciją, nuomones ir argumentus, rodančius, kad nėra defekto ar neatitikties arba kad defektas neturi įtakos motorinių transporto priemonių saugai“.
Šią vėlyvą datą, po daugiau nei metus trukusio tyrimo, bendrovė greičiausiai nepateiks naujų duomenų, kurie tenkintų NHTSA. Tačiau agentūra turi leisti įmonei jį pagaminti per 30 dienų.
Jei „ARC Automotive“ nepateiks naujų įrodymų, NHTSA teigia, kad „įsakys ARC laikytis įsipareigojimo pateikti agentūrai pranešimą apie saugos trūkumą ir lieps transporto priemonių gamintojams atlikti atšaukimus, pateikdamas įspėjimą ir nemokamą teisių gynimo priemonę“. mėnuo.