Praėjusiais metais „Nissan“ Jungtinėse Valstijose pasiūlė visą keturių sedanų asortimentą. Po poros metų prekės ženklas gali sumažėti iki vieno.
Nissan nutraukė gamybą savo didelio Maxima „keturių durų sportinis automobilis“ po 2023 metų modelio.
Dabar pramonės leidinys Automotive News praneša, kad jos Altima vidutinio dydžio sedanas ir Priešingai subkompaktiniai taip pat yra ant pjaustymo bloko.
Cituodamas „žmones, susipažinusias su planais“, AN praneša, kad bendrovė „po 2025-ųjų modelio metų atsisakys subkompaktinio „Versa“. „Altima“ „saulėlydis po 2026-ųjų modelio metų“.
Kompaktiškas Sentra išliks, nes ji dažnai parduodama žmonėms, perkantiems pirmąjį naują automobilį. Tai suteikia „Sentra“ galimybę tapti įėjimo tašku pirkėjams, kurie gali laikytis prekės ženklo ir vėliau nusipirkti didesnius visureigius.
Subkompaktinio automobilio pabaiga?
„Nissan“ šio pranešimo nekomentavo. Atnaujinsime šią istoriją, jei iš jų išgirsime.
Tačiau tai istorinės naujienos, jei „Versa“ yra pakeliui. Tai gali būti paskutinis pagamintas subkompaktiškas automobilis.
Iki 2022 m. pabaigos rinkoje buvo tik penki.
Tais metais iš rinkos pasitraukė Chevy Spark, kelerius metus pigiausias naujas Amerikos automobilis. Toliau sekė „Hyundai Accent“.. Tada „Kia Rio“..
Taip gaminami tik du – „Versa“ ir „The Mitsubishi Mirage.
2023 m. ataskaitoje teigiama, kad „Mitsubishi“ atšauks „Mirage“ po 2024 metų modelio. Bendrovė atsisakė patvirtinti ar paneigti mažo automobilio pabaigą.
Ironiška, „Versa“ ir „Mirage“ pardavimai praėjusį ketvirtį išaugo. Kadangi dėl didelių palūkanų normų mėnesiniai mokėjimai tapo nepasiekiami daugeliui amerikiečių, pardavėjai spaudė automobilių gamintojus suprojektuoti ir pagaminti nebrangesnius modelius savo sklypams.
Tačiau dėl besikeičiančių Amerikos skonių daugumos modelių pigiausi modeliai galėjo tapti subkompaktiškais visureigiais, o ne sukompaktiškais sedanais.