![](https://bustustatybos.lt/wp-content/uploads/2024/05/2026-kia-ev3-front-quarter-1024x576.jpg)
„Kia“ šiandien debiutavo mielu visureigio žaisliniu buldogu, visiškai elektriniu ir, ko gero, pakankamai prieinamu. Bendrovės pareigūnai patvirtino, kad „Kia EV3“ atvyks į JAV, tačiau pardavimo datos neatskleidė.
Manome, kad jis bus pristatytas 2026 m.
EV3 tinka subkompaktiškų visureigių klasei, nors tikriausiai galėtume jį pavadinti hečbeku dėl santykinai žemos padėties.
„Kia“ dizaineriai su savo elektra varomomis transporto priemonėmis (EV) buvo retos formos, o EV3 šios serijos nenutraukia. Prekės ženklo vidutinio dydžio EV6 dėvi nuostabius agresyvius posūkius, kai kuriais modeliais nuvažiuoja daugiau nei 300 mylių ir pasižymi dideliu našumu su beveik 600 arklio galių.
Jo 3 eilių EV9 pristatė naują kampuotą dizaino kalbą, kuri sukėlė triukšmą ir turi daug tų pačių praktinių privalumų, kaip ir apdovanojimus pelnęs Teluridas dujomis varomas visureigis.
EV3 rodo pažadą ir gali tęsti šią sėkmę. Automobiliu dar niekas iš įmonės nevairavo. Tačiau elektromobiliai surenkami kaip „Lego“ kaladėlės, o skirtingų dydžių modeliai turi daug bendrų dalių. Nėra jokios priežasties manyti, kad EV3 nebus iki galo iškepęs, nes jame naudojami ingredientai iš gerai žinomų receptų.
Kainos „Kia“ neįvardijo. Rinkoje trūksta įperkamų elektromobilių. Dėl savo modulinės konstrukcijos ir mažo dydžio tai gali slysti maždaug 30 000 USD diapazone. Kol kas nežinome, ar „Kia“ gamins jį JAV, todėl negalime pažadėti, kad jis bus tinkamas JAV federaliniams elektromobilių mokesčių kreditams. Tačiau bendrovė Džordžijos valstijoje stato elektromobilių gamyklą.
Blocky Design Language puikiai veikia tokio dydžio
Daugelis žurnalistų, iš pirmo žvilgsnio, sako, kad EV3 turi panašią EV9 dizaino kalbą. Tai tiesa, bet taip pat žaislinis buldogas ir 250 svarų mastifas atrodo panašiai.
Žvelgiant iš išorės, EV3 nėra EV9 su susitraukiančiu spinduliu. Tai visiškai jo paties dizainas. Kampinės linijos ir „žvaigždžių žemėlapio“ lemputės yra, tačiau jos kartu sukuria kažką mielo ir stilingo, o ne aštraus ir įspūdingo.
Plaukiojantis stogas neleidžia jam atrodyti per sunkus. Žemai esanti juoda apdaila leidžia atrodyti aukštesnė nei yra.
![2026 metų Kia EV3 interjeras](https://www.kbb.com/wp-content/uploads/2024/05/2026-kia-ev3-inteiror.jpg)
![2026 metų Kia EV3 interjeras](https://www.kbb.com/wp-content/uploads/2024/05/2026-kia-ev3-inteiror.jpg)
Stilingas interjeras su plačiu ekranu
EV3 dizainas puikiai tinka EV3 interjerui. Jis dalijasi EV9 ekranų rinkiniu – du 12,3 colio ekranai, besiribojantys su 5 colių oro kondicionavimo skydeliu, sukuria vieno beveik 30 colių pločio ekrano efektą.
Tai didelė automobilio dalis, todėl mažo automobilio prietaisų skydelis atrodo toks pat sudėtingas, kaip prabangaus automobilio. Mes galvojome apie Cadillac Lyriq's didžiulis ekrano masyvas.
Eilė lietimui jautrių mygtukų apačioje ir daug valdiklių ant vairo neleidžia jums visko daryti per jutiklinį ekraną.
„Kia“ teigia: „Klientai turi platų interjero spalvų, medžiagų ir apdailos pasirinkimą, įkvėptą oro, žemės ir vandens elementų. Parinktys apima subtilią pilką, šiltą pilką, [and] Mėlyna, o Onyx Black galima įsigyti tik su GT linijos apdaila.
Nuotraukose matomas modelis ir versija, parodyta Kelley Blue Book pernai kelionėje į Pietų Korėją, turi garstyčių geltonumo interjero akcentus, kurie suteikia stilingumo.
„Kia“ žada, kad viduje bus plačiai naudojamos perdirbtos medžiagos, įskaitant prietaisų skydelio audinį. „Polietileno tereftalatas (PET), kuris yra vienas iš lengviausiai perdirbamų plastikų pasaulyje, naudojamas daugelyje interjero dalių, įskaitant sėdynes, apdangalą, durų porankius, apdailą, grindų kilimėlius ir bagažo lentą“, – teigia bendrovė.
![2026 m. Kia EV3 žiūrint iš galinio viršaus kampo](https://www.kbb.com/wp-content/uploads/2024/05/2026-kia-ev3-rear-quarter-overhead.jpg)
![2026 m. Kia EV3 žiūrint iš galinio viršaus kampo](https://www.kbb.com/wp-content/uploads/2024/05/2026-kia-ev3-rear-quarter-overhead.jpg)
Našumas, diapazonas šiuo metu
Kiekvienas EV3 bus varomas priekiniais ratais (FWD), priekinėje ašyje bus vienas elektros variklis, o galinėje ašyje – nė vieno. Tikėtina, kad tai padės sumažinti kainas, tačiau norėtume pamatyti daugiau tokio dydžio visų ratų pavaros (AWD).
Šis variklis tinka 150 kW (apie 202 arklio galių) galiai, todėl našumas turėtų išlikti pagrįstas, bet ne sportiškas. „Kia“ teigia, kad 62 mylių per valandą greitis pasiekiamas praėjus 7,5 sekundės po paleidimo.
„Kia“ nepateikė asortimento įvertinimų, kurie būtų prasmingi Amerikos pirkėjams. Standartiniai modeliai turės palyginti mažą 58,3 kWh bateriją, o ilgo nuotolio modeliuose – 81,4 kWh. „Kia“ teigia, kad didesnio akumuliatoriaus atstumas yra 372 mylios, tačiau jai apskaičiuoti naudoja europietišką formulę. Amerikos EPA naudoja daug griežtesnę formulę, kuri sudaro trumpesnius įverčius.
„Su EV3 „Kia“ yra pirmasis gamintojas, kuris kompaktiškų visureigių segmente pristatė V2L įkrovimą, suteikdamas keleiviams laisvę ir lankstumą maitinti išorinius įrenginius, tokius kaip nešiojamieji kompiuteriai, nedideli šaldytuvai, kavos aparatai ar plaukų džiovintuvai. “, – teigia bendrovė. Mėgstame ruošti kavą ir tvarkytis šukuoseną mažame automobilyje.
Kaina bus viskas
Elektromobilių kainos nuolat mažėjo pusantrų metų, tačiau dauguma šiuo metu rinkoje esančių elektromobilių vis dar kainuoja daugiau nei 40 000 USD. Su „Tesla“ neseniai atšaukė pigesnio modelio planus 2, yra daug vietos konkurencingam subkompaktiškam visureigiui, skirtu pradinio lygio pirkėjams.
EV3 greičiausiai kovos su Volvo EX30 už jų dėmesį.