
Walsh Construction ir Herzog baigė 650 milijonų dolerių Pietų kranto linijos dvigubas projektasGegužės 13 d. Indianos gubernatoriaus Erico Holcombe'o biuras paskelbė priemiestinių geležinkelių išplėtimą iš Gary, Indiana, netoli Čikagos, iki Mičigano miesto, Indianos valstijoje.
Čikagoje įsikūręs „Walsh“, kaip dalis bendros įmonės su Sent Džozefu, Misūryje įsikūrusiame Hercoge, įsiveržė į dviejų etapų projektą 2022 m. pradžioje. išplėsti South Shore Line geležinkelio koridorių su naujais dvigubais takeliais, teigiama gegužės mėn. Walsh pranešime.
Walsh / Herzog užbaigė pradinį dvigubo stebėjimo tarp Dune Park ir Mičigano miesto etapą 2023 m. spalį, kaip skelbia statytojas. Po to BĮ pradėjo antrąjį projekto etapą, dvipusį geležinkelio koridorių tarp Dune Park ir Gary, ir iš esmės baigė 2024 m. pradžioje. Bandomieji traukiniai pradėti eksploatuoti vasario mėn., o pajamų paslauga koridoriuje atnaujinta 2024 m. balandžio mėn.
Remiantis gubernatoriaus pranešimu, atnaujinimai papildys daugiau nei 1 400 automobilių stovėjimo vietų ir 14 papildomų traukinių darbo dienomis. Darbai apėmė naują viršutinių kontaktų sistemą, 22 lygių sankryžas, 20 pralaidų ir platformų modernizavimą iki penkių stočių.
Be to, nauji įrenginiai ir patobulinimai sutrumpina kelionės laiką – kelionė iš Mičigano miesto į Čikagą sutrumpės nuo 1 valandos ir 40 minučių iki šiek tiek daugiau nei valandos, atsižvelgiant į Walsh, ir pašalinta 20 lygių perėjų, kad būtų sudaryta saugesnė aplinka. keleivių, įlipusių į traukinius.
„Turėdami papildomą vėžę, greitaeigius krosoverius ir aukšto lygio įlaipinimo platformas, galime teikti daug geresnes priemiestinio susisiekimo geležinkelių paslaugas savo vairuotojams, o traukinių dažnis yra geresnis, važiavimas laiku ir žymiai sumažintas laikas į Čikagą ir iš jo. “ – sakė gubernatoriaus pranešime Michaelas Nolandas, Pietų kranto linijos prezidentas. „Negalime pakankamai padėkoti savo finansavimo partneriams valstybės ir vietos lygiu, taip pat už partnerystę su LPS.
Pagal gubernatoriaus biurą projektas buvo finansuojamas iš kelių šaltinių:
- 340 milijonų dolerių iš Indianos valstijos.
- 173 mln. USD iš Federalinės tranzito administracijos programos „New Starts“.
- 80 milijonų dolerių iš vietos valdžios.
- 30 milijonų dolerių iš Šiaurės Indianos priemiesčių transporto rajono.
- 24 milijonai dolerių iš Amerikos gelbėjimo programos.
Plečiant geležinkelio liniją, tęsiamas 950 mln. USD vertės „West Lake Corridor“ kompaniono projektas. Omaha, Nebraskos inžinierių įmonė HDR yra projektavimo ir programų valdymo paslaugų teikimas ant pastato, teigiama bendrovės svetainėje. Pareigūnai skaičiuoja, kad koridorius bus baigtas 2025 m.