
„Cadillac“ turėjo garbingą savaitgalį šeštadienį ir sekmadienį vykusiose 2024 m. Le Mano lenktynėse, o vienas iš dviejų V serijos R prototipų užėmė septintąją vietą elitinėje „Hypercar“ klasėje. Kitas pasitraukė dėl akivaizdaus alyvos nuotėkio.
Tačiau tai nebuvo istoriškai svarbiausias prekės ženklo pasirodymas Le Mano mieste. Greičiausiai tai įvyko 1950 m. Tais metais privatus lenktynininkas Briggsas Cunninghamas įstojo į „Cadillac Series 61 Coupe“ porą. Prancūzai juos pravardžiavo Petit Pataud („mažas nerangus“) ir Le Monstre.
Le Monstre yra ta, kuri paliko pėdsaką istorijoje. Cunninghamas dirbo su Grumman orlaivių kompanijos inžinieriumi, kad visiškai perprojektuotų jo korpusą. Le Monstre daug prisidėjo prie šiuolaikinio automobilio aerodinamikos supratimo.
Jis užėmė 11 vietą, iškart už nepakeisto Petit Pataud, nes atsitrenkė į smėlyną ir turėjo būti lėtai iškastas bei taisomas. Tačiau aptakus, naikintuvų grėsmė V serijos R ir kitiems šiuolaikiniams Le Mano hiperautomobiliams yra skolinga monstriškam Cunningham eksperimentui.


Labai riboto leidimo Salute modeliai
„Cadillac“ pasirinko 2024 m. Le Mano lenktynes, kad pristatytų riboto leidimo sveikinimus šiems klasikams. Abu yra „Blackwing“ sedanai, modifikuoti bendrovės „Collector Series“ parduotuvėje.
„Cadillac“ kainų neatskleidė. Dabartinis CT5-V Blackwing prasideda nuo 90 000 USD vidurio, o CT4-V Blackwing – nuo 60 000 USD. Tačiau jų retumas reiškia, kad prekiautojai reguliariai taiko didesnes kainas. Tikėtina, kad tokių ribotų leidimų rinkinio lipdukų kainos bus daug didesnės.
Šiuolaikinis Le Monstre yra 2025 m CT5-V Blackwing, su to automobilio 668 arklio galių kompresoriniu 6,2 litro V8. „Pagerbdamas 101-ąsias pirmųjų 24 pirmųjų Le Mano lenktynių valandų metines, „Le Monstre“ leidimo gamyba apribota iki 101 transporto priemonės“, – sako „Cadillac“.


Šiuolaikinis Monstre įgauna „Phantom Blue“ interjerą ir „Santorini“ akcentus, pasirenkant „Sky Cool Grey“ arba „Jet Black“, o ant sėdynių įspaustas stilizuotas 1955 m. Monstre lenktyninis „9“. Skaičius taip pat yra ant 3D atspausdinto perjungiklio medaliono. Mėlyna spalva persikelia į išorę, kur atsiranda ant karališkos mėlynos spalvos stabdžių apkabų ir mėlyno anglies pluošto aeroelementų.
2025 m. Petit Pataud versija yra a CT4-V Blackwing, naudojant šio automobilio 472 AG V6 su dviem turbokompresoriais. Ant sėdynių atlošo ir pavarų perjungimo svirties jis apmuštas mėlynai virš juodos spalvos. „Cadillac“ pagamins vos 50 kopijų.
Kiekvieno iš jų serijos numeris yra subtiliai pažymėtas žemai ant durų.