
„Toyota“ pervadins savo įkraunamus hibridus (PHEV) į… gerai… įkraunamus hibridus. Šią savaitę bendrovė paskelbė, kad 2025 metų modelio metais atsisakys „Prius Prime“ ir „RAV4 Prime“ pavadinimų ir pervadins tuos modelius į jų aprašymus: Prius Plug-in Hybrid ir RAV4 Plug-in Hybrid.
Kai idėja nauja, niekas tiksliai nežino, kaip ją pavadinti. Amerikiečiai dar tik susipažįsta su PHEV idėja.
PHEV, kaip ir įprastesni hibridai, turi ir elektrinį, ir benzininį variklį. Skirtingai nuo tradicinių hibridų, jie gali naudoti tą elektros variklį iki pat greitkelio greitkelio (ir praėjus). Dėl didesnio akumuliatoriaus bloko jie nuvažiuoja tam tikrą atstumą (42 mylias RAV4 PHEV, 44 mylias Prius PHEV). Kai akumuliatorius išsikrauna, jie naudoja savo benzininį variklį, kad nuvažiuotų toliau. Kaip rodo pavadinimas, įkraunamos hibridinės transporto priemonės akumuliatorių įkrauna iš sieninio lizdo, tačiau daugelis jų taip pat gali prijungti prie viešųjų elektromobilių (EV) įkroviklių.
Taigi, turėti tokį automobilį yra panašu į EV, skirtą važinėti mieste, ir dujomis varomą automobilį kelionėms. Daugelis amerikiečių gali išgyventi vidutinę savaitę PHEV nepirkdami benzino, tačiau jie turi galimybę leistis į keliones be ilgų elektromobilių įkrovimo pertraukų.
Tačiau dabar, kai PHEV koncepcija pateko į visuomenės sąmonę, Toyota atsidūrė keistoje padėtyje. Daugelis amerikiečių žino, kas yra PHEV. Nedaug žino, kas yra „Prime“, todėl įmonė padarė logišką dalyką.
2025 Toyota RAV4 PHEV Kainos
Be pavadinimo pakeitimo, RAV4 Prime iš esmės nesikeis 2025 m. Į kainas įtrauktas privalomas 1 395 USD kelionės tikslo mokestis.
„Toyota“ dar nenurodė 2025 m. „Prius PHEV“ kainų. Tačiau ir ji į 2025-uosius modelio metus įžengia su nauju ženkleliu ir jokių kitų reikšmingų pakeitimų.
Apdailos lygis | MSRP + paskirties mokestis |
SE | 45 260 USD |
XSE | 49 130 USD |