Sukurti automobilį, kuris labai panašus į kitus savo klasėje, yra beprasmiška. Tačiau atrodo, kad dauguma automobilių gamintojų tai daro didžiąją laiko dalį. „Mazda“ to nepadarė su 2025 m. CX-70.
Šis 2 eilių visureigis yra tikrai unikalus. Tai gali būti ne tas, kurio tikitės, jei esate ilgametis Mazda gerbėjas. Jis turi skirtingus privalumus ir trūkumus nei dauguma savo klasės automobilių, o tai yra puiki žinia automobilių pirkėjams.
Tam tikra prasme CX-70 veikia puikiai. Kitose srityse yra kur tobulėti. Tačiau per savaitę važinėdamas juo nė karto nepagalvojau, kad tai tipiškas vidutinio dydžio visureigis. Dėl keistų savybių derinio jis bus idealus kai kuriems pirkėjams.
Mano testeris buvo geriausiai įrengta, brangiausia Mazda versija, 3,3 Turbo S Premium Plus modelis. Vienintelis papildomas pasirinkimas buvo „Soul Red Crystal Metallic“ dažai, kurie papildo 595 USD ir yra vienas gražiausių, labiausiai brangakmenių primenančių automobilių raudonų spalvų 2024 m. Bendra automobilio kaina buvo 58 000 USD, įskaitant 1 455 USD pristatymo mokestį.
Unikali Mazda Vibe
Automobilių spauda mėgsta rūšiuoti automobilius į dvi kategorijas: įprastus (arba įperkamus) ir prabangius. „Mazda“ mėgsta bandyti įveikti abu. Kartais mums kyla klausimas, ar mums reikia trečios kategorijos tarp šių dviejų, kad apibūdintume automobilius, kurie yra šiek tiek aukštesni už jūsų vidutinį „Ford“ ar „Toyota“, bet nėra pakankamai brangūs, kad galėtų konkuruoti su BMW ir „Lexus“.
„Mazda“ yra šių diskusijų priežastis.
„Mazda“ transporto priemonių kainos yra beveik tokios pat kaip įprastų automobilių. Tačiau jie paprastai būna šiek tiek sportiškesni, o jų interjeras – šiek tiek prabangesnis.
CX-70 puikiai atitinka kai kurias šios formulės dalis. Kituose atveju tai nėra tai, ko „Mazda“ gerbėjai tikisi.
Labiausiai Mazda Mazda
Tam tikra prasme CX-70 yra tobula „Mazda“ transporto priemonė – beveik prabangus pasirinkimas tiems, kurie nori sportinio ir tvarinio komforto, bet nenori leisti „Mercedes“ pinigų.
Ant popieriaus CX-70 aprašymas panašus į 65 000 USD kainuojančio BMW X5 aprašymą.
Pavyzdžiui, daugumoje įperkamų 5 vietų visureigių naudojamas 4 cilindrų variklis su turbokompresoriumi, o daugelyje prabangių modelių – 6 cilindrų malūnėlis. Vadinamieji „tiesūs šešių“ varikliai yra paplitę prabangiuose prekių ženkluose, tačiau reti tarp įperkamų automobilių gamintojų. Jie garsėja savo sklandumu. BMW jums parduos I6; Honda to nedarys.
CX-70 turi inline-6.
Turėdamas 340 arklio galių, jis yra raumeningesnis nei bet kas kitas „Honda Passport“ ar „Volkswagen Atlas Cross Sport“.
CX-70 taip pat naudoja visų varančiųjų ratų (AWD) sistemą, nukreiptą į galą – prabangiems visureigiams būdingą savybę, kuri teikia pirmenybę sportiškumui. Dauguma konkurencijos šiuo kainų tašku siūlo visų ratų pavarą, bet ne sportinę.
Net viduje CX-70 šiek tiek primena prabangų europietišką visureigį. Mano testeris turėjo dygsniuotas Nappa odines sėdynes su šildymu ir ventiliacija bei 3 zonų klimato kontrolę. Dizaineriai į saloną įnešė tikro meniškumo. Dirbtinės zomšos prietaisų skydelyje buvo siūlės, įkvėptos tradicinių japonų knygų įrišimo technikų.
Visa tai, kai kaina mažesnė nei 60 000 USD? Štai ką Mazda gerbėjai žino ir mėgsta.
Mažiausia Mazda Mazda
Kitais atžvilgiais CX-70 nepasiekia to, ką paprastai stengiasi padaryti „Mazda“.
Ryškiausias pavyzdys yra keista transmisija. Tai 8 greičių automatinė pavara ir puikiai tinka kasdieniam naudojimui. Tačiau jis elgiasi keistai važiuojant mažu greičiu, kartais ieškodamas pavarų.
Dažnos pamainos nėra griežtos, bet pastebimos. Greitai atitraukite nuo šviesoforo ir transmisija ryžtingai perjungs. Tačiau įsibėgėkite ramiu tempu ir kaskart pajusite lengvą smūgį, kai daiktas ieškos tinkamos pavaros.
Ar tai priežastis nepirkti automobilio? Ne. Daugelis pirkėjų to nepastebės, bet iš „zoom-zoom“ kompanijos tai keista. Jei pakylate nuo CX-5, CX-70 jausis šiek tiek mažiau sportiškas, nei tikitės.
Jis vis dar gana gerai susitvarko su tokiu dideliu dalyku.
Tada yra jutiklinio ekrano klausimas. Tik kartais tai yra jutiklinis ekranas. Kai jis prijungtas prie telefono ir veikia Apple CarPlay arba Android Auto, jis veikia kaip įprastas jutiklinis ekranas. Kai jo nėra, valdote jį sukančiu ritulio valdikliu. Kodėl „Mazda“ gali gaminti jutiklinį ekraną ir neleidžia tiesiog liesti ekrano, aš nesuprantu.
CX-70 yra pilnas švelniai pažeistos prabangos. Palyginkite jį su Toyota gaminiu ir jus sužavės ilgas funkcijų sąrašas. Palyginkite jį su „Lexus“ ir parodys, kodėl turime terminą „beveik prabangus“.
3 eilių visureigis su dviem eilėmis
Galiausiai, yra paprastas dydžio klausimas.
Dauguma automobilių gamintojų gamina 2 eilių vidutinio dydžio visureigį ir didesnį 3 eilių vidutinio dydžio visureigį. Pagalvokite, pavyzdžiui, „Chevrolet Blazer“ ir „Traverse“. Jie aiškiai priklauso vienai šeimai. Bet jūs negalėjote supainioti vieno su kitu. Jie beprotiškai skirtingų dydžių.
„Mazda“ tai netiesa. Praėjusiais metais „Mazda“ pristatė visiškai naują 3 eilių visureigį „CX-90“. Tada jie pavertė jį CX-70, pašalindami galines sėdynes. Pastatykite juos greta, o vienintelis akivaizdus skirtumas yra vardinėje plokštelėje. CX-70 netgi turi porankius ir puodelių laikiklius, įlietus į krovinių skyriaus sienas – ten, kad būtų galima palaikyti trečią eilę, kurios nėra.
Tai suteikia jam vieną didžiausių krovinių zonų savo klasėje.
Neįprastas yra geras
„Mazda CX-70“ neturi tokio priartinimo priartinimo charakterio, kuris patinka „Mazda“ mėgėjams. Tačiau jis yra labai gerai įrengtas už savo kainą ir neabejotinai gražiai atrodo tiek viduje, tiek išorėje. Jame interjero dizainas laikomas amatu ir yra daugiau vietos kroviniams nei dauguma konkurentų. Dėl to kai kuriems tai bus aiškus pasirinkimas. Dažniausiai panašių visureigių srityje tai sveikintinas keistas dalykas.