![](https://bustustatybos.lt/wp-content/uploads/2024/07/2025-honda-odyssey-front-quarter-1024x576.jpg)
Nors investiciniai pinigai pereina prie elektrifikavimo, automobilių gamintojai pratęsia kai kurių savo dujomis varomų modelių eksploatavimo trukmę, o ne visiškai perprojektuoja kelis kartus per vidurį. Pavyzdys: „Honda Odyssey“. mikroautobusas 2025 metų modelio metais sulaukia antrojo penktosios kartos atnaujinimo.
Tačiau, Honda Odyssey yra toks geras mikroautobusas, kad mums sunku skųstis senėjančiu jo amžiumi, ypač dėl to, kad „Honda“ imasi priemonių, kad jis būtų šviežias. Pažiūrėkime, kaip vienas iš mūsų mėgstamiausių šeimos vežėjų tampa dar geresnis.
![2025 metų Honda Odyssey interjeras](https://www.kbb.com/wp-content/uploads/2024/07/2025-honda-odyssey-interior.jpg)
![2025 metų Honda Odyssey interjeras](https://www.kbb.com/wp-content/uploads/2024/07/2025-honda-odyssey-interior.jpg)
Atnaujinta Tech
Jūs atspėjote: naujas ekranas. Senasis 8 colių ekranas išaugo į 9 colių ekraną. Jis gauna greitesnį procesorių, kurį „Honda“ vadina „našumu be atsilikimo“. Pagaliau „Odyssey“ turi belaidį „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“. Tačiau, jei norite prijungti, visoje plačioje 8 vietų salone yra daugiau USB-C prievadų.
Išeinančioje Odisėjoje buvo matuoklių grupė, kuri buvo iš dalies analoginė ir iš dalies skaitmeninė. Jo unikali estetika atrodė aukštųjų technologijų, kai „Odyssey“ buvo visiškai naujas 2018 m., tačiau pastaruoju metu sąranka pradėjo atrodyti pasenusi. Jis vis dar nėra visiškai skaitmeninis, bet dabar atrodo modernesnis. Dešinėje yra analoginis spidometras, o maždaug du trečdaliai matuoklių grupės dabar yra 7 colių skaitmeninis ekranas su vartotojo pasirenkamomis funkcijomis.
Būdamas mikroautobusu, atnaujintas „Odyssey“ pagerino ir gale sėdinčių keleivių gyvenimo kokybę. Galinė pramogų sistema (standartinė Touring ir Elite komplektuose) dabar turi didesnės raiškos 12,8 colio ekraną, pakeičiantį senąjį 10,2 colio ekraną. Jame nebėra „Blu-ray“ grotuvo. Galinės pramogų sistemos HDMI kištukas perkeltas į priekinės centrinės konsolės vidų su specialia dėžute srautinio perdavimo įrenginio saugojimui.
![2025 m. Honda Odyssey žiūrint iš galinio ketvirčio kampo](https://www.kbb.com/wp-content/uploads/2024/07/2025-honda-odyssey-rear-quarter.jpg)
![2025 m. Honda Odyssey žiūrint iš galinio ketvirčio kampo](https://www.kbb.com/wp-content/uploads/2024/07/2025-honda-odyssey-rear-quarter.jpg)
Patikslintas stilius
2025 m. „Odyssey“ išlaiko didžiąją dalį savo unikalios estetikos, kuri jau seniai pasižymėjo „žaibo“ korpuso linijomis išilgai šonų. Išorės patobulinimai apsiriboja atnaujintomis priekinėmis ir galinėmis detalėmis, drąsiomis naujomis grotelėmis ir liberalesniu juodos spalvos apdaila vietoj chromo. Visame modelių asortimente jis turi naujų ratų dizaino. Pasirodo dvi naujos dažų parinktys: „Solar Silver Metallic“ ir „Smoke Blue Pearl“.
Išskyrus pirmiau minėtus techninius atnaujinimus, šeimai pritaikytas „Odyssey“ interjeras iš esmės nesikeičia. Jis nesugedo, todėl „Honda“ jo netaisė. Vienas sveikintinas atnaujinimas – stilingos dviejų atspalvių juodai baltos perforuotos odinės sėdynės viršutinėje Elite apdailos dalyje.
![2025 metų „Honda Odyssey“ sėdynės](https://www.kbb.com/wp-content/uploads/2024/07/2025-honda-odyssey-interior-seating.jpg)
![2025 metų „Honda Odyssey“ sėdynės](https://www.kbb.com/wp-content/uploads/2024/07/2025-honda-odyssey-interior-seating.jpg)
Nėra hibridinio ar AWD parinkčių
Tai, kas nepasikeitė „Honda Odyssey“, yra beveik tokia pati istorija, kaip ir tai, kas pasikeitė. Tas pats 3,5 litro V6 variklis, kurio galia 280 arklio galių, po „Odisėjos“ gaubtu stovi nuo 2018 m. Liko toks pat patikimas variklis. Degalų sąnaudos yra identiškos 2024 m. modeliui: 19 miesto / 28 greitkelio / 22 kombinuoto mpg.
Kalbant apie degalų taupymą, „Odyssey“ dabar išsiskiria tuo, kad yra vienintelis mikroautobusas JAV, kurio negalite įsigyti kaip hibridą. The Chrysler Pacifica nuo 2017 m. turi įkraunamą hibridinį variantą Toyota Sienna nuo 2021 m. yra tik hibridinis, o 2025 m Kia karnavalas hibridas.
Atnaujintame „Odyssey“ taip pat nėra visų ratų pavaros (AWD) parinkties, kurią galima įsigyti „Pacifica“ ir „Sienna“, bet ne „Carnaval“. Priekiniais ratais varomi „Odyssey“ mikroautobusai ištikimai tarnavo šeimoms bet kokio klimato sąlygomis 30 metų, todėl tai nėra akivaizdus praleidimas, tačiau turimas AWD yra vertas dėmesio kai kurių konkurentų konkurencinis pranašumas.
![2025 metų „Honda Odyssey“ krovinių skyrius](https://www.kbb.com/wp-content/uploads/2024/07/2025-honda-odyssey-interior-cargo-area-with-4x8-1.jpg)
![2025 metų „Honda Odyssey“ krovinių skyrius](https://www.kbb.com/wp-content/uploads/2024/07/2025-honda-odyssey-interior-cargo-area-with-4x8-1.jpg)
2025 m. Honda Odyssey Kainos:
Jei 2025 m. „Honda Odyssey“ pradinė 43 315 USD (įskaitant kelionės tikslą) kaina atrodo šiek tiek kieta, taip yra todėl, kad ji nebeteikia to, kas anksčiau buvo bazinė EX apdaila. EX-L yra nauja bazinė apdaila, o tai reiškia, kad kiekvienas 2025 m. „Odyssey“ komplektuojamas su aukščiausios klasės funkcijomis, tokiomis kaip odinės sėdynės (šildomos priekyje), elektra valdomas stoglangis ir elektra valdomos bagažinės durys. Nors jam trūksta mažesnės nei 40 tūkst. USD bazinės apdailos, „Odyssey“ kaina išlieka panašia į panašiai įrengtus mikroautobusų konkurentus.
„Honda“ teigia, kad 2025 m. „Odyssey“ į JAV atstovybes pasieks šį mėnesį. Visos toliau nurodytos kainos apima privalomą 1 395 USD paskirties mokestį.
Modelis | Kaina |
EX-L | 43 315 USD |
Sportas-L | 44 465 USD |
Ekskursijos | 48 005 USD |
Elitas | 52 275 USD |