Kasmet gamintojai JAV siūlo šimtus automobilių modelių. Vis dėlto, galbūt tik keliolika, kurių entuziastai traktuoja kaip kelrodžius – automobilio galimų etalonų. The BMW M5 yra vienas iš tų nedaugelio.
Tam tikrais atžvilgiais M5 gali būti pats svarbiausias. iJis turi šeimos sedano kabiną (M5 yra a 5 serija šiek tiek panašus į Dwayne'ą Johnsoną yra uola) ir lenktyninio automobilio charakteris. Dauguma automobilių gamintojų gali sukurti patogų važinėjimą į darbą ir dieną skirtą žaislą; Kad abu būtų pastatyti viename automobilyje, reikia žinių, kiek karjeros automobilių inžinieriai neturi.
BMW pristatė naują M5, skirtą 2025 m. Tokios naujienos priverčia visą gyvenimą trunkančius pavarų antgalius sėdėti tiesiai.
2025 m. BMW M5 kainuos nuo 120 675 USD (įskaitant privalomą 1 175 USD kelionės tikslą). Pristatymas prasidės šį rudenį.
Plug-In Hybrid Tech, 717 AG
Šių metų antraštė – nauja įkraunama hibridinė jėgos pavara. Nors hibridinės technologijos kažkada buvo geriausias būdas sukurti kuro siurblį, inžinieriai vis dažniau jas naudoja kaip efektyvumo įrankį.
2025 m. M5 pagamina 717 arklio galių – daugiau nei bet kuris ankstesnis vadovo lenktyninio automobilio leidimas. Jo 4,4 litro V8 su dviem turbokompresoriais galia yra šiek tiek mažesnė nei 2023 m. versija (M5 buvo 2024 m.). 577 AG galia yra 13 mažiau nei jo pirmtakas.
Sumažėjimas nesvarbus, nes į 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę integruotas elektros variklis prideda dar 140. Elektriniai varikliai suteikia momentinį sukimo momentą, skirtingai nei dujomis varomi varikliai, kurie turi pakilti nuo nulio. Taigi, elektrinis pastiprinimas padeda naujajam M5 šuoliui nuo nulio iki 60 mylių per valandą per 3,4 sekundės.
Dar geriau, BMW sako: „Nuostabus sukimo momentas suteikia M hibridinei pavaros sistemai išskirtinį elastingumą, kuris atsispindi per 2,9 sekundės, kai 50–75 mylių per valandą greitis su penkta pavara įsibėgėja. Nepakankamai greitas? Perjunkite žemyn į ketvirtą 2,2.
Greitis pasiekiamas nepaisant didžiulio svorio. 2025 M5 sveria beveik 5400 svarų – 1100 daugiau nei 2023 metų versija.
Kiekvienas 2025 m. M5 naudoja BMW xDrive visų varančiųjų ratų (AWD) sistemą. Didžiausias greitis ribojamas iki 155 mylių per valandą, tačiau pasirenkamas M Driver's paketas atrakina 190 mylių per valandą.
Visa ta galia stebėtinai draugiška Žemei. Iš tinklo įkraunama hibridinė sistema nuvažiuoja „maždaug 25 mylias“ vien elektros energija, prieš sunaudodama lašą dujų.
Akumuliatorius gali įkrauti 7,4 kilovato – tiek, kad pateisintų 2 lygio įkroviklio įrengimą namuose.
Tvirtesnė konstrukcija, keturių ratų vairavimas
Žinoma, pusiausvyra posūkiuose yra tokia pat svarbi, kaip ir neapdorota galia M automobilyje. „Didelis tiksliai tarpusavyje sujungtų M tipo tvirtinimo elementų paketas, orientuotas į važiavimo dinamikos gerinimą, padidina kėbulo konstrukcijos išilginį ir sukimo standumą“, – teigia BMW.
Ant popieriaus dvi svirties priekinė ašis ir 5 svirties galinė ašis primena standartinę 5 seriją, tačiau BMW teigia, kad „naujos vėžės valdymo svirties, posvyrio valdymo svirties ir kreipiančiosios svirties buvo sukurtos ypač aukštai išilginei ir skersinei dinamikai. “ Kaltinės jungtys ir ratų laikikliai buvo nukaldinti iš aliuminio ir naujoviško lakštinio plieno proceso, siekiant sumažinti nespyruoklinę masę.
„Naujojo BMW M5 vairo mechanizmas M Servotronic buvo atnaujintas ir sujungia greičiui jautrią galios pagalbą ir kintamą vairavimo santykį“, o standi jungtis su ašies antriniu rėmu turėtų suteikti išskirtinį grįžtamąjį ryšį.
Galinių ratų vairavimas turėtų sumažinti posūkio ratą važiuojant mažu greičiu ir padėti stabilumui važiuojant dideliu greičiu.
Kiekvienas, turintis M automobilių patirties, žino, kad padangos yra slaptasis BMW ginklas. Tvirti 285/40ZR20s priekyje ir 295/35ZR21s gale turėtų turėti pakankamai kontaktų ploto, kad galėtumėte patobulinti savo įgūdžius, o 6 stūmoklių fiksuoti priekiniai stabdžių apkabos ir vieno stūmoklio slankios galinės dalys padeda apsisaugoti, kai juos viršysite.
Monolitinis vaizdas, vaizdo žaidimai (kai stovi)
Išorinius ir vidinius pakeitimus praleisime. Daugiau detalių, skaitykite mūsų 2024 m. 5 serijos santrauką.
Visi nauji 5 serijos modeliai dėvi kampinį korpusą su briaunotomis raukšlėmis ir plonomis LED lemputėmis. M5 atrodo dar monolitiškiau dėl išsipūtusių ratų arkų, dėl kurių jis 3 coliais platesnis nei standartinis 5 serijos modelis.
Panoraminis stiklo stogas yra standartinis, tačiau pirkėjai gali norėti pasirinkti pasirenkamą anglies pluošto stogą, kad jis atitiktų veidrodžių korpusus ir sumažintų tą didžiulį svorį.
Viduje viršų perima anglies pluošto apdaila. Kitu atveju tai beveik 5 serija su lenktais dviem ekranais. Taip, jie žaidžia „AirConsole“ žaidimus, jei kažkaip negalite pakankamai linksmintis M5.
M5 nustato standartą, kai kiti sportiniai sedanai retai atitinka. 2025 m. leidimas turėtų puikiai valdyti šį triuką, nepaisant svorio padidėjimo. Ir jei BMW V8 ūžesys jus vilioja, gali tekti veikti dabar.
BMW užsimena, kad tai gali būti paskutinis M5, kuriame bus naudojamos dujos. Pranešime spaudai, skelbiančiame apie naująjį automobilį, sakoma, kad „BMW M“ žengia dar vieną žingsnį elektrifikacijos evoliucijoje.