JK Tomas Stoltmanas laimėjo 2024 metų Pasaulio stipriausio žmogaus konkursą gegužės mėnesį. Jis darė tokius dalykus kaip, pavyzdžiui, per 25,5 pėdų aukščio strypą sviedė daugybę statinių greičiau nei bet kas kitas ir nešė porą akmenų (vienas sveria 249 svarus, kitas 300, kad išlaikytų sportininką iš pusiausvyros) toliau nei bet kas kitas.
Kaip Tomui Stoltmanui jaučiasi pakėlus kavos puodelį?
Tokios mintys sukosi galvoje, kai greitai bėgate į techninės įrangos parduotuvę su 2024 m. Mercedes-AMG C 63 SE Performance sedanu.
Manau, stipriausias pasaulio žmogus pakelia kavos puodelius prie lūpų. Ir šis 671 arklio galių sedanas, aprūpintas galingiausiu 4 cilindrų varikliu istorijoje, kurį „Mercedes“ vadina, gali nugabenti dėžę gipso kartono inkarų.
Beveik neįsivaizduojamai galingieji daro įprastus dalykus. Jei AMG yra koks nors vadovas, atrodo, kad didžiąją laiko dalį jaučiame visi kiti. Tačiau turint galimybę visada padaryti ką nors absurdiško.
Savaitę išbandžiau „AMG C 63 SE Performance“ ir supratau, kad su juo lengva gyventi. Bet su slaptu trūkčiojimu tiesiai po paviršiumi. Mano testerio MSRP buvo 95 090 USD, įskaitant 1 150 USD pristatymo mokestį. Ši suma apima 83 900 USD MSRP ir pasirinkimus, įskaitant akustinį stiklą, juodus akcentus AMG naktiniame pakete ir beprotiškai nereikalingą pagalbos vairuotojui paketą. Patikėkite manimi, norėsite vairuoti be pagalbos.
Kasdien tai puikus kompaktiškas automobilis
AMG C 63 SE sukurtas remiantis Mercedes-Benz C klasės sedanu. Mūsų apžvalgininkams tai patinka dėl įspūdingo technologijų rinkinio ir lankstaus važiavimo. Bet jis kompaktiškas. Nenorėtumėte labai dažnai prašyti suaugusiųjų važiuoti ilgas atkarpas gale.
Tai pasakytina ir apie nepadoriai galingą versiją. AMG sportinės sėdynės yra patogios ir siūlo šildymą bei vėdinimą, bet ne mažiau į efektyvumą orientuotų Mercedes automobilių masažo funkcijas.
Geriausia jo interjero savybė gali būti naujausia Mercedes-Benz vartotojo patirties (MBUX) sąsajos versija.
Jis veikia per 11,9 colio jutiklinį ekraną su gana intuityviomis piktogramomis ir valdikliais. Tačiau tai geriau nei daugelis panašių sistemų valdo balso komandas. Kai įlipi, jis pasisveikina vardu (automobilyje „Mercedes“, kurį paskolina žurnalistai, sakoma „Labas rytas, vairuotojas bandytojas“, bet jūs galite išmokyti jį savo vardo).
Tada jis klauso komandos „Ei, Mercedes“ ir gali atlikti pakeitimus, pvz., temperatūros pokyčius ir navigacijos tikslų nustatymą vien jūsų balsu. Kai atidarysite dureles norėdami išeiti, jis net mandagiai pasakys, ar palikote telefoną įkrovimo dėkle.
Aš nesu taip įsimylėjęs anglies pluošto išvaizdą, kaip AMG dizaineriai. Jis yra visur salone. Tačiau tai suteikia C 63 aukštųjų technologijų blizgesį ir puikiai papildo jutiklinius ekranus bei aplinkos apšvietimą.
Laikykite jį komforto režimu ir švelniai naudokite pedalą ir niekada nežinosite, kad važinėjate ne gražiu kompaktišku prabangiu automobiliu.
Tai atrodo šiek tiek agresyviau
Iš išorės jis atlieka šiek tiek mažiau įtikinamą Clarko Kento aktą. Gaubte esanti plati ventiliacijos anga suteikia galimybę po juo esantis variklis įsiurbti daug oro. Funkcinės ventiliacijos angos ant priekinių sparnų suteikia ryklio išvaizdą.
Unikali AMG priekinė dalis atrodo plati, žema ir menka. O galiniame vaizde matomas difuzorius tarp keturių trapecijos formos angų.
Tačiau variklis yra naujas pasaulio stebuklas
Tačiau pasukite ratuką apatinėje dešinėje vairo pusėje į „Sport+“ režimą ir ramus priemiestis išnyks. Variklis ūžia ir spragsėja. Ponas Stoltmanas pasiima savo akmenis ir pradeda krauti į priekį.
Šis variklis yra technologinis stebuklas – pakankamai, kad reikėtų paaiškinti.
Jo širdis – 2,0 litrų 4 cilindrų variklis su turbokompresoriumi, techniškai panašus į tuos, kurie yra kituose C klasės automobiliuose. Tačiau šiame sumontuotas elektrinis turbokompresorius, skirtas susisukti, kol išmetamosios dujos net nepasiekia, todėl turbo lagas beveik nepastebimas. Diržais varomas starterio generatorius taip pat prideda keletą arklio galių.
Tai įjungiamas hibridas (toks kaip)
Tada yra elektros varikliai. O, aš nepaminėjau, kad tai įkraunamas hibridas (PHEV), ar ne?
Elektros variklis ant galinės ašies prisideda iki 201 AG. Sekundė ant priekinės ašies padeda greitai nušokti nuo linijos.
Dauguma PHEV gali nuvažiuoti nemažą atstumą naudodami vien elektros energiją. To negalima – „Mercedes“ net nepaskelbė visiškai elektrinio diapazono numerio Amerikos bandymuose. Tačiau akumuliatoriaus įkrovimas yra būtinas norint užtikrinti visišką veikimą. Įjungus įprastą sieninį elektros lizdą per naktį, tai bus padaryta.
Unikalu, kad elektrinis turbokompresorius gali įkrauti akumuliatorių vairuojant. Jis nėra pakankamai galingas, kad įkrautų jus iki 100%, tačiau jis pailgina, kiek laiko galite naudoti visą energiją. Kartais išgirsite, kad jo verkšlenimas tęsiasi dar ilgai po to, kai pakeliate droselį, o tam reikia priprasti.
Ta galia iš viso? Tai 671 AG. Šio 4 cilindrų variklio galia yra panaši į V8 su kompresoriumi. Mes nežinome ilgalaikio to patikimumo pasekmių. Manome, kad kiekvienas, išleidžiantis beveik 100 000 USD kompaktiškam automobiliui, reguliariai pasirūpins jo priežiūra.
Jums reikės lenktynių trasos, kad ją tikrai įvaldytumėte
„Mercedes“ teigia, kad C 63 SE iki 60 mylių per valandą įsibėgėja per 3,3 sekundės. Kai kurie žurnalai, atlikdami instrumentinius bandymus, jį rado greičiau. Prisipažinsiu, kad nejaučiu skirtumo tarp 2,9 ir 3,3 sekundės, kai garsiai juokiuosi iš skubėjimo.
Standartinė AMG Ride Control pakaba su prisitaikančiu amortizatoriumi išlaiko viską plokščią posūkiuose. Standartinis galinės ašies vairavimas leidžia jaustis lankstus kaip sportiniame kupė, net ir su galinėmis sėdynėmis.
Atvirai kalbant, visa tai yra daugiau galimybių nei kam nors dažniausiai reikia. Kad išnaudotumėte visas galimybes, jums reikės reguliarios prieigos prie lenktynių trasos.
Stipriausias pasaulyje žmogus ramybėje
Žinoma, kiekvienas, išleidžiantis daugiau nei 90 000 USD mažam automobiliui, tai supranta. Tačiau tuo domisi tik tam tikri pirkėjai, pavyzdžiui, tik keletas žmonių mokosi greičiau nei bet kas kitas sukrauti 300 ir daugiau svarų sveriančius akmenis.
Jei esate Tomas Stoltmanas, manau, kad kartais išeinate pavakarieniauti, kaip ir bet kas kitas. Tik pjaustydami kepsnį turite būti atsargūs, kad nesulaužtumėte lėkštės nuo slėgio.
Taip pat kai kurie žmonės rinksis sėdėti eisme su „Honda-Civic“ dydžio sedanu, turinčiu 41 AG daugiau nei „Lamborghini Huracán“. Tai ne daugumai iš mūsų, bet aš džiaugiuosi, kad jis egzistuoja, ir žaviuosi už tai slypinčiu atsidavimu.