
„Genesis G70“ ir „Audi A5“ yra kompaktiški prabangūs automobiliai, pasižymintys įspūdinga vairavimo dinamika ir daugybe kasdienio praktiškumo. Jie yra keturių ratų įrodymas, kad ne kiekvienas transporto priemonių pirkėjas yra susižavėjęs idėja pastatyti visureigį savo garaže ar važiuojamojoje dalyje.
Per daugybę bandymų kelyje nuvažiavome daugybę mylių tiek G70, tiek A5. Galų gale, ar lyginant vienas žmogus tampa aiškus nugalėtojas?
Pažvelkime į kai kuriuos svarbiausius kiekvieno automobilio ypatumus, kad sužinotume.
2024 m. Genesis G70


Šis G70 prisijungė prie 2019 metų modelio metų „Genesis“ asortimento, tačiau 2022 m. jis buvo iš esmės pakeistas. Į 2024 m. „Genesis G70“ skirtą ryškiausią atnaujinimą įtraukta stipresnė bazinė pavara ir „Brembo“ stabdžiai kaip standartinė įranga.
Kainos prasideda nuo 42 750 USD, įskaitant pristatymo mokesčius. Aukščiausios klasės 3.3T Sport Prestige apdaila prasideda nuo maždaug 51 000 USD. Mes nuolat giriame G70 už patrauklią vairavimo dinamiką ir solidžią vertę tarp prabangių sedanų. Štai dar keli dalykai, kurie mums ypač patinka.
„Genesis G70“ akcentai
Puiki garantija: Genesis G70 garantija yra platesnė nei Audi A5, jau nekalbant apie kiekvieną kitą tiesioginį varžovą tarp mažų prabangių sedanų. 5 metų / 60 000 mylių nuo buferio iki buferio garantiją sustiprina 10 metų / 100 000 mylių galios pavaros aprėptis. Tai puiki žinia automobilių pirkėjams, kurie vertina ramybę kelyje.
Svarbiausia saugumas: „Genesis G70“ yra aprūpintas pagalbos vairuotojui funkcijomis ir puikiai veikė neseniai vykusiame greitkelių saugos draudimo institute (IIHS) avarijų testai. Visos G70 apdailos priemonės yra su paklausiomis pagalbinėmis saugos priemonėmis, tokiomis kaip įspėjimas apie galinį kryžminį eismą, aklųjų zonų stebėjimas, saugaus išvažiavimo pagalba, įspėjimas apie nukrypimą nuo eismo juostos, pagalbinė eismo juosta, automatinis avarinis stabdymas su pėsčiųjų aptikimu ir vairuotojo dėmesio monitorius.
Stipri 4 cilindrų turbo pavara: 2024 metų modelio naujoji pagrindinė Genesis G70 pavara yra 2,5 litro 4 cilindrų su turbokompresoriumi, kuris per 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę siunčia 300 arklio galių į galinius ratus. Tai pakeičia ankstesnį pradinio lygio 252 AG 2,0 litrų 4 cilindrų variklį. Šis variklis yra sklandus, rafinuotas ir suteikia daug galios.
Dviejų turbinų V6, visų ratų pavara: Tiems, kurie nori didesnės traukos spustelėdami akceleratorių, yra 3,3 litro V6 su dviguba turbo varikliu, kuris išvysto 365 AG. Tai sumažina laiką, reikalingą įsibėgėti nuo sustojimo iki 60 mylių per valandą, iki mažiau nei 5 sekundžių. Kaip ir 4 cilindrų turbokompresorius, V6 su dviem turbokompresoriais galima įsigyti su galinių arba visų varančiųjų ratų pavara.
Patikrinkite šią savaitę Sąžininga pirkimo kaina arba pamatyti G70 modeliai šalia jūsų.
2024 m. Audi A5


„Audi“ parduoda trijų kėbulų 2024 m. A5 modelius: kupė, kabrioletą ir sedaną. Siekdami šio palyginimo, sutelkiame dėmesį į 5 keleivių sedaną, kuris gali pasigirti hečbeku ir erdvia krovinių talpa (apie tai daugiau).
Dabartinė A5 iteracija pirmą kartą pasirodė 2018 metų modelio metais. Nuo tada jis buvo nuolat tobulinamas, įskaitant našumą sureguliuotus variantus su padangų dūmais.
Šiais metais pristatoma standartinė įranga. Kiekviename A5 variante dabar yra aktyvioji juostos pagalba, adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema ir šildomas vairas. Kainos prasideda nuo 47 295 USD, įskaitant paskirties mokesčius.
„Audi A5“ akcentai
Degalų taupymas: A5 40 TFSI varianto bazinė jėgos pavara yra 2,0 litrų 4 cilindrų su turbokompresoriumi 201 AG, sujungtas su 7 laipsnių automatine pavarų dėže. Skirtingai nuo G70, kur visų ratų pavara (AWD) yra papildomai kainuojanti funkcija, jis yra standartinis kiekviename A5 modelyje. Šis variklis puikiai veikia EPA– 30 mpg kartu. Norėdami gauti šiek tiek daugiau nuotaikos, taip pat yra 261 AG šio turbo 4 cilindrų versija, vadinama 45 TFSI. Nors jis nėra toks geras važiuojant dujomis, manome, kad jis suteikia daugiau blizgesio A5 važiuojant keliu.
Kabinos kokybė: „Audi“ ir toliau siūlo elegantišką interjerą su nebrangiais valdikliais ir aukščiausios kokybės apdaila. Kitaip tariant, laikykite mus dideliais gerbėjais. Standartinės funkcijos apima šildomą vairą, odinius sėdynių apmušalus, šildomas priekines sėdynes, belaidį išmaniojo telefono ryšį, panoraminį stoglangį ir trijų zonų klimato kontrolę.
Greitas S5, beprotiškai greitas RS 5: S5 arba RS 5 konfigūracijoje A5 virsta tikra raketa. Pirmasis komplektuojamas su 349 AG turbo 3,0 l V6, o antrasis – su galingu 444 AG turbo V6. Bet kuris iš jų yra puikus pasirinkimas, jei trokštate tiesioginio greičio ir neprieštaraujate papildomoms grynųjų pinigų išlaidoms. „S5 Sportback“ prasideda nuo maždaug 57 000 USD, o „RS 5 Sportback“ kainuoja beveik 79 000 USD.
Krovinio tūris: Nuo beprotiškai greito pagreičio iki… krovininės erdvės? Tai tiesa; „A5 Sportback“ suteikia daug vietos už padalintos sulankstomos antrosios eilės. 21,8 kubinių pėdų talpos tai beveik dvigubai daugiau nei G70 suteikiama bagažinė.
Patikrinkite šią savaitę Sąžininga pirkimo kaina arba pamatyti A5 modeliai šalia jūsų.
Panašumai
Jie yra rafinuoti ir smagu vairuoti, aprūpinti technologijomis ir saugos funkcijomis, ir kiekvienas turi AWD garantiją bet kokiomis oro sąlygomis. Mes nustatėme, kad Genesis G70 ir Audi A5 yra puikūs universalūs modeliai.
Išvada
Audi A5 Sportback yra įdomi alternatyva dėl patogaus galinio hečbeko ir standartinio AWD. Mums patinka interjero kokybė, jau nekalbant apie bendrą šio elegantiško sedano komforto lygį.
Šiame konkurse Genesis G70 neturi pakankamai vietos kroviniams ar arklio galioms. Vis dėlto jam suteikiama pavyzdinė garantija, mažesnė bazinė kaina ir ilgas standartinių funkcijų sąrašas. Taip pat atkreipkime dėmesį, kad pagrindinis „Genesis“ variklis turi 99 AG pranašumą prieš standartinę „Audi A5“ pavarą.
Štai kodėl G70 laimi ir yra netoli mūsų reitingo viršūnės Geriausi prabangūs kompaktiški automobiliai.
2024 m. Genesis G70 | 2024 m. Audi A5 | |
Pradinė kaina | 42 750 USD | 47 295 USD |
Populiarūs jėgos agregatai | ||
Variklis | 2,5 litro 4 cilindrų su turbokompresoriumi | 2,0 litrų 4 cilindrų su turbokompresoriumi |
Arklio jėgos | 300 AG @ 5800 aps./min | 201 AG @ 4475 aps./min |
Sukimo momentas | 311 lb-ft @ 1650 aps./min | 236 lb-ft @ 1 450 aps./min |
Užkrato pernešimas | 8 greičių automatas | 7 greičių automatas/AWD |
Degalų taupymas MPG | 21 miestas/29 greitkelis/24 kartu | 26 miestas/35 greitkelis/30 kartu |
Taip pat galima | Dviejų turbinų 3,3 litro V6, AWD | Turbo 3,0 l V6, dviejų turbo 2,9 l V6, 8 greičių automatas |
Specifikacijos | ||
Pagrindinė garantija | 5 metai / 60 000 mylių | 4 metai / 50 000 mylių |
Galios pavaros garantija | 10 metų / 100 000 mylių | 4 metai / 50 000 mylių |
NHTSA bendra sauga | NA | 5 žvaigždutės |
Maksimalus sėdimų vietų skaičius | 5 | 5 |
Ratų bazė | 111,6 colio | 111,2 colio |
Bendras ilgis | 184,4 colio | 187,3 colio |
Plotis | 72,8 colio | 72,6 colio |
Aukštis | 55,1 colio | 54,6 colio |
Tekinimo skersmuo | 36,3 pėdų | 38,4 pėdos |
Galvos erdvė, priekis | 39,8 colio | 39,6 colio |
Galvos erdvė, galas | 38,7 colio | 37,2 colio |
Vieta kojoms, priekinė | 42,6 colio | 41,3 colio |
Vieta kojoms, gale | 34,8 colio | 35,1 colio |
Pečių kambarys, priekis | 56,3 colio | 55,7 colio |
Pečių kambarys, gale | 54,6 colio | 54,5 colio |
Krovinio tūris | 10,5 kubinių pėdų | 21,8 kubinių pėdų |