
Nardymo trumpas:
- TJX Cos, valdanti daugiau nei 4900 parduotuvių devyniose šalyse, galėtų išplėsti savo pasaulinį laivyną 1300 ar daugiau papildomų vietų, trečiadienį analitikams sakė generalinis direktorius Ernie Herrman.
- Vien šiais metais nekaininis mažmenininkas planuoja apie 141 naują vietą, išplėtė savo plotą iki beveik 5100 ir atspindi maždaug 3% augimą, vasarį sakė finansų direktorius Johnas Klingeris. Taip pat apie 480 parduotuvių bus pertvarkyta, o apie 40 bus perkeltos, sakė jis.
- Šiais metais JAV planuojama pridėti 45 naujas Marmaxx vietas (TJ Maxx ir Marshalls), 40 HomeGoods vietų ir 26 Sierra vietas. Už JAV ribų planuojama pridėti 10 parduotuvių Kanadoje, 15 Europoje ir penkias Australijoje, sakė Klingeris.
Nardymo įžvalga:
Jeigu užsidaro dešimtys tūkstančių parduotuvių Per ateinančius penkerius metus, kaip numato kai kurie analitikai, mažai tikėtina, kad jos bus nekainomis parduodamos parduotuvės arba, konkrečiai, parduotuvės, valdomos TJX reklamjuostėmis. Tiesą sakant, bendrovė turi augimo potencialą, nepaisant to, kad, pasak „Bank of America“ analitikų, ji jau yra didžiausia pasaulyje mažmeninė prekyba be kainų.
„Ilgalaikėje perspektyvoje matome pasaulinio kvadratinių metrų augimo potencialą įvairiose koncepcijose“, – ketvirtadienį sakė „Bank of America“ analitikai Lorraine Hutchinson ir Melanie Nuñez.
Yra įvairių priežasčių, dėl kurių TJX gali plėsti savo pasaulinį parką, įskaitant neišvengiamą universalinių parduotuvių uždarymą. ypač Macy's. JAV ir Kanadoje, užsidarius universalinėms parduotuvėms, ypač tose vietose, kur dar nėra parduotuvių, bendrovė mato galimybę plėstis, vasarį sakė Klingeris.
„Vienas iš dalykų, vykstančių uždarant parduotuves, yra tai, kad pardavėjų bendruomenės svarba mūsų prekybininkams nuolat didėja, kai konkurencija mažėja“, – sakė Herrmanas per vasario mėnesio skambutį.
„Jefferies“ analitikai, vadovaujami Corey Tarlowe, teigė, kad „manantys, kad namų ir tarptautinė plėtra yra unikalios TJX augimo galimybės“, sakoma trečiadienio kliento pranešime. Panašiai UBS analitikai, vadovaujami Jay Sole, taip pat mato „didelį potencialą“ parduotuvių augimui naujesniuose TJX reklamjuostuose, tokiuose kaip „Sierra“ ir „HomeSense“, ir atsižvelgiant į jos Europos pėdsaką. Be to, UBS mano, kad elektroninės prekybos augimas per ateinančius dvejus metus sulėtės, o tai padidins plytų ir skiedinio galimybes.
„Esame įsitikinę, kad didelės rinkos dalies galimybės išlieka JAV, Kanadoje, Europoje ir Australijoje. Herrmanas sakė trečiadienį. „Ilgainiui matome potencialą dar labiau išplėsti savo parduotuvių skaičių dar mažiausiai 1 300 parduotuvių, naudojant dabartines mažmeninės prekybos reklamjuostes vien tik esamose šalyse.