Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Nardymo trumpas:
- Pabrėždamas kelių milijardų dolerių vertės statybų projektams būdingą riziką, federalinio teismo sprendimas sukėlė klausimų dėl naujos 4,3 mlrd. USD vertės sutarties dėl suskystintų gamtinių dujų įrenginio Braunsvilyje, Teksase.
- Hiustone įsikūrusi energetikos įmonė „NextDecade“ paskelbė apie 4,3 mlrd inžinerijos, pirkimo ir statybos rangos sutartis Rugpjūčio 5 d. su Reston, Virdžinijoje įsikūrusiu „Bechtel“ savo Rio Grande SGD projekto traukiniu Nr. 4. 2023 m. Bechtel pradėjo dirbti pirmajame etape projekto, kurio vertė siekia 12 milijardų dolerių, įskaitant 1, 2 ir 3 traukinius.
- Tačiau vieną dieną po to, kai pasirodė naujienos apie Train 4 sutartį, JAV Kolumbijos apygardos apeliacinis teismas panaikino Federalinės energetikos reguliavimo komisijos sprendimą. leidimas Rio Grandeteigdamas, kad agentūra prieš patvirtindama statinį turėjo pateikti papildomą poveikio aplinkai ataskaitą.
Nardymo įžvalga:
Po šio sprendimo rugpjūčio 6 d. NextDecade sakė, kad taip “nusivylęs teismo sprendimu ir su jo išvadomis nesutinka“.
Įmonė pranešė, kad vertina savo galimybes ir tęsiasi 1, 2 ir 3 traukinių statybos. Tačiau ji taip pat nurodė, kad reikės įvertinti „teismo sprendimo poveikį teigiamo galutinio sprendimo dėl investicijų į 4 traukinį priėmimo laikui“.
Šis galutinis sprendimas, kuris suteiktų Bechtelui žalią šviesą važiuoti kitu traukiniu, iš pradžių buvo numatytas 2024 m. antroje pusėje, o jo pranešime išsamiai aprašomas naujas 4,3 milijardo dolerių vertės EPC sutartis su BechtelNextDecade teigė, kad sandorio kaina galioja tik iki šių metų gruodžio 31 d.
Tačiau dabar teismo sprendimas kelia netikrumo dėl šio termino. „Bechtel“ atstovas spaudai perdavė klausimus šiuo klausimu „NextDecade“, kuri teigė, kad ji neturi jokių papildomų komentarų, išskyrus jo paskelbimą.
Numatoma, kad bendros 1-ojo etapo sąnaudos sieks 18,4 milijardo JAV dolerių, o „NextDecade“ vien „Train 4“ kainavo nuo 6 iki 6,2 mlrd.
Rio Grande vykstantys pranešimai rodo, kaip sudėtingumas, teisinės problemos ir reguliavimo nežinomybės dėl megaprojektų gali padidinti riziką rangovams.
Kitos didelės statybų įmonės pastaruoju metu taip pat susidūrė su didelių statybų problemomis.
Anksčiau šį mėnesį, „Venture Global LNG“ padavė Kiewit į teismą susiję su darbu su ja Calcasieu Pass augalas Kamerono parapijoje, Luizianoje. Ieškinyje teigiama, kad Omahoje, Nebraskos valstijoje įsikūręs rangovas perdavė konkurentui „Shell“ konfidencialią informaciją apie 4,5 mlrd. USD vertės projekto projektavimą ir statybą. Kiewit neatsakė į „Construction Dive“ prašymą pakomentuoti šį klausimą.
Tuo tarpu kitame SGD projekte praėjusį mėnesį, 11,6 milijardo dolerių vertės „Golden Pass“ eksporto terminalas Port Arthur mieste, Teksase, pagrindinis rangovas Zachry Holdings pateikė bankroto bylą pagal 11 skyrių ir susitarė su projekto savininkais pasitraukti iš sandorio, kai statyba viršijo biudžetą 2,4 mlrd. USD.
O per naujausią konferencinį pokalbį sunkus civilinis rangovas Tutor Perinikuri nesispecializuoja SGD objektų projektuose, bet teikia pasiūlymus ir stato didelius infrastruktūros darbus ir turi nutiesti tuneliai dujotiekiamsatkreipė dėmesį į teisinius ginčus dėl buvusių darbo vietų, turinčių neigiamos įtakos jos finansiniams rezultatams.
Nors ankstesniuose skambučiuose dėl pajamų buvo sakyta, kad tikisi atsiriboti nuo tokio pobūdžio mokesčių iš megaprojektų, vadovai teigė, kad jiems vis tiek reikia daugiau laiko, kad būtų galima visiškai įveikti tų ginčų padarinius.
„Tikėjomės, kad iki šių metų pabaigos atsikratysime šių kaltinimų“, – pokalbio metu sakė dėstytojas Perini prezidentas Gary Smalley. „Po metų, manome, kad tai jau praeis… todėl (mes) tiesiog dėkojame už jūsų kantrybę, skirkite mums šiek tiek daugiau laiko. Mes jau beveik ten, bet ne visai, aišku.