
Daugeliui besiformuojančios rinkos ekonomikos šalių pinigų perlaidos tapo išsigelbėjimu. Remiantis Pasaulio banko tyrimais, 2023 m. įplaukos viršijo 669 milijardus JAV dolerių ir dabar sudaro didelę šių šalių BVP dalį ir dažnai lenkia tiesiogines užsienio investicijas kaip pagrindinį užsienio valiutos šaltinį.
Tradiciniai bankai ir agentai tvirtai valdo perlaidų rinką ir užima daugiau nei 60 % rinkos, nepaisant aršios naujų technologijų konkurentų konkurencijos. Kai kurie iš šių varžovų, pavyzdžiui, „Remitly“, išėjo į viešumą, o kiti, tokie kaip „Zepz“ ir „Taptap Send“, lieka privačios nuosavybės – visi varžosi dėl likusios dalies.
„LemFi“, Londone įsikūrusi finansinių paslaugų platforma, skirta imigrantams, yra vienas iš tokių naujų žaidėjų. Dabar ji yra aprūpinta 53 milijonais dolerių nauju finansavimu, kurį ji panaudos pastangoms įgyti daugiau klientų ir plėstis į daugiau šalių.
Nuo pat savo veiklos pradžios 2020 m., LemFi sparčiai augo padėdamas diasporos bendruomenėms Šiaurės Amerikoje ir pastaruoju metu Europoje siųsti pinigus į besivystančias Afrikos, Azijos ir Lotynų Amerikos rinkas. Ketverių metų „fintech“ gali pasigirti daugiau nei vienu milijonu aktyvių vartotojų, kurie pasitiki savo kelių valiutų sąskaitomis, kad pervestų pinigus draugams ir šeimos nariams tokiose šalyse kaip Nigerija, Kenija, Indija, Kinija, Pakistanas ir 15 kitų.
Praėjusią savaitę bendrovė išsiplėtė į Europą bendradarbiaudama su įterptųjų finansų tiekėju „Modulr“. Ši partnerystė padės „LemFi“ pradėti veiklą, kol kitą mėnesį, įsigijusi Airijos Respublikoje įsikūrusią įmonę, ji gaus licenciją. Šiuo žingsniu „LemFi“, kurio pajamos gaunamos iš operacijų mokesčių ir užsienio valiutos kurso skirtumo, dabar veikia 27 siuntimo iš rinkų ir 20 siuntimo šalių.
Vienas iš būdų, kaip bendrovė įgijo trauką, yra agresyvus sukčiavimo nustatymas. Vienoje naujausioje ataskaitoje teigiama, kad žmonės, siunčiantys pinigus į užsienį, beveik keturis kartus dažniau tampa finansinio sukčiavimo aukomis nei tie, kurie to nedaro.
„Sukčiavimas gali žymiai padidinti išlaidas. Didesnės išlaidos dažnai reiškia, kad jos perkeliamos klientams taikant papildomus mokesčius. Mums pavyko išlaikyti itin žemą sukčiavimo lygį, todėl galime pasiūlyti klientams geriausias įmanomas kainas“, – interviu „TechCrunch“ sakė „LemFi“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Ridwanas Olalere.
„Taigi, dėl to sukūrėme prekės ženklą ir reputaciją tam tikrose bendruomenėse, taip pat dėl mūsų naudotojų patirties, todėl mūsų klientai tai nurodo savo draugams. Tai padėjo mums išsiskirti ir augti dar greičiau, nei galėtumėte tikėtis tokioje konkurencingoje rinkoje. Maždaug 70 % pirmųjų LemFi klientų vis dar naudojasi platforma, o 60 % jos klientų yra aktyvūs kasmet.
Kai praėjusių metų balandį pranešėme apie LemFi plėtrą į Aziją ir platesnę jos strategiją, Olalere atskleidė, kad 2023 m. fintech užregistravo daugiau nei 2 mlrd. mokėjimų apimtis, Olalere sakė „TechCrunch“ neseniai duotame interviu. Jis paaiškina šį padidėjimą dėl didelio pritaikymo Azijos koridoriuje, kuriame per mėnesį gaunama 160 mln.
Olalere taip pat pasidalijo, kad bendrovė per pastaruosius dvejus metus padvigubino vartotojų skaičių, pajamas ir sandorius, o tai turėjo įtakos investuotojų susidomėjimui ir pasitikėjimu. Šis augimo tempas paskatino B serijos raundą, kuriam vadovavo „Highland Europe“ – Londone įsikūrusi augimo etapo investicinė įmonė, remianti startuolius su daugiau nei 10 mln. EUR metinėmis pajamomis.
Raunde, kuris, pasak Olalere, baigėsi vos per keturis mėnesius, taip pat dalyvavo esami investuotojai „Endeavour Catalyst“, „Left Lane Capital“, „Palm Drive Capital“ ir „Y Combinator“, todėl bendras LemFi finansavimas pasiekė 85 mln.
„LemFi“ naudos finansavimą, kad išplėstų savo pasiūlymus, padidintų mokėjimo tinklo licencijas ir partnerystes, kad teiktų hiperlokalizuotas paslaugas, ir įdarbins talentus kitam augimo etapui. Šiuo metu įmonėje dirba daugiau nei 300 darbuotojų visoje Europoje, Šiaurės Amerikoje, Afrikoje ir Azijoje.
„Nors reguliavimas pagal rinką išlieka sudėtingas ir turime daugiau suinteresuotųjų šalių, su kuriomis turime susidoroti, mastelio keitimas mums tapo daug lengvesnis, nes turime technologiją, kuri yra pritaikoma ir kurią galima lengvai prijungti prie skirtingų mokėjimo būdų ir schemų“, – įkūrė Olalere. LemFi su finansų direktoriumi Rianu Cochranu, pažymėjo. „Taigi, ketiname vykti į tiek rinkų, kiek turėsime daug imigrantų, pradedant nuo šių metų Europos, kuriai bus didelis dėmesys.