
Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite Atsiliepimas.
ConTech „Conversations“ pristato kas mėnesį vykstančias diskusijas su statybos profesionalais, kurie naudoja technologijas, kad pagerintų savo įmonių veiklą. Paspauskite čia praeities pokalbiams.
Milissa Douglas išmano apskaitą – po 30 metų šioje pramonėje ji matė viską – nuo DOS programinės įrangos iki Excel skaičiuoklių, veikiančių sistemoje Windows, o dabar – ir dirbtinio intelekto.

Milissa Douglas
Leidimą suteikė Cork Howard Construction
Douglas yra Marietta, Džordžijos valstijoje įsikūrusios statybos įmonės „Cork Howard Construction“, kuri atlieka viską nuo sveikatos priežiūros ir svarbių darbų iki pagrindinio pastato ir interjero, valdytojas.
Nors Douglas dešimtmečius dirbo, kad užtikrintų, jog čekiai būtų sumažinti ir laiku apmokėti už prenumeratą, pastaruoju metu ji gavo šiek tiek daugiau pagalbos.
Naudodama dirbtinį intelektą – būtent naująjį Douglaso pagalbininką Billy the Bot, kurį pavadino ir sukūrė Mountain View, Kalifornijoje įsikūrusi programinės įrangos įmonė Stampli – Douglas gali sutrumpinti laiką, pastangas ir susikaupti, kurių reikia norint stebėti jos įmonės išrašytų sąskaitų faktūrų litaniją. gauna ir turi apdoroti bet kurią dieną.
Nors programinės įrangos kaina skiriasi skirtingose pakopose, Douglas teigė, kad ji kainuoja apie 2 USD už vieną sąskaitą faktūrą ir ji sutaupė apie 50% tyrimų ir duomenų įvedimo laiko.
Čia Douglas kalbasi su „Construction Dive“ apie tai, kaip ji priėmė dirbtinio intelekto padėjėją, kai kuriuos sunkumus dėl technologijos ir patarimus statybininkams, norintiems išbandyti šias technologijas patiems.
Šis interviu buvo redaguotas siekiant trumpumo ir aiškumo.
STATYBOS NĖRIMAS: kokias problemas siekėte išspręsti savo verslui per AI?
MILISSA DOUGLAS: Tai buvo ne tiek AI dalis, kiek automatizavimo dalis, kurios mes ieškojome. AI buvo premija, kuri buvo kartu su tuo.
Viską darėme rankiniu būdu – mūsų projektų vadovai turėjo spalvomis pažymėtus manilos aplankus, kuriuos kiekvieną savaitę išsiųsdavome su visomis originaliomis sąskaitomis faktūromis, o tada jie jas patvirtindavo ir išsiųsdavo atgal. Ir kartais jie visi negrįžo.
Taigi, pradėjau ieškoti automatizavimo programinės įrangos, kuri padėtų sumažinti sąskaitų faktūrų praradimą.
Kaip jūs pradėjote naudoti „Stampli“?
Stampli nebuvo mano pirmasis pasirinkimas. Iš pradžių ėjau su [SAP’s] Sutikite ir atlikote visą jos nustatymo procesą. Atėjus laikui, kad ji iš tikrųjų veiktų mums, ji nebūtų integruota su mūsų apskaitos programine įranga. Taigi turėjau ištraukti „Concur“ kištuką, o Stampli buvo kita vieta, į kurią nuėjau.
Jie buvo tikrai malonūs ir su jais buvo lengva dirbti, nes viskas veikė tiksliai taip, kaip mums reikėjo, kad veiktų mūsų apskaitos programinė įranga. Billy atsirado kaip premija, kai iš pradžių ėmėmės programinės įrangos.
Kai sutikau, jis nebuvo tokios idėjos, kurios aš ieškojau. Iš tikrųjų aš tiesiog ieškojau programinės įrangos automatizavimo.
Kas tiksliai yra Billis Botas ir kaip juo naudojatės?
Billy tikrai tapo kaip mūsų mažasis animacinis geriausias draugas. Jis labai paslaugus ir naudingas.
Kai nuskaitote sąskaitą faktūrą arba sąskaita faktūra išsiunčiama el. paštu ir jūs ją ten įdedate, Billy automatiškai užpildo apie 90% informacijos už jus. Iš tikrųjų viskas, ką jums reikia padaryti, tai patikrinti, ar jis tinkamai atliko savo darbą.
Pradėjome nuo visos informacijos įvedimo iki paieškos ir visa informacija jau yra. Mums tai buvo puiki patirtis.
Pasakysiu, kai pirmą kartą pradėjome naudoti Billy, jis tikrai nežinojo, ką daryti. Jis neturėjo mūsų informacijos. Tačiau kuo daugiau juo naudositės, tuo jis bus naudingesnis.
Billy darbą tradiciškai atlieka apmokėjimo skyriai. Ką darai dabar, nes Bilis daug dirba kojomis?
Nežinau, ar tai ką nors pakeitė mūsų kasdienėje veikloje, nes vis tiek turite stebėti žmones, užtikrinti, kad jie patvirtintų sąskaitas faktūras ir jas gautų, kad galėtumėte jas gauti patikrinkite malimą. Tai tiesiog nukreipė mūsų dėmesį į skirtingus dalykus.
Užuot įvedę sąskaitą faktūrą, mes tik ją stebime, kad įsitikintume, jog ji mums būtų laiku grąžinta.
Kartais verslui lėtas mokėjimas gali reikšti daugiau grynųjų pinigų. Ar buvo Cork Howard verslo paskata supaprastinti šį procesą?
Kai buvau priimtas į darbą, jie tikrai labai atsiliko nuo laiko. Jie vis dar teikdavo popierinius darbo laiko apskaitos žiniaraščius, vis dar tvarkydavo mokėtinas sąskaitas rankiniu būdu ir naudojo daug popieriaus.
Automatizuodami laiką ir automatizuodami mokėtinas sąskaitas, popieriaus sunaudojimą sumažinome 85–90%. Tai tikrai sumažėjo, todėl žmonės pradėjo naudoti serverį failams saugoti ir nebedaryti popierinių kopijų, kurių niekas daugiau niekada nežiūrės.
Taip buvo dėl kelių priežasčių – popierinio, prarastų sąskaitų faktūrų, kurios negrąžinamos. Tai taip pat pagreitina procesą, kad galėtume sumokėti pardavėjams. Mums nereikia stengtis sekti popierinės sąskaitos faktūros, plūduriuojančios kažkur aplink pastatą.
Ką patartumėte kitiems statybininkams, kaip pritaikyti tokią technologiją?
Būk kantrus. Norint išmokti naudotis programine įranga, eksportuoti ir importuoti informaciją, kad ji priklausytų nuo jūsų finansų, reikia šiek tiek priprasti.
Mums, jei kiekvienas I nebus pažymėtas tašku ir kiekvienas T nebus perbrauktas, kai eisime bandyti importuoti į buhalterinę programinę įrangą, tai išmuš ir neimportuos.
Kai pradėsite eksportuoti, tikrai greitai sužinosite, ko ieškote, kad įsitikintumėte, jog yra visa informacija.
Pabandykite tai padaryti mažomis partijomis. Būkite kantrūs, kol pasieksite tiek, kad jis jums veiks 100% laiko.
Įgyvendinimas buvo nepaprastai lengvas. Atsisiuntėme savo pardavėjus, kainų kodus, pasiūlymus ir darbus į „Excel“ skaičiuoklę. Tai buvo labai lengva nustatyti. Jei kas nors bijo įdiegti programinę įrangą, jie neturėtų to bijoti. Nes tai buvo tikrai labai lengva.