

Per ateinančius kelerius metus Worley – pasaulinė įmonė, turinti beveik 50 000 darbuotojų – siekia gauti 75 % bendrų pajamų iš su tvarumu susijusio darbo. Kad pasiektų šį nuostabų tikslą, Worley turi būti pasirengusi patenkinti įvairius klientų poreikius, pritraukdama ir išlaikydama žmones, turinčius esminių gebėjimų, reikalingų jų konkurenciniam pranašumui sukurti. Vienas iš svarbiausių būdų, kaip Worley tai pasieks, yra investuoti į savo žmones.
Pasirinktas darbdavys
Darbo jėgos tobulinimas yra neatsiejama Worley sėkmės dalis. Bendrovė plėtoja savo beveik 18 000 prekybos ir amatų žmonių, vadovaudamasi įsitraukimo ir išlaikymo filosofija. Programos, kurios remia tiek įmonės verslo iniciatyvas, tiek darbuotojus, apima pameistrystę, kvalifikacijos kėlimą, įgūdžių trūkumo analizę ir sertifikavimą.
Pameistrystės plėtra
Pastaruosius kelerius metus Worley daugiausia dėmesio skyrė savo pameistrystės programų plėtrai, daugiausia dėmesio skirdama Infliacijos mažinimo įstatymo (IRA) ir Infrastruktūros įstatymo reikalavimams. Įmonė siūlo programas Teksase, Kalifornijoje, Ajovoje ir Ilinojaus valstijoje dvylikai amatų klasifikacijų, įskaitant: katilų gamintojus, dailidės, formų dailidės, statybinių amatų darbininkus, elektrikus, malūnininkus, vamzdžių montuotojus, armatūros metalo darbuotojus, pastolius, konstrukcinio plieno geležies apdirbėjus, matininkus ir suvirintojus. . Baigę programą, įgyja Nacionalinio statybos švietimo ir tyrimų centro (NCCER) ir Jungtinių Valstijų darbo departamento (USDOL) pameistrių pažymėjimus. Praėjusiais metais Worley pameistrystės akademija Vakarų Teksase viršijo 80 000 darbo valandų ir vien tik 200 dalyvių.
Ann Pham, darbo jėgos plėtros vadovė, yra Worley vidinė IRA mokymo ir darbo standartų ekspertė. Kalbėdamas apie iššūkius, su kuriais gali susidurti įmonės, vykdydamos reikalavimus, Pham sako: „Nacionalinis statybos švietimo ir tyrimų centras buvo labai svarbus. NCCER programos yra sukurtos taip, kad atitiktų Darbo tarnybos pameistrystės laiko reikalavimus ir 144 valandas susijusių techninių instrukcijų (RTI) kiekviename amato lygyje. Kartu su NCCER patikimumu ir patikimumu, patogumas turėti vieną visko šaltinį leidžia daug lengviau pradėti pameistrystės programą, ypač potencialiai atokiose vietose su ribotais ištekliais.
„Sertifikavimas, įgaliojimai, mokymo programa… naudojame visą NCCER sistemą“, – sako Pham. „Worley naudoja NCCER, kad apmokytų visus mūsų mokinius techninei pusei. Naudojame sertifikuotus gydytojus ir instruktorius, mokymo programas ir viską.
Nepriklausomai nuo IRA reikalavimų, norint patenkinti įmonės talentų poreikius, labai svarbu išplėsti įmonės mokymo programas. „Visada buvo sunku pritraukti naujų talentų į pramonę“, – sako Pham. „Pasikliauti trečiųjų šalių partneryste ir santykiais nepasiekėme reikiamo kiekio. Mūsų vidinė pameistrystės programa veikia. Mes teikiame NCCER Core: Intro to Basic Construction Skills mokymus naujiems pradinio lygio darbuotojams, kad jie būtų paruošti projekto vietai.
Reklamuoti kelionės lygio sertifikatus
Norint optimizuoti esamą įmonės amatų darbo jėgą, reikia atlikti spragų analizę, siekiant nustatyti ir ištaisyti sritis, kuriose asmenims reikia papildomo mokymo. Šis būdas užtikrina, kad asmenys gali atlikti reikiamas užduotis, ir skatina dalyvauti didinant darbo užmokestį.
„Mokymus ir vertinimus savo darbuotojams teikiame nemokamai“, – sako Rachel Rounsaville, NCCER programos direktorė ir Worley darbo jėgos plėtros vadovė. „Mūsų žmonės supranta, kad dauguma mūsų sutarčių atitinka mūsų trijų lygių struktūrą. Pirmas lygis – įdarbinimas remiantis patikrinama darbo patirtimi. Be to, mes padedame jiems įgyti žinių patikrinimą (KV) arba veiklos patikrinimą (PV) – bet kuris iš jų padidina atlyginimo tarifą. Kai jie pasiekia ir PV, ir KV, jie yra sertifikuojami. Tai suteikia jiems aukščiausią atlyginimo normą ir paskatą tobulinti įgūdžius. Sertifikato gavimas yra susietas su atlyginimu, o tai lemia galimybę įsidarbinti visą gyvenimą.
Nors didėjantys atlyginimai neabejotinai motyvuoja „Worley“ darbuotojus įgyti kvalifikaciją ir sertifikatus, didėjantis pasididžiavimo jausmas taip pat skatina juos dalyvauti mokymo programose. Worley pastebėjo, kad žmonėms įgyjant sertifikatus gerėja jų pasitikėjimas ir produktyvumas. Tyleris Corley, Worley vadovas, paaiškina: „Suteikėme jiems įrankius, žinias ir įgūdžius, kad jie būtų sėkmingesni, produktyvesni ir saugesni. Buvo nuostabu matyti, kaip jų požiūris ir pasitikėjimas auga vien po to, kai per tą procesą.
Pasirinktas rangovas
Teigiamas „Worley“ mokymo ir sertifikavimo poveikis yra akivaizdus, tačiau kaip šie pranašumai paverčiami nauda įmonės klientams? Įmonės vadovai sako, kad įgaliojimai įrodo, kad projekto vietoje dirbantys amatų specialistai gali dirbti.
„Worley“ nesertifikuoti kelionės lygio nauji samdomi darbuotojai raginami atlikti savo sertifikavimo veiklos patikrinimo (PV) komponentą prieš žinių komponentą, dar vadinamą įvertinimu. „Spektaklis yra karalius“, – sako Rounsaville. „Siūlau pirmiausia atlikti PV, nes kai tik jie įsitraukia į projektą, žinome, kad jie gali atlikti darbą, net jei jiems sunku mokytis dėl vertinimo. Taip užtikrinama, kad įdarbinusieji kuo greičiau po įsidarbinimo turėtų darbui reikalingų įgūdžių.
Be to, Worley patvirtino, kad įmonės mokymo ir sertifikavimo procesas sumažina pravaikštų skaičių, apyvartą ir perdirbimą, kartu padidindamas produktyvumą. Tai atitinka pramonės tyrimų ataskaitas, tokias kaip Statybos pramonės amatų mokymas Jungtinėse Valstijose ir Kanadoje, kurias paskelbė Statybos pramonės institutas. Šių efektyvios komandos rodiklių klientai dažnai prašo standartizuotose išankstinės kvalifikacijos formose ir padeda Worley laimėti sutartis. „Konkurentas gali mums pasiūlyti mažiau, bet aukštesnės kvalifikacijos ir potencialiai saugesnės darbo jėgos turėjimas gali suteikti mums pranašumą laimėti darbą“, – sako Rounsaville. „Mes tampame pasirinktu rangovu.
Dorybingas ciklas
Naudodama standartizuotas darbo jėgos tobulinimo programas, padedančias apmokyti ir tobulinti jų darbo jėgą, Worley uždirbo ir lojalių klientų, ir darbuotojų. „Worley“ įgyvendinamos programos yra naudingos darbuotojams ir didina produktyvumą, todėl patenkinti klientai, daugiau darbo ir nuolatinis tobulėjimas. Pasak Scotto Marshallo, Worley žmonių operacijų (Amerika) vyresniojo grupės direktoriaus, „Mūsų žmonės visada turi būti pagrindinis prioritetas. Atlyginimas bus geresnė moralė, mažiau nusidėvėjimo, daugiau lyderių ir galiausiai geresnis produktas mūsų klientui.
Patikimas Worley sertifikavimo ir mokymo programos teikėjas yra NCCER, vienintelė sertifikavimo įstaiga pramonėje, kuri susieja įvertinimus su mokymo programomis, todėl išrašoma mokymo programa. Atlikdama spragų analizę su NCCER vertinimais ir vadovaudamasi individualizuotu mokymo planu, Worley optimizuoja savo talentą patikrinamais būdais, kurie veda į sertifikatą. Be to, bendrovė pritraukia ir įdarbina naujus darbuotojus per savo pameistrystės ir mokymo programas, taip pradėdama potencialiai visą gyvenimą trunkančią karjerą. Investavimas į Worley darbo jėgą padeda įmonei įdarbinti, įtraukti ir išlaikyti aukščiausio lygio talentus.
Worley yra žinomas tarp bendraamžių kaip darbo jėgos plėtros lyderis. Įmonė kasmet laimi pramonės apdovanojimus nuo 2014 m. Neseniai Hiustono bendruomenės koledžo (HCC) Persijos įlankos pakrantės regiono pameistrystės forumas bendrovė buvo pripažinta 2023 m. Persijos įlankos regiono metų energijos pameistrystės teikėja, įvertindama už išskirtinį indėlį skatinant įgūdžių ugdymas ir asmenų pakėlimas į karjerą per pameistrystę.
Rounsaville dažnai giria Worley pameistrystės programų naudą operacijų vadovams. Jos pačios žodžiais tariant: „Ar norite, kad produktyvumas padidėtų, o apyvarta, pravaikštos, traumos ir perdirbimas mažėtų? Štai kaip tai padaryti. Tyrimai rodo, kad tai yra įtraukimo per mokymus pranašumai, ir mes tai patvirtiname savo projektuose.
Sužinokite daugiau apie pameistrystės naudą atsisiųsdami naujausią NCCER baltąją knygą „Statybos darbuotojų ateitis: mokymo ir kvalifikacijos vertė.“