
Šis garsas yra automatiškai sugeneruotas. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Naujų technologijų pritaikymas reikalauja, kad visi įsigytų, – sakė Danielle O'Connell, „Skanska USA“, Švedijos statybininkės JAV rankos vyresnioji „Skanska“, vyresnioji direktorė.
Rangovas naudoja tai, ką „O'Connell“ vadina savo aštuonių žingsnių planu-technologijų papildymo planu, kuris nustato kritinius žingsnius, kad padėtų jam įvertinti ir integruoti produktus. Naudodama ją, įmonė imasi išmatuotų veiksmų, norėdama išplėsti naujus sprendimus, išsiaiškinti naudojimo atvejus ir išlaikyti visus tame pačiame puslapyje.
Čia „O'Connell“ kalbasi su „Construction Dive“ apie savo požiūrį, kaip įmonė išlygino raukšles proceso metu ir patarimais mažesniems statybininkams, norintiems patys išplėsti technologijas.
Redaktoriaus pastaba: Šis interviu buvo redaguotas dėl trumpumo ir aiškumo.
Statybos nardymas: koks yra aštuonių žingsnių planas, ir kaip „Skanska USA“ jį naudoja?
Danielle O'Connell: Mūsų aštuonių žingsnių planas yra mūsų technologijų įgalinimo procesas.
Procesas prasideda nustatant problemą, kurią bandome išspręsti. Daugeliu formų tai kyla iš projekto komandos, kuri sako, kad jie iš tikrųjų kovoja su šiuo dalyku, o gal jie kalbėjosi su pardavėju ar apsilankė konferencijoje ir susidūrė su tuo, kas, jų manymu, gali išspręsti savo projekto problemą.
Kitais atvejais mano komanda, kylančios technologijų komanda ar kiti mūsų organizacijos metu mato dalykus, kurie, jų manymu, gali turėti įtakos.
Pirmasis žingsnis yra problemos nustatymas ir tada išsiaiškinti, ką daryti. Iš ten mes einame į gilų nardymą su kiekvienu pardavėju, su kuriuo dirbame, kad suprastume jų įmonės makiažą – ką daro jų sprendimas, kokias problemas jis išsprendžia, duomenų apsaugos ir kibernetinio saugumo klausimai.

Danielle O'Connell
„Skanska USA“ suteiktas leidimas
Kai tik susidursime su šiais dalykais, kitas žingsnis yra išbandyti projekto sprendimą. Visame pilote mes palaikome ryšį su juo, kad suprastume, kaip jis vyksta.
Paprastai jūs matote pilotus, kurie yra mažiausiai metai ar projekto trukmė, kad suprastumėte, kaip iš tikrųjų veikia įrankiai. Mes dažnai su jais pasitikrinsime, gausime atsiliepimą ir tada priimsime sprendimus ir rekomendacijas verslui, atsižvelgiant į tai, kaip atrodo sprendimas.
Ar galėtumėte pateikti technologijos, kurią įvertinote per šią sistemą, pavyzdį?
Taigi, „CMBuilder“, statybos logistikos platforma, buvo vienas iš ankstyvųjų pardavėjų, kuriuos įvertinome per šį procesą. Komanda „LaGuardia“ oro uosto terminalas B pertvarkymas Projektas atėjo pas mus ir sakė, kad jie rado šį naują 3D logistikos įrankį.
Šiandien 2D logistikai naudojame „BlueBeam“. Ir jei aš galvoju apie tai, kiek mūsų superintendentų, mūsų projektų vadovų, mūsų operacijų darbuotojai dabar gali naudoti „BlueBeam“, kad atliktų tą 2D logistiką, „CMBuilder“ yra internetinė platforma, leidžianti jiems dabar atlikti 3D logistiką.
Komanda per šį procesą atnešė „CMBuilder“. Po to, kai jie atliko visą vertinimą ir mes pradėjome pilotą, pažvelgėme į kelis skirtingus projektus, gavome komandos atsiliepimus ir nusprendėme, kad tai bus prasminga maskuoti.
Mes įsigijome iš savo COO, todėl paskatino mus sudaryti įmonės susitarimą su „CMBuilder“ ir pritraukti šį įrankį į tuos žmones, kuriems tikrai reikėjo, kad būtų galima perduoti logistiką ir fazę, ir kaip mes dirbtume visame projekte.
Su kokiomis kliūtimis susidūrėte, kad jūs turėjote išlyginti?
Visada keičiasi procesas. Nuolatinio tobulinimo dvasioje mes visada ieškome būdų, kaip tai padaryti geresne. Laikui bėgant mes pritaikėme sistemą ir klausimynus, kad užtikrintume, jog mes neuždedame per daug naštos pardavėjams, nes jie tai išgyvena.
Tai yra ilgas procesas ir mes suprantame, kad jie užpildo šiuos klausimynus ir siunčia juos mums atgal, o mūsų pabaigoje yra komanda, kuri iš tikrųjų juos peržiūri.
Aš sakyčiau, kad vienas iš dalykų, kuriuos mes padarėme, kad padėtume tobulėti ir bendrauti, kodėl šis procesas yra svarbus, yra kalbėti apie jį taip, kaip mes kalbame apie rizikingų subrangovų įtraukimą į mūsų darbo vietas.
Jei mažas ir vidutinio dydžio statytojas norėtų ką nors įdiegti savo technikos kaminoje, ką patartumėte jiems?
Aš liepčiau jiems lėtai ir dirbti įvairiuose jų skyriuose.
Manau, kad vienas iš dalykų, kurių praeityje mums nepadarė gerai, yra šis teisinės komandos, kuri peržiūri sutarčių kalbą, ir ką reiškia būti įmonės partneriu, pavyzdžiui, su visais skirtingais IT komandos aspektais, pavyzdžiui, suprasti, kokį atitikimą turime laikytis bendrųjų duomenų apsaugos reikalavimų nuo Europos Sąjungos ar Kalifornijos Privatumo teisių įstatymo.
Aš raginčiau juos pamatyti, kaip šie įrankiai taip pat tinka jų bendrajai technikos kaminai. Praleiskite laiko suprasti ir bendrauti apie procesą.