
Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite Atsiliepimas.
Bendra „O&G Industries“ ir „Tutor Perini“ įmonė netrukus pradės kloti „Amtrak“ takelius 1,3 milijardo dolerių Konektikuto upės tilto pakeitimas projektą.
Keleivinių geležinkelių bendrovė birželio 28 d. paskelbė, kad pasirinko JV pradėti naujo tilto statybą, kuri pakeis dabartinę konstrukciją, kuri pirmą kartą buvo pradėta eksploatuoti 1907 m. ir nuolat neatsidaro ir neuždaroma laivybos eismui upe. 1500 pėdų ilgio tarpas šiuo metu aptarnauja daugiau nei 50 traukinių per dieną.
Šis projektas yra dalis didesnio, 16 milijardų JAV dolerių siekio tobulinti Amtrak šiaurės rytų koridorius infrastruktūrą, kuri apima naujo, dviejų bėgių geležinkelio tunelio tiesimą po Hudsono upe tarp šiaurinės Naujojo Džersio ir Manheteno bei Frederiko Douglaso tunelis Baltimorėjebe kitų projektų.
Amtrak pasirinko Torrington, Konektikuto valstijoje įsikūrusią O&G ir Los Andželo mokytoją Perini, kad pastatytų naują tiltą tarp Old Saybrook ir Old Lyme, Konektikuto, maždaug pusiaukelėje tarp Niujorko ir Providenso, Rod Ailendo. Mokytojas Perini pasakė, kad jis siūlo pasiūlymą apie projektą praėjusį rugpjūtį per uždarbį.
Naujasis kilnojamasis tiltas bus iš karto į pietus nuo esamo kilnojamojo tilto, sakė Amtrak, ir jame bus moderni bėgių, signalų, kontaktinio tinklo, maitinimo, ryšių ir kita pagalbinė geležinkelių infrastruktūra.
Naujasis tarpas, kurio dizainas jau baigtas, maksimalus veikimo greitis bus 70 mylių per valandą, ty 55 % didesnis nei dabartinis maksimalus 45 mylių per valandą greitis. Taip pat bus pagerinta vertikali prošvaisa, kad jūrų eismas galėtų praeiti žemiau.
Projektas buvo struktūrizuotas pagal projektavimo, pasiūlymo ir statybos sutartį. Amtrak anksčiau apdovanojo Dalase įsikūrusią AECOM statybos valdymo sutartis, padedanti vykdyti rangovo valdymą, dokumentų kontrolę, tvarkaraščio ir biudžeto priežiūrą, taip pat bendruomenės informavimą apie statybą.
Maždaug 1,3 milijardo dolerių projektas pirmiausia finansuojamas pagal 2021 m. Infrastruktūros investicijų ir darbo vietų įstatymą ir 827 milijonų dolerių federalinę dotaciją, kurią skiria Federalinė geležinkelių administracija. Likusią dalį finansuos Amtrak ir Konektikutas.
„Amtrak“ sakė, kad statybos prasidės vasaros pabaigoje arba rudens pradžioje. Savo pranešime spaudai mokytojas Perini teigė, kad tai a 30% bendros įmonės partneris. Tai numato sesminė projekto pabaiga – 2031 m.