
Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Įsivaizduokite, kad į milžinišką skrudintuvą įdedate 20 pėdų aukščio ir dviejų pėdų pločio duonos riekę, kai ji kabo ant krano, o vėjai pučia nuo 10 iki 15 mylių per valandą, todėl ji siūbuoja.
Tai buvo PCL Construction problema.
„Tas didelis formos gabalas, tas 25 pėdų kvadratas, vėjui pagaunant, iš esmės virsta bure – ji pradeda suktis“, – sakė Jaredas Rasula, PCL projekto vadovas apie 250 mln. McCarrons vandens valymo įrenginių patobulinimai Sent Paule, Minesotoje. „Jis įgauna pagreitį, o esant 10 000 svarų, tą pagreitį sunku sustabdyti, ypač jei vienintelė priemonė yra sugriebti už 30 pėdų žemiau jos kabančios virvės ir bandyti ją sustabdyti.
Projektas įsibėgėjo 2022 m. kaip dalis a progresyvios projektavimo ir kūrimo pastangos tarp PCL, kurios būstinė JAV yra Denveryje, ir Chanhassen, Minesotoje įsikūrusiame Magny Construction. Tai apima pamatų statybą, išorinių sienų statymą ir stogo dangos klojimą.
„Šis daiktas yra George'o Jetsono daiktas“
Dėl vėjo siūbuojančių formų darbo metu PCL sukūrė „Vita Industrial“ „Load Navigator“ – pusiau autonominį, varomamą įrenginį, kuris kabo žemiau krano kablio.

„Vita“ „Load Navigator“ stabilizavo tokias plokštes statybų metu, kai vėjuota.
Leidimas suteiktas PCL Construction
Broomfield, Kolorado valstijoje įsikūrusi Vita teigia, kad įranga naudoja jutiklius, kad išmatuotų 1000 duomenų taškų per sekundę, kad aptiktų apkrovos poslinkius realiuoju laiku, pavyzdžiui, vėjo sukeltus. Tada jis naudoja galingus ventiliatorius, kad pašalintų sukimąsi, siūbavimą ir sukimąsi. Kitas PCL projekto vadovas Claytonas Schneideris apibūdino jį kaip „barstytuvą su reaktyviniais varikliais“.
Naudodama įrenginį, turintį reguliuojamą paskirstymo strypą, kuris išsiplečia dviejų su puse pėdos žingsniu, komanda sugebėjo nustatyti ir valdyti apkrovas leidžiantis žemyn.
„Vėjuotomis dienomis tai leidžia mums išlaikyti poziciją ir nepradeda suktis ore“, – sakė Schneideris. „Tai leidžia mums iš anksto jį užprogramuoti, o tada numesti tiksliai ten, kur turi būti, nesijaudinant, kad šis daiktas taps nevaldomas ir kam nors atsitrenks ar atsitrenks į kitą įrangą ar medžiagą.
Nuotolinio valdymo pulto sąsaja turi skirtingus mygtukus – pasukti į kairę, pasukti dešinėn, pagal laikrodžio rodyklę, prieš laikrodžio rodyklę, laikymo padėtį ir galimybę nustatyti tam tikrų pasikartojančių kėlimų nustatymus. Prietaisas taip pat leidžia automatinį laikymą, kuris išlaiko krovinius net ir sudėtingomis sąlygomis; dinaminis greičio valdymas, kuris turi įtakos krovinio sukimosi greičiui; ir laukimo režimą.
„Šis Gizmo yra George'o Jetsono daiktas“, – sakė Mike'as Weberis, PCL projekto vadovas.
Atsistojimas ir bėgimas
2023 m. vasarą pamatęs įrenginį parodoje, PCL pradėjo naudoti Vita Load Navigator. Vita apmokė PCL darbuotojus, kaip naudotis šia technologija per vieną dieną.
PCL įsigijo technologiją už maždaug 150 000 USD ir teigė, kad tokie veiksniai kaip pristatymas ir bandomasis laikotarpis turi įtakos sąnaudoms, patvirtino bendrovė. Schneideris apskaičiavo, kad ši technologija galėtų sutaupyti nuo tūkstančių iki dešimčių tūkstančių dolerių.
Rasula teigė, kad panaudojus įrangą PCL komanda pastebėjo 30% padidėjusį efektyvumą, o tai stebėjo brigadų produktyvumu.
Taip pat labai svarbus veiksnys buvo prarasto laiko pašalinimas. Schneideris teigė, kad per pradinį bandomąjį laikotarpį bendrovė susidūrė su trimis dienomis, kai stiprus vėjas būtų sustabdęs darbą, jei ne įrenginys.
Savo ruožtu inspektorius Weberis mano, kad tai įrankis, kuris greitai bus pritaikytas pramonėje.
„Tai gana šauni technologija“, – sakė Weberis. „Galų gale visi turės jį turėti. Mes jį turime, o kitas vaikinas – ne. Darom pigiau. Gana greitai visi tai supras, tiesa? Jūs norite išlikti dabartinis.”