
Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite Atsiliepimas.
Nardymo trumpas:
- Įpusėjus penkeriems metams Investicijų į infrastruktūrą ir darbo vietų įstatymasBaltųjų rūmų duomenimis, paskelbta mažiau nei pusė – 38 % – finansavimo. Tai yra 13,5% padidėjimas pastaruosius 6 mėnesiusrodo, kad procesas įsibėgėja, bet vis tiek vėluoja.
- Iki šiol buvo paskelbta apie 454 milijardus JAV dolerių iš IIJA 1,2 trilijono dolerių tokius projektus kaip Brento Spence tiltas tarp Sinsinačio ir Kovingtono, Kentukyje. Paskelbtas finansavimas, užfiksuotas iš agentūros pranešimų spaudai, yra preliminarus ir neįpareigojantis, o paskirtas finansavimas yra faktiniai įsipareigojimai, Baltųjų rūmų teigimu. Pusė IIJA finansavimo, arba 550 milijardų dolerių, skiriama naujoms iniciatyvoms.
- Baltieji rūmai taip pat išleido atnaujintą daugiau nei 56 000 projektų žemėlapis ir apdovanojimai, kurie nustatyti arba šiuo metu teikiami daugiau nei 4500 vietovių visoje šalyje. Tai 40% daugiau nei 40 000 projektų prieš šešis mėnesius.
Nardymo įžvalga:
IIJA ir kitas federalinis finansavimas paskatino infrastruktūros sektorių, pastaraisiais metais sulėtėjus kitose statybos pramonės srityse. Išlaidos infrastruktūrai ir toliau didėja 2024 m Remiantis finansinės informacijos teikėjo „S&P Global“ analize, į ekonomiką patenka 1,8 trilijono USD federalinės dotacijos, paskolos, mokesčių kreditai ir kitos finansinės paskatos.
Didžiausia dalis IIJA pinigai skirti keliui ir tiltui statybos, remiantis Baltųjų rūmų duomenimis, išanalizuotus CNBC, po to – geležinkelių, plačiajuosčio ryšio, elektros ir vandens projektai. Pasak Baltųjų rūmų, iki šiol buvo pradėti tobulinti 165 000 mylių kelių, o IIJA dėka vykdoma daugiau nei 9 400 tiltų remonto projektų.
Tačiau, pasak S&P, infliacija sumažino įstatymo perkamąją galią. Padidintos medžiagų kainos, didinami atlyginimai ir ir toliau trūko kvalifikuotų darbuotojų Dėl to finansavimas buvo mažesnis už infrastruktūrą, nei numatė politikos formuotojai.
Daugelis šalies infrastruktūros sistemos kenčia nuo ilgalaikių nepakankamų investicijų, pasak Amerikos civilinių inžinierių draugijos. ASCE savo naujausioje ataskaitų kortelėje JAV infrastruktūrą pažymėjo „C minusu“, o kelių, tiltų, oro uostų ir vandens sistemų būklė buvo įvertinta nuo „prastos“ iki „vidutinės“. Daugeliui reikia atnaujinimų, kad jie atlaikytų poveikį dažnesni ir intensyvesni ekstremalūs orai dėl klimato kaitos.
IIJA tikslas yra pradėti šalinti šias remonto ir atsparumo spragas, o pastarosios Bideno administracijos investicijos infrastruktūros būklė blogėjogegužę paskelbtame ASCE tyrime nustatyta.
Tačiau ASCE nustatė, kad, be infliacijos, infrastruktūros kraštovaizdžio pokyčiai, įskaitant tiekimo grandinės problemas, griežtesnius išmetamųjų teršalų standartus energetikos sektoriuje ir ekstremalias oro sąlygas, padidino pradinius išlaidų poreikius. Organizacija perspėja, kad IIJA pasiekta pažanga baigsis kartu su finansavimu 2026 m.
„Pastaraisiais metais, nors finansavimo lygis pagerėjo, infrastruktūros poreikiai įvairiems sektoriams išaugo ir keitėsi“, – ASCE rašė savo ataskaitoje „Bridging the Gap“. „Šie pokyčiai turi įtakos numatomiems investicijų poreikiams, taigi ir finansavimo spragų dydžiui kiekviename sektoriuje.