Naujas startuolis „Volta“, kurio komanda padalinta į dvi būstines Milane ir Paryžiuje, užsitikrino 6 mln. EUR išankstinį pardavimą (6,3 mln. USD), kad sukurtų naują vertikalią programinės įrangos kaip paslaugos platformą, orientuotą į B2B pardavimą.
Praktiniu požiūriu „Volta“ komanda pateikia savo produktą kaip „Shopify“ ekvivalentą, tačiau daugiausia dėmesio skyrė B2B sandoriams. Nors „Shopify“, el. prekybos milžinė, padedanti žmonėms sukurti internetinę parduotuvę ir lengvai parduoti prekes vartotojams, siūlo B2B prekybos platformą, „Volta“ mano, kad yra naudinga sukurti įmonę, orientuotą į B2B sandorius.
„Volta“ teigimu, dauguma vidutinio dydžio didmeninės prekybos ir platinimo įmonių visoje Europoje vis dar naudoja popierinius katalogus ir pasikliauja rankiniu užsakymų apdorojimu.
Kai jos eina į parodas ir savo biuruose susitinka su potencialiais klientais, šios įmonės linkusios žongliruoti tarp kelių savo popierinių katalogų versijų. Priklausomai nuo kliento ir konteksto, jie nenori rodyti to paties prekių sąrašo ir kainų.
Štai kodėl „Volta“ nori supaprastinti katalogų valdymo procesą. Tačiau bendrovė nenori pakeisti senos geros įmonės išteklių planavimo sistemos. Kai pasirašomas pirkimo užsakymas, operacija apdorojama per ERP.
Tačiau viską, kas atsitiks prieš sandorį, potencialiai tvarkys „Volta“. Įmonės gali įkelti esamą katalogą iš Excel failų arba savo ERP sistemos. Jie gali patikrinti, ar stulpelių taksonomija yra teisinga, ir tada viską importuoti į „Volta“.
Po to darbuotojai gali kurti katalogus iš „Volta“ sąsajos, dalytis jais su potencialiais klientais, sekti vykstančias derybas ir atnaujinti užsakymus. Kainos ir atsargų duomenys sinchronizuojami su ERP.
„B2C sektorius sparčiai vystėsi – skaitmeninės platformos pakeitė popierinius katalogus ir pristato integruotus elektroninės prekybos sprendimus. Tuo tarpu B2B operacijos atsiliko beveik 15 metų ir vis dar stringa dėl pasenusių rankinių procesų“, – sakoma įkūrėjų ir generalinio direktoriaus Paulo Guillemino pranešime.
„Volta“ taip pat leidžia valdyti klientus tiesiai iš platformos sąsajos. Vartotojai gali kurti įmonės profilius, kurti kategorijas ir sugrupuoti klientus į skirtingas kategorijas. „Tai apima tik 20 % to, ką galite padaryti su Salesforce, tačiau tai vis tiek yra pakankamai gera daugumai įmonių“, – Guilleminas sakė „TechCrunch“.
Ateityje galite įsivaizduoti daugiau produktų ir funkcijų, kurios galėtų būti naudingos šioms vidutinio dydžio didmeninės prekybos ir platinimo įmonėms. „Volta“ galėtų pridėti logistikos integracijų ir net finansavimo galimybių. Idėja yra ta, kad kai įmonės pradeda naudoti „Volta“, jos mato katalogų tvarkymo „SaaS“ platformoje vertę ir pradeda naudoti „Volta“, kad gautų daugiau funkcijų.
Šis išankstinio parengimo turas yra didžiausias Italijos startuolio išankstinio parengimo etapas. Dalis priežasčių, kodėl startuoliui pavyko užsitikrinti 6 milijonus eurų iš karto, yra steigėjų komanda.
Guilleminas, bendrovės įkūrėjas ir generalinis direktorius, anksčiau įkūrė „Fretlink“ – krovininio kelių transporto startuolį, kuris surinko dešimtis milijonų eurų, bet ne taip, kaip tikėtasi. Įmonei iškėlus bankrotą teko atlikti teismo įsakymą likviduoti.
Mario Parteli, kitas įkūrėjas ir generalinis direktorius, anksčiau įkūrė kosmetikos ir grožio prekių prenumeratos dėžutę „Abiby“. Jis praleido 15 metų dirbdamas technologijų pramonėje Facile.it, Rocket Internet ir kt. Duetas siekia pasiekti pirmąjį didelį proveržį su „Volta“.
„Emblem“, palyginti nauja Europos rizikos kapitalo įmonė, vadovauja išankstiniam investiciniam kapitalui, kuriame taip pat dalyvauja kiti fondai ir dešimtys investuotojų angelų, tokių kaip „Robin Capital“, „Founders Future“, „Sequoia“ ir „a16z“ per savo žvalgybos programas, Berlusconi investicinės įmonės. šeima ar Agnelli šeima ir kt.