„Slack“ vadovė Denise Dresser pasakoja „TechCrunch“, kad verslo pokalbių platformą paverčia „darbo operacine sistema“, ypač paversdama „Slack“ AI programų centru iš „Salesforce“, „Adobe“ ir „Anthropic“. Bendrovės generalinis direktorius mano, kad „Slack“ yra daugiau nei vieta, kur galima kalbėtis su kolegomis, bet ar vartotojai to nori? Ir jei jie tai padarys, ar jie mokės už tai priemoką?
„Slack“ pirmadienį paskelbė keletą naujų funkcijų, skirtų brangesniam pranešimų siuntimo platformos lygiui: „Slack AI“. Atnaujinimai apima dirbtinio intelekto sukurtas „Huddle“ santraukas, panašias į kanalų santraukas, kurias jau gali gauti tie prenumeratoriai. Dabar vartotojai taip pat gali kalbėtis su „Salesforce“ AI agentais „Slack“ ir trečiųjų šalių įrankiais, kurie leis dirbtinio intelekto žiniatinklio paiešką ir AI vaizdų generavimą.
„Salesforce“ įsigijo „Slack“ 2021 m., netrukus po to, kai pranešimų platforma tapo pagrindine nuotolinio darbo dalimi milijonams žmonių. Po trejų metų „Salesforce“ labai kreipiasi į AI agentus – matyt, taip stipriai, kad tai daro ir jų populiarioji pranešimų siuntimo tarnyba. „Slack“ generalinė direktorė Denise Dresser teigia, kad platforma atliks pagrindinį vaidmenį transformacijoje, nes tai natūrali vieta bendrauti su AI agentais, nes žmonės ten jau kalbasi visą darbo dieną.
„AI parodo mums naują būdą patirti technologijas, kurios yra labai natūralios Slack: tai yra pokalbio, atskleidžiama informacija ir imamasi veiksmų tiesiog darbo eigoje“, – sakė Slack vadovo pareigas perėmęs Dresseris. vadovas prieš 10 mėnesių interviu. „Tikriausiai nėra geresnės vietos ir produkto nei „Slack“, kad galėtumėte tai padaryti.
Bet kodėl „Slack“ reikia dirbtinio intelekto? Nuo tada, kai „ChatGPT“ buvo paleista 2022 m., daugelis įmonių pristatė dirbtinio intelekto funkcijas kaip būdą atrodyti „pažangiausiu“, net jei integracija nėra prasminga pagrindiniam produktui. Atrodo, kad AI agentų įtraukimas į žinučių siuntimo paslaugą nėra akivaizdi išimtis.
Dresserio AI agentų pateisinimas yra tas, kad „Slack“ yra ne tik darbo pranešimų platforma, bet veikiau skaitmeninė darbo vieta arba darbo OS, „sujungianti visus jūsų žmones ir procesus“.
„Slack“ vadovas pasakoja „TechCrunch“, kad kiekvienas generalinis direktorius prašo dirbtinio intelekto funkcijų, pavyzdžiui, būdų, kaip greitai pasivyti komandos diskusijas arba įrankių, leidžiančių atskleisti informaciją, palaidotą tam tikroje duomenų bazėje. Tai yra keletas nedidelių būdų, kaip „Slack“ bando įvesti įmones į AI erą, paaiškino ji.
Vienas iš naujų „Slack“ agentų „Agentforce“ leis „Salesforce“ klientams pagal pareikalavimą atlikti verslo duomenų analizę tiesiogiai „Slack“. „Cohere“ ir „Anthropic's Slack“ agentai siūlys panašias paslaugas, jei mokėsite už jų įmonės AI paslaugas.
„Perplexity“ taip pat išleidžia „Slack“ agentą, kuris leis jums ieškoti internete. „Adobe Express“ „Slack“ agentas leis jums sukurti prekės ženklo turinį iš pranešimų siuntimo paslaugos tekstinių raginimų.
Praėjusį mėnesį „Klarna“ generalinis direktorius pateko į antraštes, kai paskelbė apie planus atsisakyti „Salesforce“ ir „Workday“ kaip programinės įrangos tiekėjų ir pakeisti juos viduje sukurtais AI įrankiais. Liepos mėn. Andreessen Horowitz partneriai paskelbė tinklaraščio įrašą, kuriame prognozuojami tokie pokyčiai, kai įmonės pasitrauks nuo brangių CRM paslaugų ir naudos vidinius AI sprendimus. „Salesforce“ generalinis direktorius Markas Benioffas skeptiškai vertina „Klarna“ AI sprendimus ir nori pamatyti įrodymų, kad įmonė tai tikrai daro.
Paklaustas apie „Klarna“ generalinio direktoriaus komentarus, Dresseris teigė, kad įmonės AI sprendimai turi būti patikimi ir saugūs – du dalykai, kuriuos „Salesforce“ stengiasi garantuoti klientams.
Šis pasitikėjimas buvo patikrintas anksčiau šiais metais, kai „Slack“ sulaukė kritikos dėl to, kad pagal numatytuosius nustatymus mokė klientų duomenų rekomendacijų sistemą, remiantis dalimi jos privatumo politikos, kurią kūrėjai rado „Hacker News“. Vėliau buvo atskleista, kad „Slack“ naudojo klientų duomenis, kad pateiktų jaustukų rekomendacijas, o ne didelius kalbinius modelius, kuriais grindžiamas „Slack AI“. Tačiau privatumo politikoje buvo teigiama, kad „Slack“ reikalauja, kad vartotojai atsiųstų el. laišką įmonei, jei nenori, kad jų pranešimai būtų „Slack“ mokymo duomenų dalis.
„Slack“ teigė nenaudojęs klientų duomenų mokydamas „Slack AI“ tada ir tęsiasi iki šiol.
„Nė vienas LLM nėra apmokytas naudotis Slack duomenimis, taškas“, – interviu „TechCrunch“ sakė vyriausiasis produktų pareigūnas Robas Seamanas. „Sąžiningai, mūsų svetainėje buvo žagsėjimas ir atnaujinta politika, kurią galėjome išspręsti geriau. Ypač šiame AI amžiuje ir padidėjus supratimui apie tai, kaip naudojami jūsų duomenys, tai virto dalyku, kurio norėtume neturėti.
Šie klausimai apie privatumą tampa vis labiau paplitę, kai „Slack“ labiau linksta į AI. Paslauga keičiasi iš griežto pranešimų siuntimo į tokią, kurioje AI įrankiai traukia informaciją į platformą ir iš jos. Vartotojai turi rimtų priežasčių būti skeptiškiems, nes AI tampa tik dar vienu įrankiu.