„Salesforce“ perka.
Mėnesio pradžioje atsiėmusi duomenų valdymo įmonę „Own“, „Salesforce“ šiandien paskelbė apie savo planus įsigyti „Zoomin“, įmonės žinių platformą. „Zoomin“ – apie kurį jau keletą kartų kalbėjome – sujungia įmonės dokumentus, pvz., produkto vartotojo vadovus ir mokymo programas, viename portale.
Sandorio sąlygos nebuvo atskleistos. „Salesforce“ tikisi, kad jis bus baigtas 2025 fiskalinių metų ketvirtąjį ketvirtį (sausio 31 d.), atsižvelgiant į įprastas uždarymo sąlygas.
2019 m. Gal Oron, Hannan Saltzman ir Joe Gelb įkurta „Zoomin“ taiko AI ir didelius duomenis, kad padėtų įmonėms kurti savitarnos dokumentų paieškos ir palaikymo patirtį. Izraelio startuolio klientai – nuo technologijų prekių ženklų, tokių kaip „McAfee“ ir „Dell“, iki greito maisto franšizių, įskaitant „Burger King“, „Tim Hortons“ ir „Popeyes“.
„Zoomin“ investuotojai – tarp jų „General Atlantic“, „Bessemer Ventures Partners“, „Viola Growth“ ir „Salesforce“ įmonės „Salesforce Ventures“ – į įmonę skyrė 73 mln.
Rahulas Auradkaras, „Salesforce“ vieningų duomenų šaltinių viceprezidentas, teigia, kad po įsigijimo „Zoomin“ papildys „Salesforce“ duomenų debesies platformą, kad būtų galima panaudoti tokius atvejus, kaip įmonės žinių bazė automatizuoti klientų aptarnavimo sąveiką.
„Patentuoti nestruktūrizuoti duomenys yra galingas kuras, kurį mūsų klientai gali panaudoti dirbtinio intelekto agentams ir klientų patirčiai“, – sakė Auradkaras, – o įrodyta Zoomin patirtis ir technologija paspartins „Data Cloud“ naujoves ir leis mūsų klientams gauti geresnę vertę.
„Salesforce“ įsigijo „Zoomin“ po to, kai technologijų milžinas įsipareigojo išleisti 500 mln. USD papildomų pinigų AI startuoliams per „Salesforce Ventures“.