Socialinė žiniasklaida ir toliau plėtėsi kaip gerai žinoma rinkodaros technika, o rinkodaros versle padaugėjo kūrybingų ir efektyvių su socialine žiniasklaida susijusių kampanijų.
Daugelis organizacijų ir leidėjų kuria ir viešai skelbia savo mėgstamiausias kampanijas ir geriausius pasirinkimus. Jie skiriasi mastu, požiūriu ir dizainu. Tačiau, jei pažvelgsite į įvairių geriausiai vertinamų socialinės žiniasklaidos rinkodaros kampanijų specifiką, pamatysite, kad jos visos turi tuos pačius komponentus.
Tačiau daugeliui įmonių socialinės žiniasklaidos kampanijos sėkmę gali būti sudėtingiau planuoti, nustatyti ar įgyvendinti.
Jei jūsų įmonė planuoja pradėti socialinės žiniasklaidos rinkodaros kampaniją, įtraukite šiuos keturis elementus, kad pasiektumėte savo tikslus ir padidintumėte poveikį jūsų apatiniam skaičiui.
1. Kruopščiai parengtas planas
Planas turi būti pritaikytas konkrečiai jūsų kampanijai. Tačiau ji taip pat turėtų būti integruota į bendrą socialinės žiniasklaidos strategiją. Tai reiškia, kad jūsų tikslai neturėtų prieštarauti, o strategija turi labai išplėsti jūsų esamą prekės ženklą ir socialinį dizainą.
Norėdami sukurti savo strategiją, pirmiausia atlikite tyrimą. Atlikite išsamią savo socialinių tinklų stebėtojų analizę ir tiksliai nustatykite sritis, kurias reikia tobulinti, palyginti su konkurentais.
Atminkite, kad įvairios socialinės žiniasklaidos priemonės yra skirtos kitiems tikslams, todėl pasirinkite, kuri iš jų geriausiai atitinka jūsų poreikius. Pavyzdžiui, „Instagram“ ir „Facebook“ yra puikios platformos, skirtos jaunesniems žmonėms. Tačiau naudodami „Instagram“ pamatysite keletą „Gen Xers“ ir „baby boom“ amžiaus žmonių.
Sužinokite, kur jūsų idealus klientas praleidžia laiką, ir išstudijuokite naujausias savo pramonės kampanijas, kad nustatytumėte, kokiomis tendencijomis galite pasinaudoti.
Kai nuspręsite, kokio tipo kampaniją vykdysite pasirinktose socialinėse platformose, labai svarbu atitinkamai nustatyti lėšas ir biudžetą. Į savo planą įtraukite, ar jūsų kampanijai reikalinga mokama socialinė rinkodara arba jei ketinate naudoti natūralias strategijas ar priklausantį turinį.
Suraskite savo idealią komandą po to, kai išnagrinėsite savo idėjas, išsiaiškinsite tinkamą biudžetą ir apibūdinsite socialinės žiniasklaidos strategijos veiklą. Aiškių vaidmenų paskyrimas padės išvengti painiavos ir perteklinių vaidmenų atsiradimo.
Svarbu bent jau paskirti dizaino, pranešimų siuntimo ir reklamavimo vaidmenis. Kai jūsų internetinės rinkodaros kampanija reklamuojama keliuose kanaluose, įsitikinkite, kad pasirinkote atitinkamus komandos narius iš kitų už kampaniją atsakingų skyrių.
Paskutinis jūsų žingsnis socialinių tinklų rinkodaros nj strategija turėtų būti apibrėžti metriką, kurią naudosite savo kampanijų efektyvumui ir IG nustatyti. Norėdami tai padaryti, turėsite nustatyti savo kampanijos tikslus – tai kita sėkmingos kampanijos dalis.
2. Aiškiai apibrėžti tikslai
Prieš pradedant bet kokias rinkodaros pastangas, labai svarbu nusistatyti savo tikslus. Kampanijos pradžioje nustačius, ką norite pasiekti, bus lengviau stebėti ir įvertinti savo rezultatus.
Jūsų socialinės žiniasklaidos rinkodaros kampanija gali turėti kelis tikslus, nes kiekvienas strategijos elementas pasitarnaus kiekvienam iš tikslų. Štai keletas bendrų tikslų, į kuriuos daugiausia dėmesio skiriama daugumoje kampanijų:
Padidinkite prekės ženklo žinomumą. Tarkime, kad jūsų įmonė yra visiškai nauja (arba vis dar turi būti įtraukta į socialinę žiniasklaidą) arba bando atskirti jūsų įmonę nuo konkurentų toje pačioje srityje. Tokiu atveju dauguma jūsų rinkodaros kampanijų turėtų būti skirtos jūsų prekės ženklo žinomumui didinti. Jei jūsų klientai ir potencialūs klientai gali atpažinti prekės pavadinimą, jūsų kampanija turės mažai įtakos.
Dalijimosi komponento įtraukimas į kampaniją yra puikus būdas padidinti prekės ženklo matomumą ir padidinti įtaką internete. Norėdami įvertinti savo prekės ženklo socialinį poveikį ir palyginti svarbią metriką, pvz., bendrą stebėtojų skaičių arba stebėtojų, kuriems patinka mygtukai, skaičius, neribotas prekės ženklo paminėjimų / pakartotinių žinučių skaičius, taip pat įtakingo prekės ženklo paminėjimai. Atsisiųstos programos arba svetainių įrašai, kurie suaktyvinami per socialinę žiniasklaidą.
* Padidinkite svetainės lankomumą. Tikriausiai galvojate: kam nereikėtų daugiau lankytojų į savo tinklaraštį ar svetainę? Tai natūralus daugelio rinkodaros kampanijų tikslas, tačiau tai taip pat prisideda prie jūsų buvimo socialinėje žiniasklaidoje. Kuo daugiau srauto sulaukia jūsų svetainė, tuo didesnė tikimybė, kad vartotojai bendrins jūsų svetainę ar turinį socialinėje žiniasklaidoje ir stebės jūsų puslapius geriausiose socialinės žiniasklaidos platformose.
Naudokite „Google Analytics“ arba pasirinktą žiniatinklio analizės platformą, kad palygintumėte svarbiausius rodiklius, pvz., bendrą žiniatinklio lankytojų skaičių, socialinių tinklų sugeneruotų apsilankymų skaičių, svetainėje praleistą laiką ir bendrą socialinės žiniasklaidos vartotojų įsitraukimą.
Pagerinkite konversijos koeficientą. Jei jūsų įmonė yra gerai žinoma ir jau sulaukia daug žiniatinklio vartotojų, jūsų kampanija turėtų sutelkti dėmesį į programos ar svetainės konversijų rodiklio gerinimą. Ką daryti, jei jūsų įmonė konversiją vertina kaip pirkimą, paskyros prisiregistravimą ar ką nors kita? Galima suderinti rinkodaros strategijos elementus su svetainės konversijų rodikliu.
Peržiūrėkite kampanijas, kurių metu naudotojai turi užpildyti paraišką arba prisiregistruoti, kad gautų teikiamą naudą ar naudą. Tačiau įsitikinkite, kad žinote gaunamas konversijas, kad nustatytumėte, ar su savo kampanija pritraukiate reikšmingų, ilgalaikių klientų. Norėdami nustatyti socialinės žiniasklaidos kampanijų poveikį konversijoms, stebėkite tokius veiksnius kaip įrašų svetainėje skaičius, bendras konversijų skaičius ir pagalbinės socialinės transformacijos.
3. Reklama tarp kanalų
Jei nesate didelė įmonė, turinti milijonus gerbėjų, jūsų socialinės žiniasklaidos rinkodarai greičiausiai reikės pagalbos iš kitų rinkodaros kanalų, kad pasiektumėte norimus rezultatus. Veiksmingiausios socialinės žiniasklaidos kampanijos yra integruoto rinkodaros plano dalis, kai įvairūs kanalai remia veiksmus per socialinę žiniasklaidą.
Savo socialinės žiniasklaidos kampanijos reklamavimo kituose kanaluose pranašumai yra dvejopi. Žmonėms, su kuriais bendraujate per socialinę žiniasklaidą, yra primenama įvairiais komunikacijos kanalais, o tiems, kurie dar nėra taip įsitraukę į socialinę žiniasklaidą, bus pranešama.
Galite atpažinti žmones, kurie jūsų neseka socialinėje žiniasklaidoje arba yra mažiau aktyvūs paieškoje, el. paštu arba internetiniame turinyje ir skelbimuose.
Nukreipdami į skirtingus žmones skirtingomis datomis keliuose rinkodaros kanaluose, galite padidinti tikimybę, kad jūsų rinkodaros kampanija bus sėkminga. Būkite atsargūs nustatydami pranešimų laiką ir segmentavimą. Norite neapkrauti esamų klientų ar neerzinti naujų, vienu metu įdėdami per daug dalykų.
Švelnus priminimas ir paminėjimas įvairiuose kontaktiniuose taškuose skirtingoms auditorijos grupėms duos daugiau rezultatų nei socialinės žiniasklaidos kampanija, reklamuojama išskirtinai jūsų mėgstamiausiame socialiniame tinkle.
4. Išsamios analizės
Taigi, koks buvo jūsų kampanijos našumas? Ar jūsų socialinės žiniasklaidos strategija buvo veiksminga siekiant užsibrėžtų tikslų?
Kai analizuojate kampanijos rezultatus, būsite dėkingi, kad išanalizavote pagrindinius veiksnius, kurie padės jums pasiekti savo tikslus anksčiau laiko. Išmatuoti, kiek nuėjote nuo pradinio pradinio taško, paprasta.
Be to, kad pasiekėte savo tikslus, ar yra kokių nors „pasroviui“ skirtų metrikų, kurios, jūsų nuomone, didėja? Per nurodytą laikotarpį peržiūrėkite, ar pastebėjote prisijungusių paskyrų skaičiaus, kliento viso laikotarpio vertės ar kitos jūsų įmonei būdingos įtraukimo metrikos pasikeitimą.
Galbūt pelnas iš klientų, kuriuos įsigijote per internetines kampanijas, yra didesnis nei pelnas, kurį gaunate per paieškos rinkodaros kampanijas. (Paprastai taip yra mūsų įmonėje.) Tikėtina, kad klientai prisijungs dažniau arba lengviau naudosis įrankiais. Yra daug būdų, kaip įvertinti rinkodaros kampanijos investicijų grąžą, kurios skiriasi nuo pardavimo.
Išvada
Geriausios socialinės žiniasklaidos rinkodaros kampanijos turėtų turėti didesnį poveikį nei jūsų sekėjų skaičius. Naudodami šiuos keturis elementus kaip pagrindinius kitos rinkodaros kampanijos principus, jūsų įmonė galės išplėsti savo pasiekiamumą socialinėje žiniasklaidoje, suprasti auditorijos poreikius ir padėti pasiekti ilgalaikius verslo tikslus.