Tel Avive įsikūrusi startuolis „Cyabra“, padedantis viešosioms ir privačioms organizacijoms aptikti klaidingos ir dezinformacijos kampanijas ir su jomis kovoti, socialiniuose tinkluose surasdama netikras paskyras, antradienį paskelbė, kad planuoja susijungti su specialios paskirties įsigijimo bendrove (SPAC) „Trailblazer Merger Corporation I“ ir sąrašą NASDAQ.
Įkurta 2018 m., kai kurie „Cyabra“ investuotojai yra tokie kaip „OurCrowd“, kuris vadovavo bendrovės 5,6 mln. USD A serijai, taip pat Peter Thiel's Founders Fund, Harpoon Ventures, Alabaster, Accomplice, Red Shepherd Ventures, Summus Z, TAU Ventures ir Capital Y. Valdymas.
Sandoris „Cyabra“ vertina 70 milijonų dolerių, o bendrovė tikisi, kad susijungimas bus baigtas iki metų pabaigos.
SPAC, kurie buvo populiarūs tik prieš keletą metų, tapo gana reti. Šiomis dienomis, kai apie jas išgirstate, dažniausiai tai atsitinka dėl to, kad įmonės, kurios viešai paskelbė per SPAC, nustojo veikti. SEC neseniai priėmė naujas taisykles, kurios netrukus pavers procesą į kažką panašesnio į tradicinį IPO. Vis dėlto akivaizdu, kad liko keletas startuolių, norinčių, kad šis procesas veiktų jiems.
Cyabra teigia, kad per pastaruosius 12 mėnesių ji dirbo su 19 vyriausybių, kad padėtų joms apsaugoti savo rinkimus.
Kai kurie jos verslo klientai yra „Warner Media“, o „Warner“ yra geras Cyabra naudojimo pavyzdys. 2020 m. išleisdama „Wonder Woman 1984“, Warner naudojo Cyabra, kad nustatytų netikrus profilius, kuriuose apie filmą buvo kalbama socialinėje žiniasklaidoje ir kurie kėlė grėsmę jo prekės ženklo reputacijai. Turėdamas šias žinias, jis galėtų pranešti apie tuos profilius ir juos pašalinti. Kartu šis procesas leido įmonei nustatyti tikrus influencerius ir sutelkti savo pastangas į juos.
Elonas Muskas taip pat dirbo su Cyabra, kad analizuotų botų veiklą prieš įsigydamas „Twitter“.
„Mūsų patentuota technologija, kurią sukūrė vyresnieji Izraelio specialiųjų operacijų vadovybės (SOCOM) veteranai, leidžia mums naudoti sudėtingus algoritmus ir pažangią duomenų analizę, kad nustatytų, kada automatizuoti robotai naudojami melui platinti socialinės žiniasklaidos platformose“, – sakė Cyabra generalinis direktorius ir bendradarbis. – įkūrėjas Danas Brahmy. „Mes turime verslo klientų ir vyriausybių visame pasaulyje, kurie šiandien naudoja mūsų gaminį, kad nustatytų, kada įvyksta ataka, suteikdami jiems informaciją, reikalingą bet kokiai žalai sušvelninti ar net jos išvengti ir apsaugoti savo piliečius bei prekių ženklus nuo vis sudėtingesnės dezinformacijos plitimo.
Šių metų pradžioje buvęs CŽV direktorius ir JAV valstybės sekretorius Mike'as Pompeo prisijungė prie bendrovės valdybos. „Cyabra yra labai svarbus partneris kovojant su dezinformacija“, – sakoma Pompeo pareiškime. „Jų galimybės atskleisti neautentiškas sąskaitas, melagingus pasakojimus ir manipuliuojamą AI turinį yra gyvybiškai svarbūs demokratijai ir nacionaliniam saugumui apsaugoti. Cyabra atsidavimas šiems tikslams daro juos esminiu sąjungininku mūsų pastangose gintis nuo grėsmių mūsų tautai.