Projekto klientai, galutiniai vartotojai, influenceriai, studentai, finansuotojai ir žiniasklaida daro įtaką didžiausiai MTEP projekto sėkmei. Kaip galite į juos atsižvelgti bendraudami ir efektyviai bendrauti?
Mano įmonė „AE Partners“ padeda sukurti aplinkos tyrimų ir plėtros projektams sėkmingą bendravimą. Štai keli patarimai, kurie, mūsų nuomone, buvo naudingi jūsų kitam MTEP projektui!
Projekto planavimas – kad pasiūlymas būtų lengvai patvirtintas sprendimus priimantiems asmenims
Projekto komunikacija jau pradėta planavimo etape. Projekto parengimas, planavimas ir finansavimo gavimas yra rinkodaros ir pardavimo pastangos, lemiančios projekto ateitį.
- Strategiškai galvokite apie projekto komunikaciją: kam, kodėl ir kokių tikslų link.
- Finansuotojams ir klientams rizikos ir jų valdymas yra svarbūs klausimai. Aptarkite tai atvirai, bet parodykite, kad rizika yra valdoma.
- Pranešimai, kalba ir vaizdiniai pristatymai turėtų būti sukurti ir vykdomi kaip bet kuri profesionali rinkodaros komunikacija.
- Sprendimą priimantis asmuo negali būti projekto turinio ekspertas, į kurį reikėtų atsižvelgti ir į turinį, ir į pateikimo stilių.
- Jei projektas yra tarptautinis, atsižvelkite į kultūrinius savo pranešimų skirtumus. Rinkodaros ir pardavimų psichologijos žinios taip pat gali būti naudingos rengiant projektus.
Projekto pradžia – pasinaudokite projekto naujienomis
Pradžios fazėje būtina sukurti jaudulį ir pajudinti smagratį. Įžanga taip pat yra puikus laikas projekto viešinimui.
- Viešai išsakyti tikslai sustiprina visos projekto komandos įsipareigojimą.
- Tikėtini projekto rezultatai ir poveikis auditoriją domina labiau nei projekto darbų paketai.
- Pabrėžkite unikalias ar naujas projekto savybes. Kokia išskirtinė jūsų projekto savybė, kuri visiems įsimena?
- Pradėkite reguliarius viešus ir vidinius atnaujinimus nuo pat pradžių.
Vykdymas – Padidinkite palūkanas
Komunikacija vykdymo fazės metu informuoja tikslines grupes apie tai, kas vyksta projekte, kokius rezultatus jis davė ir kokia jų reikšmė.
- Išorinėje projekto komunikacijoje reguliarumas gerina rezultatus, o netikėtumai didina susidomėjimą.
- Mokslo bendruomenė turi savo publikavimo kanalus ir konvencijas. Bendravimas plačiajai auditorijai yra visiškai kitoks. Pagalvokite apie dalykų paaiškinimą, kad net žurnalistas suprastų ir teisingai perteiktų žinutę.
- Pasakok istorijas. Tik penki procentai auditorijos prisimena statistiką, o pasakojimai išlieka 63 procentai.
- Klausykite, ką kiti sako apie jūsų projektą. Tai daug pasako apie jūsų bendravimo sėkmę.
- Išradingai naudoti įvairias komunikacijos taktikas ir kanalus. Kartais straipsnis laisvalaikio leidinyje turi didesnę įtaką nei profesinis žurnalas.
- Dalyvaukite pokalbiuose. Geras bendravimas nėra monologas.
- Visada yra ką papasakoti apie projektą!
Projekto užbaigimas – įkvėpkite priimti rezultatus
Projekto užbaigimas yra akcentas, kuris turėtų būti matomas ir girdimas.
- Parodykite projekto pasiekimus ir ateities potencialą.
- Pateikite sėkmės istorijas ir atvejų tyrimus, parodančius, kaip projekto rezultatus galima pritaikyti realiame pasaulyje.
- Naudokite daugybę kanalų: internetinius seminarus, informacinius biuletenius, socialinės žiniasklaidos platformas, asmeninius renginius, pramonės žiniasklaidą ir kt.
- Net reklama gali būti puikus komunikacijos priedas.
- Suteikite galimybę suinteresuotosioms šalims lengvai dalytis projekto rezultatais ir teikti atsiliepimus.
- Geras bendravimas sudaro pagrindą ateičiai. Jei projektas perkeliamas į naują projektą, gerai valdoma komunikacija sukūrė tam gerą pagrindą.
Nedvejodami susisiekite su manimi LinkedIn arba el jei norėtumėte aptarti efektyvaus projekto komunikacijos strategijas!