Pakviečiau modulinės statybos pramonės ekspertus aptarti verslo sėkmės strategijas modulinės statybos srityje, ypač būsto projektams.
Grupėje dalyvavo Andrew Staniforthas, Asamblėjos generalinis direktorius; Guido Maciocci, „AecFoundry“ įkūrėjas; Henry Salo, „Flow Modules“ generalinis direktorius; ir Renee Puusepp, Creatomus Solutions įkūrėja. Aš palengvinau seminarą.
Pagrindiniai diskusijų taškai
Čia pateikiami sutrumpinti diskusijos punktai:
Modulinės konstrukcijos įvadas
Pradėjome apibrėždami modulinę konstrukciją, kuri apima pastato dalių ar modulių surenkamą gamybą ne vietoje ir jų surinkimą vietoje. Buvo aptarti įvairūs modulinės konstrukcijos tipai, įskaitant skydinę konstrukciją, tūrinius modulinius, perkeliamus pastatus ir hibridinius sprendimus.
Verslo modeliai
Grupė nagrinėjo įvairius verslo modelius, tokius kaip sprendimų tiekėjai, gamybos partneriai, projektavimo ir gamybos įmonės ir kt. Pagrindiniai verslo modelio pasirinkimo kriterijai yra rinkos supratimas, sprendžiama problema ir klientų poreikiai. Buvo pabrėžta fiksuoto verslo modelio aspekto svarba.
Verslo kūrimas
Pradedant modulinės statybos verslą reikia aiškiai suprasti rinką ir klientų poreikius. Pagrindiniai elementai yra įsipareigoję pirmieji klientai, stipri komanda ir gerai apgalvota koncepcija. Grupė taip pat aptarė verslo modelio suderinimo su finansavimo strategija svarbą ir aiškaus plano poreikį.
Technologijos ir procesai
Diskusijos metu buvo pabrėžta, kaip svarbu taikyti produktų kūrimo metodikas tokiose pramonės šakose kaip automobilių ar aviacijos pramonė. Taip pat buvo aptartas vidinių technologijų kūrimo poreikis ir kliūtys pasikliauti tik išorinėmis programinės įrangos kūrimo agentūromis.
Klientų įsigijimas
Kolegija sutiko, kad klientus labiau domina teikiama vertė nei pats produktas. Kūrėjų sprendimų priėmimo proceso supratimas ir nuorodų bei realaus pasaulio pavyzdžių svarba buvo pabrėžta kaip itin svarbu pritraukiant klientus.
Rizikos valdymas
Rizikos valdymas yra labai svarbus modulinės konstrukcijos atveju. Grupė aptarė tokias strategijas, kaip neprisiimti nenumaldomos rizikos, užtikrinti finansinį saugumą su tiekėjais ir pradėti nuo ryžtingo kliento. Jie taip pat pabrėžė, kad reikia kantrybės ir per anksti neskubėti į dideles apimtis.
Tvarus augimas
Grupė siūlė pradėti nuo didelės vertės rinkos („Tesla” modelis) ir palaipsniui plėstis siekiant tvaraus augimo. Ji pabrėžė, kaip svarbu gauti pakankamai pakartojimų pradinėje rinkoje, kad būtų galima įgyti patirties. Taip pat buvo aptarti geografiniai apribojimai dėl krovinių gabenimo išlaidų ir poreikis derinti verslo modelius su rinkos dydžiu.
Klausyk ir žiūrėk
Diskusiją galite klausytis „AEC Business Podcast“ arba žiūrėti seminaro vaizdo įrašą „YouTube“.
Kaip matyti vaizdo įraše, seminaro metu kaip minčių žemėlapį laikiau užrašus. Podcast'o puslapyje galite atsisiųsti sutvarkytą minčių žemėlapio versiją.
PS. Prisijunkite prie Prefab Pioneers on Birdlflocks ir tęskite diskusiją!