Kaip susikurti naujus darbuotojo ar subrangovo įpročius, kurie yra būtini, bet vis dar reikalauja nuoseklumo? Pavyzdžiui, kaip priversti darbuotojus registruoti kasdienę veiklą naudojant naują projektų valdymo programinę įrangą?
Naujausioje „AEC Business“ podcast'o serijoje turėjau malonumą pakalbinti generalinę direktorę Drew Carter ir mokslų daktarę Laurel Newman. Newmanas, Whistle Rewards elgesio mokslininkas.
Startuolis suteikia moksliškai pagrįstą platformą, kuri automatiškai ir akimirksniu apdovanoja darbuotojus ir subrangovus už vairavimo saugumą, atitiktį, našumą ir technologijų pritaikymą.
Žmonių versle elgesys lemia rezultatus
Laurel Newman aptarė 360 laipsnių elgesio modelį, kurį naudoja Whistle. Jame nagrinėjamos trys pagrindinės priežastys, kodėl žmonės elgtųsi arba nesielgtų.
Pirmasis elgesio pasikeitimo aspektas yra sąmoningumas. Dažnai asmenys gali būti informuojami apie elgesį, kurį jie turėtų parodyti, pavyzdžiui, baigti mokymo programą arba laikytis nustatyto termino. Be to, gebėjimas ar lengvumas atlikti elgesį yra labai svarbus skatinant pokyčius. Be to, motyvacija yra gyvybiškai svarbus vairavimo elgesio keitimo komponentas.
Šie trys principai gali atrodyti paprasti, tačiau stebėtina, kad daugelis įmonių neatsižvelgia į juos visus ir dėl to negauna norimų rezultatų.
Kaip veikia Whistle Rewards
Daugelis JAV kompanijų naudoja tradicines dovanų korteles, siekdamos apdovanoti teigiamą elgesį, tačiau jos turi trūkumų ir dovanotojui, ir gavėjui. Drew mini klientą, kuris dovanų kortelėms išleisdavo 2 milijonus dolerių, iš kurių tik 50–70% kada nors pripranta iki galiojimo pabaigos.
Whistle siūlo tiek fizines, tiek virtualias kliento prekės ženklo „Visa“ išankstinio mokėjimo korteles. Kai darbuotojas nusipelno pripažinimo, darbdaviai gali nedelsiant ir automatiškai apdovanoti jį lėšomis, įneštomis tiesiai į jo kortelę ir į Whistle virtualią piniginę. Jei pinigai lieka nepanaudoti, darbdavys juos grąžina.
Whistle yra suderinamas su mokesčiais ir yra ekonomiškesnis nei tradicinės dovanų kortelės.
Maži apdovanojimai – reikšmingi rezultatai
JAV daugelis prekybininkų kasmet uždirba 100 000 USD ar daugiau. Vidutinis vieno Whistle kliento atlygis buvo 5 USD. Ar tokia maža paskata gali turėti įtakos?
Drew pasidalino savo patirtimi su „Corey Construction“, kuriai „Procore“ nustatė automatines paskatas kasdieniams žurnalams:
„Su jais atlikome pradinį bandomąjį projektą devyniuose jų projektuose. Ir per 30 dienų dalyvavome 100 proc. Projekte dalyvavo visi. Ir vidutiniškai per 30 dienų jie padidino atitiktį 50 proc.
Paleidus programą 30 dienų, paskata buvo išjungta. Praėjus daugiau nei metams, bendrovė prarado tik 10% pelno.
Galimi nuolatiniai pokyčiai su nedideliais atlygiais!