Trumpa nardymo informacija:
- Remiantis vertybinių popierių paraiška, „Toyo Solar“ planuoja JAV pastatyti 2 gigavatų fotovoltinį saulės modulį ir 2 GW elementų jėgaines, kurių statyba numatoma ketvirtąjį ketvirtį.
- Japonijoje įsikūrusi bendrovė planuoja surinkti 100 mln. pristatymas.
- Sparti gamyba į JAV plečiasi, nes bendrovė susiduria su pasauliniais Vietname esančios gamyklos prekybos tyrimais, teigia jos pusmetis. pajamų išleidimas.
Nardymo įžvalga:
Toyo Solar tik neseniai išėjo viešas liepos 2 d. JAV po to, kai užbaigė Vietnamo Sunergy Cell Co., visiškai priklausančios Toyo dukterinės įmonės, ir Blue World Acquisition Corp.
Bendrovė savo pirmojoje gamykloje Vietname pradėjo veiklą 2023 m. spalį ir iki šiol klientams pristatė 1,3 GW saulės elementų. Antrasis statybos etapas turėtų prasidėti vėliau šiais metais, remiantis vertybinių popierių paraiška.
Tačiau plėtra į JAV atsiranda po priešpriešinių vėjų, susijusių su prekyba saulės energijos pramone užsienyje. Tikimasi, kad 2024 m. pradžioje metinės saulės modulių siuntos pasieks 2,5 GW, atsižvelgiant į saulės energijos įmonių poreikius, visų pirma JAV, teigiama bendrovės pranešime.
Dėl JAV prekybos tyrimo, kuriame dalyvavo saulės energijos gamintojai, esantys Pietryčių Azijoje, įskaitant „Toyo Solar“ Vietnamo gamyklą, bendrovė ir pagrindiniai jos klientai nusprendė sumažinti siuntų kiekius, kol bus paskelbti preliminarūs tyrimo rezultatai, kurių tikimasi nuo rugsėjo iki lapkričio. Kaip teigiama pranešime, „Toyo Solar“ tikisi pristatyti daugiau nei 1,9 GW užsakymų per visus 2024 metus.
Birželio mėn. Tarptautinės prekybos komisija pateikė prašymą dėl tarifų nustatymo septynių JAV saulės energijos gamintojų, įskaitant Qcells ir First Solar, prašydami agentūros įvesti naujus antidempingo ir kompensacinius muitus kai kuriems saulės elementų importui iš Kambodžos, Malaizijos, Tailando ir Vietnamo.
Jei tarifai būtų įgyvendinti, Pietryčių Azijos visapusiško modulio kaina padidėtų nuo 24 centų už vatą iki 40 centų už vatą. Rasta „Clean Energy Associates“ ataskaita.
„Siekdami išspręsti šią situaciją, sparčiau planuojame plėsti savo gamybą JAV ir didinti siuntas klientams, gyvenantiems Indijoje, Viduriniuose Rytuose ir kitose rinkose“, – teigiama „Toyo“ pranešime. „Mūsų strategija sukurti integruotą vertės grandinę Šiaurės Amerika, aptarnaujanti mūsų klientus JAV, išlieka nepakitusi, todėl mes ir toliau stebėsime bei prisitaikysime prie dinamiškų pramonės sąlygų.