Remiantis „Associated General Contractors“ atlikta nacionaline apklausa, paskelbta gegužės 23 d., daugybė pastarojo meto didelio atgarsio greitkelių darbų zonoje įvykusių avarijų dar neturi tapti saugesnėmis sąlygomis statybininkams.
Beveik pusė kasmetinėje apklausoje dalyvavusių greitkelių rangovų mano, kad darbų zonos avarijų rizika šiuo metu yra didesnė nei prieš metus. Panašus procentas mano, kad rizika nepasikeitė, ir tik 3% teigia, kad sąlygos pagerėjo. O 64% apklausos, atliktos nuo balandžio iki gegužės, respondentų per pastaruosius metus patyrė bent vieną įvykį, kai motorinė transporto priemonė atsitrenkė į jų darbo zonas.
Nors apklausos respondentai dėl besitęsiančių pavojingų sąlygų kaltina greičio viršijimą ir mobiliųjų telefonų blaškymąsi, jie taip pat mano, kad valstybės nesiėmė taisomųjų priemonių, pavyzdžiui, padidino baudas už judėjimo pažeidimus statybos darbų zonose.
„Per mažai vairuotojų mato poreikį sulėtinti greitį ir atkreipti dėmesį darbo zonose, nes per mažai valstijų darbo zonų sauga laiko svarbiausiu prioritetu“, – sakė Jeffrey Shoafas, AGC generalinis direktorius gegužės 23 d.
Šoafas pridūrė, kad rizikuoja ne tik statybininkai. Tarp respondentų, kurie pranešė patyrę avarijas darbo zonoje per pastaruosius metus, 29% patyrė avariją, dėl kurios buvo sužeisti statybininkai, tačiau 66% patyrė avariją, kurios metu buvo sužeisti vairuotojai ar keleiviai.
Apklausa parodė, kad avarijų darbo zonoje, kuriose žuvo vairuotojai ir keleiviai, procentas buvo beveik tris kartus didesnis nei tų, kuriose žuvo statybininkai.
Respondentai teigė, kad sustiprinta teisėsauga – daugiau policijos buvimas ar bilietų išpardavimas naudojant automatinius greičio matuoklius, didesnės baudos – taip pat kelių uždarymas ir eismo aplenkimas būtų labai svarbus veiksnys, kad darbo zonos taptų saugesnės.
Tačiau reikia daugiau dirbti. Nors pagal 2021 m. investicijų į infrastruktūrą ir darbo įstatymą dabar reikalaujama, kad valstybės įgyvendintų programas, skirtas apsaugoti pažeidžiamus eismo dalyvius, tokios pastangos paprastai yra skirtos pėstiesiems ir dviratininkams, sakė Steve McGough, statybos programinės įrangos kūrėjo HCSS, atlikusio tyrimą su AGC, prezidentas ir generalinis direktorius. instruktažas.
„Jie pamiršta, kad darbuotojai yra tos bendruomenės dalis”, – sakė McGough.
Nors kelios valstijos taip pat ėmėsi veiksmų, kad darbo zonos supratimas būtų įtrauktas į savo naujas vairuotojų mokymo programas, nė viena nepasiekė Merilando. Per kelias savaites po 2023 m. kovą įvykusio incidento Baltimorėje, per kurį žuvo šeši statybininkai, 27 nariai. darbo grupė buvo sukurta siekiant ištirti būdus, kaip pagerinti darbuotojų ir vairuotojų darbo zonų saugą.
Darbo grupė parengė 15 reguliavimo ir veiklos rekomendacijų švietimo, inžinerijos ir vykdymo užtikrinimo srityse, daugelis iš kurių jau buvo įgyvendintos. Grupei vadovavo gubernatorė leitenantė Aruna Miller, pati buvusi transporto inžinierė, kuri laimėjo ENR 25 geriausių naujienų kūrėjų. apdovanojimas už jos pastangas.
AGC prisidėjo prie sąmoningumo didinimo ir išleido du naujus viešųjų paslaugų vaizdo įrašai ragina vairuotojus būti atsargesnius darbo zonose.
McGoughas pažymėjo, kad dėl naujo finansavimo padidino vykdomų greitkelių tiesimo projektų skaičių, tikėtina, kad rizika darbuotojams padidės, nes atėjus vasarai keliuose važiuoja daugiau vairuotojų. Jis paragino valstybės pareigūnus darbo zonos saugumui teikti „tiek pat prioritetą, kiek vairavimą blaiviam ir prisirišus“.