Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Nardymo trumpas:
Nardymo įžvalga:
Bideno pareigūnai skuba gauti infrastruktūros lėšų aplenkė būsimą Trumpo administraciją, pranešė AP News. Lapkričio 15 d. transporto sekretorius Pete'as Buttigieg paskelbė daugiau nei 3,4 mlrd JAV DOT pranešime spaudai sakoma, kad IIJA dotacijas plėsti keleivinius geležinkelius, padaryti kelius saugesnius, gerinti uostus ir kitaip stiprinti tiekimo grandines.
„Mes esame infrastruktūros dešimtmečio viduryje, kitaip nei niekas, ką ši šalis matė nuo Eizenhauerio ir tarpvalstybinių greitkelių sistemos laikų“, – pranešime sakė Buttigiegas.
Nors už IIJA balsavo 19 respublikonų, išrinktasis prezidentas Donaldas Trumpas pažadėjo sumažinti vyriausybę ir panaikinti dalis Bideno įstatymų. Ekspertai sako, kad federalinė parama viešajam transportuiAmtrak, greitųjų geležinkelių ir elektrinėms transporto priemonėms gali kilti pavojus.
Nepaisant to, IIJA finansavimo mažinimas gali tapti politiniu iššūkiu, nes Iš to naudos gavo respublikonų pakraipos valstybės ir rajonaikaip teigia Pasaulinė investicijų į infrastruktūrą asociacija.
Vis dėlto, Trumpas galėtų uždėti savo antspaudą „perskirstydamas lėšas pagal esamas sistemas, supaprastindamas reglamentus, kad būtų paspartintas projektų patvirtinimas, pabrėždamas viešojo ir privačiojo sektorių partnerystę (P3), sutelkdamas dėmesį į energetikos infrastruktūrą, pvz., vamzdynus ir naftos perdirbimo gamyklas, ir galbūt nukreipdamas lėšas pasienio infrastruktūra“, – teigia GIIA.
Daugelis statybų pramonės atstovų to tikisi infrastruktūros finansavimas čia pasilikti. Naujasis PCL Construction generalinis direktorius Chrisas Goweris „Construction Dive“ sakė: „Apskritai nemanau, kad infrastruktūros išlaidos smarkiai sumažės“.
Kur iki šiol dingo IIJA lėšos
1,2 trilijono dolerių IIJA dydis ir sudėtingumas kelia iššūkių Brookings tyrimų duomenimis.
Pasak Baltųjų rūmų, paskelbtas finansavimas, užfiksuotas iš agentūros pranešimų spaudai, yra preliminarus ir neįpareigojantis, o paskirtas finansavimas yra faktiniai įsipareigojimai. Finansavimas teka per daugiau nei 400 programų ir yra nukreipiamas įvairių federalinių, valstijų ir vietos subjektų. Tačiau iki šiol skirto finansavimo suma neaiški.
Didžiausia IIJA pinigų dalis yra skirta kelių ir tiltų statybairemiantis Baltųjų rūmų duomenimis, kuriuos išanalizavo CNBC, o po to seka geležinkelių, plačiajuosčio ryšio, elektros ir vandens projektai. Bidenas taip pat daug dėmesio skyrė švino vamzdžių keitimas visoje šalyje per ateinantį dešimtmetį.
Baltuosiuose rūmuose IIJA sukūrė 940 000 darbo vietų statybose ir finansavo:
- 11 400 tiltų projektų.
- Patobulinimai daugiau nei 196 000 mylių keliuose.
- 6 000 pastangų kibernetinio saugumo ir atsparumo klimato kaitai srityje.
- 2400 geriamojo vandens ir nuotekų projektų.
- 580 uostų ir vandens kelių projektų.
- 400 oro uosto projektų.
Bideno administracija taip pat paminėjo savo trijų dalių metodą, skirtą paspartinti federalinių leidimų išdavimą:
- Investavo 1 milijardą JAV dolerių per Infliacijos mažinimo įstatymą, kad samdytų ekspertus ir investuotų į naujas technologijas, kad paspartintų peržiūras.
- Priėmė Nacionalinės aplinkos politikos įstatymo reformas ir užbaigė dvišalių leidimų reformos įgyvendinimo taisyklę, kad paspartintų aplinkosaugos peržiūros procesą.
- Naudojo vykdomąsias institucijas leidimų išdavimo ir aplinkosaugos peržiūros procesams tobulinti.
Administracija teigė, kad ji taip pat išplėtė kategoriškų išimčių – greičiausios aplinkos peržiūros formos – naudojimą.