Niujorko ir Naujojo Džersio uosto direkcija sudarė 1,18 milijardo dolerių sutartį su bendra įmone Tutor Perini ir O&G Industries naujas „AirTrain“ projektas Newark Liberty mieste Tarptautinis oro uostas, rašoma lapkričio 14 d.
Bendra įmonė suprojektuos ir pastatys 2,5 mylios pakeltą bėgių kelią ir tris naujas stotis, kurios pakeis esamą oro uosto geležinkelių sistemą. Pirminės trasos buvo atidarytos 1996 m. ir negalėjo neatsilikti nuo padidėjusių kelionių apimčių nuo tada, kai 2023 m. buvo atidarytas didelis oro uosto A terminalas, teigiama pranešime.
„Kadangi dirbame su moderniu naujuoju Niuarko oro uostu, kuriame bus naujos arba išplėstos oro uosto infrastruktūros, patikima oro uosto masinio tranzito sistema užtikrins, kad keleiviai ir oro uosto darbuotojai galėtų patekti ten, kur jiems reikia naujos būklės. „AirTrain“ sistema“, – pranešime sakė uosto direkcijos pirmininkas Kevinas O’Toole’as.
Tai antras reikšmingas JV laimėjimas per tiek savaičių. Prieš Mokytojo Perini trečiojo ketvirčio konferencinis pokalbis Lapkričio 6 d. Los Andžele įsikūręs sunkusis civilinis rangovas paskelbė apie savo bendrąją įmonę su Torringtonu, Konektikute įsikūrusi O&G buvo akivaizdžiai atrinktas pasiūlymo teikėjas. naujas Manheteno kalėjimas Niujorke. Abi įmonės kartu dirbo 11 didelių infrastruktūros projektų nacionaliniu mastu, teigiama pranešime.
Nors mokytojas Perini nenurodė tikslios sumos JAV dolerių Manheteno kalėjimo projektui, jis teigė, kad artimiausiu metu tikisi derybų dėl kelių milijardų dolerių vertės darbo sąlygų ir kainų. Mokytojas Perini laimėjo 2,95 mlrd pastatyti miesto Bruklino kalėjimą pernai.
Mokytojas Perini pastaruoju metu surinko kelių milijardų dolerių apdovanojimus, kol jo atsilikimas išaugo iki 14 milijardų JAV dolerių, o kitų neapmokėtų pasiūlymų rezultatai laukia, įskaitant 550 milijonų dolerių vertės Raritan upės tilto pakeitimą Naujajame Džersyje. Valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Ronas Tutoras neseniai įmonės kvietime teikti paraiškas sakė, kad šį mėnesį ji taip pat planuoja pateikti pasiūlymus dėl 750 mln. USD vertės Manheteno tunelio, o vasario mėnesį – 2,2 mlrd.
Atsižvelgdama į dabartinį atsilikimo dydį ir galimybę pridėti daugiau apdovanojimų iš neapmokėtų ir būsimų pasiūlymų, „Tutor“ teigė, kad įmonė gali imtis pertrauka nuo projektų, viršijančių 500 mln siekiant užtikrinti veiksmingą jau suteiktų darbų atlikimą. Be to, jis taip pat nurodė, kad įmonė artimiausiu metu siūlys 3,8 milijardo dolerių vertės Southeast Gateway Line lengvojo geležinkelio projektą Los Andžele, taip pat 2 milijardų dolerių vertės South Jersey Light-Rail liniją Naujajame Džersyje.
Siekdama įgyvendinti „AirTrain Newark“ projektą, Uosto direkcijos valdyba nubalsavo už bendrą projekto biudžetą padidinti iki 3,5 mlrd. USD, o prie anksčiau patvirtintos 2,05 mlrd. Teigiama, kad sąnaudų padidėjimą lėmė penkerių metų vėlavimas dėl COVID-19 pandemijos, didelės infliacijos ir tiekimo grandinės problemų bei rizikos priemokų, kylančių iš megaprojektų.
Uosto direkcija tikisi, kad naujoji „AirTrain Newark“ sistema bus pradėta statyti 2025 m., o keleivių aptarnavimas prasidės 2030 m.