Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite Atsiliepimas.
ConTech Conversations pristato kas mėnesį vykstančias diskusijas su statybos profesionalais, kurie naudoja technologijas, kad pagerintų savo įmonių veiklą. Paspauskite čia praeities pokalbiams.
Aaronas Andersonas remiasi dirbtiniu intelektu.
„Concord“, Kalifornijoje įsikūrusio statybininko Swinertono, inovacijų direktorius Andersonas kalbėjosi su „Construction Dive“ apie technologijas ir dar daugiau praėjusį mėnesį San Diege vykusioje „ENR FutureTech“ konferencijoje.
Vykdydamas pareigas „Swinerton“, jis sukūrė „Swinerton“ automobilių stovėjimo aikštelės „Perq“ konstrukcijų technologiją, kuri suteikia klientams iš anksto suprojektuotą ir iš anksto suprojektuotą garažą, teigiama bendrovės svetainėje. Jis taip pat prisidėjo prie įmonės masinės medienos, betono ir gipso kartono padalinių augimo.
Čia Andersonas kalbasi su „Construction Dive“ apie kelias pagrindines idėjas apie dabartinius generatyvaus AI pajėgumus, taip pat žvelgia į ateitį, kas gali ateiti su technologija.
Redaktoriaus pastaba: šis interviu buvo redaguotas siekiant trumpumo ir aiškumo.
STATYBINĖS NĖRIMO: ko tikėjotės išmokti FutureTech?
AARONAS ANDERSONAS: Visada svarbu suprasti, kaip visi kiti naudoja esančius įrankius. Būdami tokioje įmonėje kaip „Swinerton“, tie įrankiai, startuoliai ir labiau įsitvirtinusios technologijos mus suranda, ir mes apie juos girdime.
Yra trys pagrindinės sritys, į kurias žiūriu, kurios turės didelę įtaką mūsų verslui.
Vienas iš jų yra dirbtinio intelekto įrankiai ir tai, kaip žmonės randa kažką daugiau nei pagrindinės didelės kalbos modelio programos, kaip jie iš tikrųjų juos naudoja statybos procese ir kai kuriais iš šių specialių naudojimo atvejų statybose.
Tada yra robotika ir tai, kaip žmonės randa būdų, kaip tai pritaikyti savo verslo modeliams.
Kita pusė paprastai yra tai, kaip žmonės naudoja technologijas, kad pakeistų verslo modelį ir teiktų naujas paslaugas. Kalbama apie naujus darbo su klientais būdus, taip pat apie naujus būdus, kaip panaudoti šią pagrindinę kompetenciją statybų srityje ir paversti ją kitu verslu.
Ar šiuo metu dirbate su kokiais nors projektais šiose trijose pagrindinėse srityse?
Su AI dirbame ties daugybe dalykų. Esame „Microsoft“ parduotuvė, todėl turime prieigą prie daugybės tų dalykų – „OpenAI“ įrankių, kurie jau pasiekia „Microsoft“.
Tiesą sakant, jie ilgą laiką darė daug įdomių dalykų, susijusių su rekomendacijomis, dizaino idėjomis ir visa kita. Tačiau nė vienas iš jų tikrai nesuteikia mums pranašumo.
Kai ieškome pranašumų, žiūrime į tokius dalykus kaip projektų valdymo procesai arba iš tikrųjų ieškome būdų, kaip apdorotume tokius dalykus kaip pateikimai ar RFI, ir tai, kaip bendraujame apie tai, kas vyksta su dizaino pakeitimais.
Mes žiūrime į tai, kaip paverčiame užklausas, o kliento darbą ir lūkesčius į kasdienius priminimus, kaip sekti ir neatsilikti nuo lūkesčių, kuriuos nustatėme projektams.
Kaip atrodo „Microsoft“ parduotuvė?
Naudojame Teams įrankius, Outlook. Kaip „Microsoft“ partneris, mes taip pat turime prieigą prie „Copilot“ dalykų, kuriuos jie pakeitė. Jie tai pavadino „Bing Chat“ ir kai kuriuos panašius įrankius.
„Copilot“ įrankiai gali veikti įvairiose programose. Jie gali dirbti savo Power Automate platformose, jie gali dirbti savo Excel platformose, jie gali dirbti savo Word ir PowerPoint platformose. Tačiau mes tikrai stengėmės rasti būdą, kaip tai padaryti didelę įtaką ne tik rinkodaros ir žinių valdymo srityje.
Tai turės įtakos didelių, sudėtingų dokumentų peržiūrai. Ir tada valdyti tai ir paversti tai veiksmingais žingsniais.
Manau, kad tai bus susiję su tokiais dalykais kaip statybos dokumentų apimtis, kaip apibrėžti visus pateiktus darbus ir tada įsitikinti, kad sistemingai galite tai pereiti.
Ilgainiui, manau, yra galimybė paimti visus šiuos dokumentus, kurie yra skaitmeniniu formatu, bet ne skaitmeninių idėjų. Jie nėra vienareikšmiškai surūšiuoti į eilutes, juos galima ieškoti, grupuoti ir valdyti skaitmeniniu būdu. Yra galimybė juos paversti dalykais, kuriuos galima valdyti skaitmeniniu būdu, ir paversti juos daiktais, kuriuos galite gauti rūšiuodami, filtruodami, sugrupuodami ir derindami tuos konkrečius projekto reikalavimus arba konkrečias darbo sritis.
Ką manote apie AI kaip sprendimą statybų pramonei?
AI puikiai tinka dalykams, kuriuose yra didelis netikrumo lygis. Šiuo metu dirbtinio intelekto įrankiai iš tikrųjų verčia statybininkus pasivyti diegti sistemas, kad būtų galima rasti atsakymus į tuos baigtinius sprendimus.
Tačiau kartais jie yra dideli ir yra tikrai sudėtingi sprendimai. Vien AI neišspręs statybos problemų. Tačiau gali būti greitesnis ir prieinamesnis skaičiavimas.
Yra tiek daug skirtingų sistemų, kad jei galėtumėte jas stebėti ir treniruotis, būtų puiku. Tačiau nuolat susiduriame su visiškai naujais dalykais, visiškai naujomis idėjomis, visiškai naujais kūrimo būdais, o tie įrankiai turėtų būti mokomi naudojant visus tuos istorinius duomenis, o jie tiesiog nepasiekiami.
Jau matėme faktą, kad dideli kalbų modeliai puikiai tinka tokiems dalykams kaip rinkodara, bet vis tiek nežino fizikos.
Manau, kad didžiausias dalykas, kuriam tai suteikia tiesioginę galimybę, yra tai, kad kiekviename statybos etape viską perduodame PDF failais. Būtų tikrai naudinga turėti tinkamesnio skaitmeninio ryšio su unikaliais identifikatoriais, jungiančiais tuos daiktus iš erdvės į vietą, turinčius tinkamus dalykus. Ir aš manau, kad iš karto AI įrankiai suteikia mums galimybę tai padaryti.