Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Nardymo trumpas:
- Jei iš pradžių nepavyksta, pateikite pasiūlymą dar kartą. Būtent tai padarė Los Andžele įsikūręs mokytojas Perini, kad galiausiai laimėjo 1,66 milijardo dolerių sutartį iš Honolulu greitojo transporto tarnybos, kuri prieš ketverius metus atidėjo projektą dėl biudžeto trūkumo ir pradinių pasiūlymų, kurie per COVID-19 pandemiją buvo per dideli.
- Mokytoja Perini rugpjūčio 15 d. paskelbė, kad HART sudarė sutartį „City Center Guideway and Stations“ projektui Honolulu, agentūros platesnės, maždaug 10 mlrd. USD vertės „Skyline“ lengvojo geležinkelio iniciatyvos 3 segmentui. Ron Tutor, įmonės pirmininkas ir generalinis direktorius, sakė rangovas iš naujo teikė savo pasiūlymą praėjusiais metais dėl uždarbio skambučio.
- Sutartyje numatyti darbai, kuriuos Mokytojas Perini tikisi atlikti rugsėjo viduryje, apima šešių stočių projektavimą ir statybą bei maždaug 3 mylių ilgio paaukštintą geležinkelio kreipiamąjį kelią, kuris baigsis tiesiai į rytus nuo Honolulu centro. Chantilly, Virdžinijoje įsikūręs Parsonsas dirbs kaip projektavimo subrangovas, pranešime spaudai sakė mokytojas Perini.
Nardymo įžvalga:
Tai bent jau antrasis Mokytojo Perini projekto, kuris buvo projekto dalis, ėjimas „Imua Transit Honolulu“ bendra įmonė 2020 m. pateikė 2,7 mlrd.
Dabar „Tutor Perini“ ir „Parson“ pradės projekto projektavimą iškart po sutarties pasirašymo, o statybos turėtų prasidėti antroje 2025 m. pusėje. Rangovas apskaičiavo, kad projektas bus iš esmės baigtas 2030 m.
Savo projekto svetainėje HART pranešė, kad projekto 3 segmento komunalinių paslaugų perkėlimo darbai jau pradėti Honolulu miesto centre.
Siekdama šių pastangų, HART nusprendė 2021 m. dalį išlyginimo perkelti į „mauka“ arba kalno koridoriaus pusę. Agentūros teigimu, šis metodas, vadinamas „Makua Shift“, žymiai sumažins komunalinių paslaugų, kurias reikia perkelti, skaičių ir sutrumpins statybos laiką.
Skyline projekto 2 segmente dėl komunalinių paslaugų perkėlimo buvo brangiai užtrukusios statybos. Shimmick / Traylor / granitas bendra įmonė padavė į teismą HART pernai už 99 milijonus dolerių ir galiausiai pasiekė 60 milijonų dolerių atsiskaitymą su agentūra. Šiuo metu šio segmento užbaigimas numatytas 2025 m.
Vėlavimų istorija
Tokijuje įsikūrusi „Hitachi Rail Honolulu JV“ iš pradžių 2011 m. įsiveržė į „Skyline“ projekto 1 segmentą, apimantį 11 mylių kreipiamojo kelio ir devynias stotis. Šis segmentas atidarytas 2023 m.
Dėl daugybės vėlavimų ir padidėjusių išlaidų, įskaitant 56 pakeisti įsakymus Honolulu Civil Beat duomenimis, 18,9 mylių, 19 stočių Skyline projektas iš pradžių turėjo būti baigtas 2020 m., o jo bendra kaina siekė 3 mlrd.
Dėl išlaidų viršijimo HART turėjo pateikti bent šešis atkūrimo planus Federalinei tranzito administracijai, kad paaiškintų, kaip ji užbaigs projektą, atsižvelgiant į išlaidų padidėjimą. Iš tiesų, „New York Times“ jį apibūdino kaip vieną iš brangiausių transportavimo pastangų JAV
Anot HART, ši sutartis paskatins kitų 250 milijonų JAV dolerių federalinio finansavimo išleidimą pagal pakeistą projekto Viso finansavimo dotacijos susitarimą, sudarytą vasario 2 d. HART anksčiau gavo maždaug 931 milijoną JAV dolerių pagal šią dotaciją.
Mokytojas, atkreipęs dėmesį į įmonės pajamų skambučius, norėdamas pabrėžti kelis atvejus, kai projektai buvo nutraukti arba pristabdyti po to, kai bendrovė pateikė mažą pasiūlymą, sakė, kad įmonė yra pasirengusi pradėti dirbti su 3 segmentu.
„Tutor Perini turi ilgą ir sėkmingą didelių, sudėtingų lengvųjų geležinkelių projektų kūrimo istoriją įvairiuose Jungtinių Valstijų miestuose, todėl tikimės bendradarbiauti su HART, kad šis projektas būtų sėkmingai įgyvendintas“, – sakoma dėstytojo pranešime.