Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite Atsiliepimas.
San Antonijaus VIA Metropolitan Transit Authority atrinko Flatiron-Herzog komandą, kuri statys 446,3 mln. USD vertės Šiaurės-Pietų koridoriaus pažangaus greitojo tranzito projektą, paprastai vadinama žaliąja linija„Flatiron“ sakė pranešime spaudai.
Statybininkai, įsikūrę atitinkamai Broomfielde, Kolorado valstijoje, ir Sent Džozefe, Misūrio valstijoje, pristatys projektą pagal statybos vadovo rizikos grupės sutartį. Tai ne pirmas kartas, kai jiedu bendradarbiauja: Flatiron ir Herzog taip pat pastatyti du Amtrak tiltus Merilande.
12 mylių autobusų linija – pagrindinė VIA „Keep San Antonio Moving“ programos sudedamoji dalis – važiuos iš šiaurės į pietus per miestą, užtikrindama greitį ir dažnumą, prilygstantį lengvojo geležinkelio bėgiams. Kai bus baigta, tai bus sujungti San Antonijaus tarptautinį oro uostą VIA teigimu, į miesto centrą ir kitus didelio tankio komercinius ir gyvenamuosius rajonus.
„Flatiron“ pranešime teigiama, kad darbai apima 26 naujų autobusų stočių ir tam skirtų autobusų juostų statybą. Projektas, pasak VIA, gavo aplinkosaugos patvirtinimą anksčiau šį mėnesį ir yra statomas iš federalinių ir vietinių mokesčių mokėtojų lėšų.
„Šis transformacinis bendradarbiavimo projektas sujungs gyvybingas San Antonijaus bendruomenes, o pveiksmingą maršrutą per miesto širdį“, – pranešime sakė Dale'as Nelsonas, „Flatiron“ vykdomasis viceprezidentas operacijoms. „Žalioji linija leis gyventojams patekti į pagrindinius užimtumo centrus ir pagerins prieinamą prieigą prie medicinos įstaigų ir kitų kasdienių būtinų dalykų. gyvenimas“.
Greitasis autobusų transportas populiarėja pastaraisiais metais visoje JAV dėl mažesnio išmetamųjų teršalų kiekio, palyginti su automobiliais, ir mažesnėmis sąnaudomis bei didesniu lankstumu, palyginti su traukiniais. Pasak bendrovės, šios sistemos sudaro vis didesnį „Flatiron“ darbo procentą. Tai taip pat pirmasis greitojo autobusų tranzito projektas San Antonijuje pagal VIA.
„Green Line“ projektas taip pat sustiprina „Flatiron“ strategiją, kuria siekiama užtikrinti subalansuoto rizikos profilio sutartis ir geresnio bendradarbiavimo su klientais galimybes, rašoma bendrovės pranešime.
Tikimasi, kad statybos prasidės kitų metų pradžioje, o linija turėtų būti baigta iki 2027 m. Anot VIA, taip pat rengiami greitojo autobusų tranzito iš rytų-vakarų maršruto, pavadinto Sidabrine linija, planai.