Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite Atsiliepimas.
Nardymo trumpas:
- Dviejų darbininkų, žuvusių a Aidaho angaro griūtis sausio 31 d išdavė neteisėtą ieškinį mirties bausmereikalaudamas atlyginti žalą iš statybininkų komandos, teigdamas, kad statybininkai „neatsargiai“ skubėjo statybas.
- 32 metų Mariano Coc Och ir 24 metų Mario Sontay Tsi žuvo, kai ant jų užgriuvo statomas angaras netoli Boise oro uosto esančiame aerodrome. 59 metų Craigas Durrantas, vienas iš „Meridian“ įkūrėjų, Aidaho valstijoje generalinis rangovas „Big D Builders“., taip pat žuvo griūties metu. Dar devyni buvo sužeisti.
- Liepos 9 d. JAV Aidaho apygardos teisme pateiktame ieškinyje teigiama, kad dėl to, kad statybininkų komandai projekto savininko Jackson Jet gresia nuobaudos, jei jie laiku neužbaigs angaro, kaltinamieji susitarė greitai užbaigti projektą su nepakankamai saugiu. ir efektyvios medžiagos.
Nardymo įžvalga:
Kartu su „Big D Builders“ ieškinyje atsakovais nurodomos vietinės firmos „Steel Building Systems“, „Inland Crane“ ir „Speck Steel“.
Remiantis ieškiniu, MBCI, projekto surenkamojo plieno tiekėjas Hiustone, kuris nebuvo įvardytas kaip atsakovas ieškinyje, nepateikė skersinių tvirtinimo detalių. Dėl to projekto komanda sukūrė savo pagrindinį skersinį tvirtinimą, kuriam ji negavo Boise miesto patvirtinimo.
Naudojamų dalių ir MBCI dalių skirtumas „yra didžiulis ir didžiulis“, sakoma kostiume; tipinės dalys yra pagamintos iš aukštos kokybės lydinių, kurie suvirinami mašininiu būdu įgaliotose patalpose.
„Priešingai, Big D, SBS ir Speck Steel pagamintos dalys nebuvo tinkamo dydžio, kad atitiktų MBCI surenkamą konstrukciją, buvo pagamintos neleistinose suvirinimo laboratorijose, buvo skubotos, buvo netinkamai ir prastai suvirintos ir yra pažymėtos. kita spalva“, – teigiama kostiume.
Liudininkai pranešė, kad angaro kabeliai nutrūko, o tvirtinimas pradėjo trūkinėti sausio 30 d., dieną prieš griūtį. Ieškinyje teigiama, kad tai kilo dėl skubotų statybų.
Och ir Tsi taip pat buvo ištraukti iš skirtingų statybos projektų ir jiems liepta sausio 26 d. pranešti angarui, rašoma ieškinyje. Jiems buvo pasakyta, kad jie dirbs viršvalandžius nuo sausio 29 d. iki sausio 31 d., nes angaro korpusas turi būti baigtas iki visiško griūties dienos.
Ieškinyje nenurodyta ieškovų prašoma atlyginti žalą.
Įmonių atsakymas
„Inland Crane“ griūties dieną darbo vietoje dirbo keturi kranai, vieno hidraulinė svirtis įstrigo į nuolaužą.
„Inland Crane reiškia gilią užuojautą šio tragiško incidento aukų šeimoms ir artimiesiems“, – sakoma bendrovės pareiškime apie ieškinį, kurį pasidalino su Construction Dive. „Nors mes apgailestaujame dėl savo partnerių, draugų ir kolegų netekties, visi įrodymai rodo, kad „Inland Crane“ ir mūsų darbuotojai nėra kalti dėl šios tragedijos. Esame įsitikinę, kad teisminis procesas atleis Inland Crane ir mūsų darbuotojus.
„Construction Dive“ bandė susisiekti su kitais kaltinamaisiais, kad jie pakomentuotų ieškinį. „Big D Builders“ atsisakė komentuoti bylinėjimąsi, tačiau per kelias dienas po žlugimo paskelbė pareiškimą.
„Žodžiai negali apibūdinti mūsų skausmo ir liūdesio“, – rašoma vasario mėnesio pareiškime. „Už mūsų įmonės pavadinimą slypi mažas, Aidaho mieste išaugęs, šeimai priklausantis verslas, ir mes labai sielojame su savo bendruomene.
„Steel Building Systems“ ir „Speck Steel“ neturi viešai prieinamos kontaktinės informacijos ir „Construction Dive“ su jais susisiekti nepavyko.