
Pardavėjai gyvena ir miršta mokėdami komisinius, kurie paprastai sudaro didelę dalį, kaip jiems mokama, todėl nenuostabu, kad „Salesforce“ sumokėjo priemoką, kad nusipirktų platformą, kad būtų lengviau tai valdyti klientams. Prieš keletą mėnesių ji įsigijo „Spiff“, kad padėtų įmonėms sukurti ir valdyti paskatomis pagrįstas kompensavimo sistemas. „Salesforce“ 10-Q paraiška SEC anksti ketvirtadienį pagaliau atskleidžia kainą, kurią ji sumokėjo: 419 mln.
Į šią kainą, apibūdintą kaip įsigijimo datos tikrąją vertę, įeina 374 mln. USD grynųjų pinigų, teigiama pareiškime.
Išsami informacija buvo atskleista 10-Q paraiškoje, susijusioje su „Salesforce“ rezultatais, kurie buvo paskelbti trečiadienį. Akcinės bendrovės akcijos sumažėjo maždaug 16 % po to, kai „Salesforce“ užfiksavo pirmąjį pajamų praradimą per beveik 20 metų (2006 m.). Bendrovė užfiksavo 9,13 mlrd. USD ketvirčio pajamas per 10 ketvirčių; „Yahoo Finance“ analitikai tikėjosi vidutiniškai 9,15 mlrd. kai kurie ieškojo net 9,37 mlrd.
Tokiomis aplinkybėmis nenuostabu, kad įsigijimas, siekiant padidinti pajamų, nėra staigmena.
419 milijonų dolerių kaina yra reikšmingas Spiff pakilimas. „PitchBook“ duomenimis, startuolis paskutinį kartą buvo įvertintas 260 mln. USD dar 2023 m. gegužę, kai jis surinko 50 mln.
Tai buvo tik septyni mėnesiai iki įsigijimo sandorio paskelbimo 2023 m. gruodį, o sandoris bus baigtas 2024 m. vasario mėn., remiantis 10-Q.
Iš Solt Leik Sičio, UT, Spiff surinko apie 110 mln. USD iš investuotojų, tarp kurių yra pati „Salesforce“, „Lightspeed Venture Partners“, „Norwest Ventures“ ir daugybė žymių individualių rėmėjų, tokių kaip Danielis Dinesas (Rumunijos RPA numylėtinio UiPath įkūrėjas). , kuris šią savaitę grįžo į generalinio direktoriaus pareigas, kai kompanija smuko rinkose, ir Hanno Renner (kito didelio Europos technologijų žaidėjo, personalo valdymo įmonės „Personio“ vadovas ir įkūrėjas).
Įsigijimas ir kaina yra pastebimi, nes tai yra laiko ženklas.
Stiprus sandoris, kuris taip greitai ateina po lėšų pritraukimo, gali būti laikomas signalu, kaip stipresnės įmonės vis dar valdo dideles kainas, nepaisant didesnio spaudimo pradedantiesiems.
Vis dar dažniausiai uždarytas IPO langas labiausiai subrendusioms įmonėms lėmė griežtesnę finansavimo rinką. Kartu su ekonominėmis sąlygomis, dėl kurių įmonės nepasiekė augimo tikslų, tiems, kuriems sunkiausia, dėl to sumažės, pardavimai atšaukiami, o blogiausiu atveju – daugiau naujų įmonių nugrimzta į aklavietę.
Ne taip yra Spiff atveju. Paskutiniame finansavimo etape prieš metus bendrovė pažymėjo, kad per pastaruosius metus klientų skaičius padvigubėjo iki 1000, o pajamos išaugo 100%. Ji buvo įkurta pandemijos metu ir per savo trumpą gyvavimo laikotarpį praėjusiais metais teigė, kad nuo to laiko pajamos išaugo 800%.
Visai neseniai ji linko į triukšmingas sritis, kuriose „Salesforce“ greičiausiai nori padaryti daugiau, kad padidintų savo pajamas: dirbtinio intelekto ir be kodo, savitarnos sprendimai.
Konkrečiai, „Spiff“ praėjusiais metais išleido dirbtinio intelekto be kodo savitarnos įrankių rinkinį, kad padėtų klientams sukurti pardavimo komisinių schemas be kūrėjų poreikio. Papildomas lankstumas yra ypač svarbus, kai ekonomika nėra pati stipriausia, o būtent čia „Spiff“ siekė savo naujos technologijos.
„Matėme, kad pasikeitė daug komisinių planų“, – praėjusiais metais interviu „TechCrunch“ sakė „Spiff“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Jeronas Paulas. „Paskatos labai nulemia jūsų eik į rinką elgseną, taigi, kai ištiksite nuosmukį ir kad ir kas dabar bebūtų, šis judėjimas į rinką labai pasikeičia, o tai reiškia jūsų komisinių planus. daug ką pakeisti“.
Tuo tikslu „Salesforce“ teigė, kad užfiksuoja 323 mln. USD prestižą, apimantį „surinktą darbo jėgą ir išplėstas rinkos galimybes“.
„Salesforce“ 10-Q taip pat pažymėjo, kad „Spiff“ sandorio verte priskiria 52 mln. USD „nematerialiojo turto“, kuris apima devynerius esamos startuolio technologijos gyvavimo metus ir dar penkerius metus esamos klientų knygos.