Kiekviename automobilių prekybos salone sėdi viena transporto priemonė, kad įrodytų esmę. Pavyzdinis modelis yra prekės ženklo dizaino meniškumo, inžinerinio meistriškumo ir technologinės nuojautos demonstravimas. Tai pats brangiausias dalykas aikštelėje ir dažnai dėl to ne itin gerai parduodamas. Tačiau tai sukuria aureolę pigesniems automobiliams, kuriuos tikriausiai bandote išbandyti.
Mažiau nei 2 % klientų, perkančių iš „Nissan“ atstovybės, važiuoja namo su pavyzdiniu visureigiu „Armada“. Tačiau didelis 3 eilių šeimos vežėjas yra geriausias šuo. Kai jos reputacija yra stipri, pirkėjai greičiausiai parveža namo daugybę nesąžiningų ir kelių ieškotojų.
Tačiau šiandien „Nissan“ salonuose esanti „Armada“ jau seniai įkandusi. Mūsų redaktoriai labiau giria jo kainą nei stilių. Atėjo laikas atnaujinti.
„Nissan“ 2025 m. atsakys su visiškai nauja „Armada“, kurios viduje ir išorėje bus stilingesnis dizainas ir naujas dėmesys bus skiriamas gebėjimui važiuoti nelygiais keliais. Šiandien bendrovė atskleidė visą 2025 m. Armada kainą, išskyrus kainą.
2024 m. modelis šiuo metu parduodamas nuo 56 520 USD, įskaitant 2 010 USD už pristatymą ir tvarkymą. Tikimės, kad naujam stiliui bus taikomas kainų padidėjimas.
Penki apdailos lygiai, įskaitant PRO-4X modelį
„Nissan“ pasiūlys savo didžiausią penkių apdailos lygių modelį: SV, SL, PRO-4X, platinos ir platinos rezervo.
„Visi siūlo rinktis tarp galinių ratų pavaros (RWD) ir išmaniojo 4WD (keturių ratų pavaros), išskyrus PRO-4X, kuris turi standartinį 4WD“, – sako „Nissan“.
PRO-4X yra „Nissan“ terminas, apibūdinantis tvirtą, į bekelę orientuotą modelį.
Atnaujinta išvaizda su nauju personažu
2024 m. „Armada“ atrodo pasenusi, pasiskolinta iš paprastų, į dėžutę panašių dizaino tendencijų, naujų 2016 m., kai ji pirmą kartą debiutavo. 2025 m. modelis išlaiko stačias proporcijas, tačiau dramatiškai atnaujina išvaizdą sudėtingesnėmis simbolių linijomis.
2024 ir 2025 metų automobiliai yra labiau raižyti ir dėvi daugiau priedų. Atitinkamai, 2025 m. „Armada“ yra sudėtingesnis dizaino kūrinys. Jis vis dar yra kvadratinis ir tvirtas, bet kampai ir kraštai buvo šiek tiek sušvelninti, tarsi dėžutė dabar būtų apmušta.
Didelės sidabrinės U formos detalės, nubrėžiančios senojo modelio groteles, dingo, todėl naujosios grotelės atrodo didesnės. Vis dar yra šiek tiek chromo, kaip pora sidabrinių diržų, įrėminančių „Nissan“ ženklelį. Tačiau bendras vaizdas yra mažiau papuoštas ir rafinuotas.
Dabar priekinių sparnų ventiliacijos angos yra vertikalios, o ne horizontalios ir prarado chromuotą apdailą.
„Nissan“ pristatys visureigiams skirtą PRO-4X apdailą 2025 modelio metams. Jis padengtas įbrėžimams atspariomis ratų arkomis, oranžiniais ženkleliais ant galinių statramsčių ir trimis sidabro spalvos šnervėmis aukštai ant grotelių.
Didelė erdvė, dideli ekranai, „Klipsch Audio“.
„Nissan“ teigia, kad viduje dizaineriai efektyviau išnaudojo erdvę. Bendrovė teigia, kad 24% padidėjo krovinių erdvė už trečios eilės ir „padidinta erdvė pirmos ir trečios eilės kojoms“.
Pirkėjai gali rinktis iš trijų interjero dizaino schemų – anglies, kaštonų ir migdolų. Priekinės eilės sėdynės turi šildymo, vėsinimo ir masažo funkcijas.
Pora standartinių 12,3 colio ekranų yra sumontuoti kartu viename rėmelyje, naudojant „Google“ integruotą technologiją. Didesnės 14,3 colio versijos pateikiamos PRO-4X, Platinum ir Platinum Reserve apdailose.
Belaidis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ yra standartinės visų apdailos lygių sistemos.
„Nissan“ taip pat pasiūlys naują „Klipsch“ 12 garsiakalbių garso sistemą, įskaitant 8 colių „DualPower“ žemųjų dažnių garsiakalbį ir „Panasonic DJX“ erdvinį garsą.
Twin-Turbo V6 pakeičia seną V8
Dviejų turbinų 3,5 litro V6 variklis užima standartinio V8 vietą 2024 m. Jis sukuria 425 arklio galias ir 515 lb-ft sukimo momentą – abu rodikliai yra didesni, nei praėjusį kartą „Nissan“ išspaudė iš daugiau cilindrų.
Jis komplektuojamas su 9 greičių automatine pavarų dėže su perjungimo svirtimis. Standartinė vilkimo galia yra garbinga 8500 svarų. Integruotas priekabos stabdžių valdiklis palengvina PRO-4X ir Platinum Reserve apdailos detalių vilkimą.
Šie apdailos lygiai taip pat turi prisitaikančią pneumatinę pakabos sistemą, kuri gali pakelti arba sumažinti važiavimo aukštį, kad būtų lengviau pakrauti krovinį ir keleivius.
PRO-4X atnaujinimai
Naujasis PRO-4X modelis turi universalias padangas ant 20 colių ratų, kėbulo apatinės slydimo plokštės ir naujos formos buferiai. Jie suteikia jam 33,9 laipsnio privažiavimo kampą, 24,3 laipsnio išvažiavimo kampą ir 25,3 laipsnio persilaužimo kampą – garbingi skaičiai tokiai didelei transporto priemonei. Prošvaisa yra 9,6 colio.
Aštuoni pasirenkami važiavimo režimai padeda savininkams įveikti smėlį, sniegą, purvą ir kt. „Bekelės informaciniame ekrane yra poslinkio matuoklis, slydimo indikatorius ir vairavimo kampo indikatorius“, – sako „Nissan“. Nusileidimo nuo kalno valdymas yra standartinis, o kameros technologija apima nematomą gaubto vaizdą, kuris padeda įveikti sunkias trasos kliūtis.
PRO-4X modelio viduje yra unikalus interjeras, įskaitant apmušalus, „įkvėptus sportinės apsauginės įrangos“.
Naujai Konkurencingas
„Nissan“ teigia, kad 2025-ųjų „Armada“ prekybos centrus turėtų pasiekti iki metų pabaigos.
Konkurencija intensyvi viso dydžio visureigių erdvėje. „Chevrolet Tahoe“ ir jo pusbroliai bei „Ford Expedition“ yra ištikimi daugeliui amerikiečių. „Toyota Sequoia“ su standartine hibridine jėgos pavara taip pat susilaukė ištikimų gerbėjų.
Mes jau seniai gerbiame „Armada“ už palyginti žemą kainą ir darbštumą. Tačiau, kaip seniausia transporto priemonė klasėje, 2024 m. versija nepritraukia pirkėjų savo technologija ir šiuolaikišku dizainu.
2025 m. modelis turėtų tai ištaisyti ir sukurti geresnę aureolę likusiai „Nissan“ prekės ženklo daliai.