Bučinys. Cher. Lynyrd Skynyrd. Varomas V8 Jeep Wrangler Rubikonas 392. Phish.
Ką visi šie dalykai turi bendro? Kelios atsisveikinimo ekskursijos.
Kovo mėnesį „Jeep“ paskelbė apie V8 varomo „Wrangler“ gamybos pabaigą. Tai netgi atsisveikinimui sukūrė 392 galutinį leidimą.
Tada Wrangler parėjo namo ir pamatė, kad jo seni draugai pasikeitė. Tai su jais nesusijungė taip, kaip anksčiau. Namuose buvo tylu. Pasigedo minios triukšmo. Jis išėjo į garažą, pajudino pavaras ir pamatė, kad jame liko apie ką dainuoti.
Taigi jis paskambino savo publicistui ir išsiuntė nepatogiai suformuluotą pranešimą spaudai pavadinimu (mes nekuriame šios dalies): „Jeep Brand Continues Wrangler 392 Final Edition 2025 Model Year“.
Teisingai. Atėjo laikas antrajam galutiniam leidimui.
Dauguma originalių narių
„Jeep“ teigia, kad 2025 m. „Wrangler 392 Final Edition“ „ir toliau siūlys didžiąją dalį standartinės įrangos, esančios 2024 m. 392 galutiniame leidime“. Dauguma. Galbūt tai vienas iš tų „Fleetwood Mac“ susijungimo turų be Christine.
Iš pranešimo spaudai neaišku, ko trūksta.
Patvirtinta, kad sugrįžo pusės colio pakabos keltuvas, patvarūs slankmačiai, juodos „Nappa“ oda apdailintos sėdynės ir specialiai monograminis pavarų perjungimo medalionas, vadinantis jį (galbūt neteisingai) Final Edition.
Hemi atideda savo išėjimą į pensiją
Šis žingsnis taip pat reiškia, kad garsusis Hemi V8 variklis bus naudojamas ir 2025 m. „Jeep“ patronuojanti bendrovė „Stellantis“ pašalino jį iš daugumos savo asortimento.
Ram išmetė Hemi iš 2025 m. sunkvežimių asortimento. Tuo tarpu „Dodge“ jį atšaukė Challenger ir Įkroviklis automobiliai iš viso, nors tai yra laikinai siūlo nuolaidas paskutiniams Hemi modeliams platintojų partijose. Įmonė taip pat turi paskelbė „Last Call Durango“ visureigių seriją su V8.
Jeep vis dar siūlo jį Grand Cherokee L už 2024 metus.
„Jeep“ neaptarė kainų. 2024 m. galutinis leidimas oficialiai parduodamas už 101 890 USD, įskaitant 1 895 USD pristatymo mokestį. Tačiau buvo žinoma, kad pardavėjai prideda antkainį, nes tai (galbūt) paskutinis V8 varomas „Wrangler“.
Dėl to Stellantis anksčiau patyrė problemų
Ir tai „galbūt“ gali būti problema, rašoma pramonės leidinyje „Automotive News“.
„Atidėjimas primena „Stellantis“ sprendimą pratęsti „Dodge Durango Hellcat“ eksploataciją ilgiau nei vieni modelio metai, kai buvo pasakyta, kad bus gaminamas galingas visureigis. „Durango Hellcat“ pirkėjai padavė automobilių gamintoją į teismą, apkaltindami jį apgaudinėjant“, teigdami, kad tai bus paskutinis tokio tipo gaminys, o tada greitai grąžins tokį, pažymima leidinys.