Prieš metus amerikiečiams nepatiko tai, ką daro automobilių dizaineriai. Dabar jie persvarstė. Po to dvejus metus smukusių balųnaujasis JD Power tyrimas rodo, kad amerikiečių nuomonė apie automobilių dizainą gerėja.
„JD Power“ JAV automobilių našumo, vykdymo ir išdėstymo (APEAL) tyrime vertinamas „savininkų emocinis prisirišimas ir jaudulys su nauja transporto priemone“. Tyrėjai apklausia naujų automobilių savininkus pagal „37 savybes, pradedant komforto jausmu, kurį jie jaučia lipdami į vairuotojo sėdynę, ir baigiant džiaugsmu, kai jie spaudžia akceleratorių“.
Apskritai šiais metais rezultatai šiek tiek pagerėjo. Amerikiečiai automobilių gamintojams skyrė tvirtą B – 847 balų vidurkį 1000 balų skalėje. Tai dviem punktais daugiau nei prieš metus.
Prabangūs automobiliai patrauklesni nei įprasti
Nenuostabu, kad brangesni automobiliai yra patrauklesni. Vidutinis prabangus automobilis surinko 870 balų 1000 balų skalėje. Vidutinis ne prabangus automobilis uždirbo 838 balus.
Porsche užėmė aukščiausią vietą bendroje įskaitoje su 891 balu. Tik elektromobiliams skirtas prekės ženklas Rivianas negalėjo gauti apdovanojimų, nes nebendradarbiavo su tyrimu. Tačiau, remdamasis ribotais duomenimis, JD Power teigia, kad jis būtų užėmęs pirmą vietą su 900 balų.
Pralenkė dešimt prabangių automobilių gamintojų Mini, daugiausiai ne prabangos surinkęs balas. Tačiau „Mini“ pranoko prabangius prekių ženklus Infiniti, Acurair Audi.
Informacinės pramogos vis dar yra problema
„Viena sritis, kuri ir toliau slopina jaudulį visų tipų transporto priemonėse, yra informacinė pramoga“, – rašo mokslininkai. Informacinės pramogos „išlieka viena iš mažiausiai balų surinkusių kategorijų pramonėje“.
Informacijos ir pramogų sistemos surinko vidutiniškai 805 balus.
Savininkai teikia pirmenybę sistemoms, leidžiančioms naudoti telefonus srautiniam perdavimui ir nuorodoms. Vairuotojai, kurie naudojasi „Apple CarPlay“, savo informacijos ir pramogų sistemai vidutiniškai įvertino 840. Tie, kurie palankiai vertina „Android Auto“, įvertino 832 balus.
Susijęs: GM atsisakys „Apple CarPlay“, „Android Auto“.
Senosios mokyklos automobilių gamintojai Leapfrog Tesla
Ankstesniais metais, Tesla nesunkiai aplenkė konkurenciją tarp elektromobilių. Tai jau netiesa.
„Neseniai išleisti tradiciniai gamintojai pranoko nuolatinį lyderį „Tesla“, kai kalbama apie savininkų emocinį prisirišimą ir susijaudinimą su nauja transporto priemone“, – sako Frankas Hanley, vyresnysis „JD Power“ automobilių lyginamosios analizės direktorius.
„Jie pristato patobulintas transporto priemones, kurios labiau atitinka klientų poreikius, įskaitant patobulintą vidinę saugyklą ir aukštesnės kokybės medžiagas, taip pat užtikrina, kad funkcijas būtų patogu naudoti.
Prabangių automobilių gamintojų balai
Tesla, Šiaurinė žvaigždėir Rivianas nėra reitinguojami, nes neleidžia JD Power pasiekti savininko informacijos, kai leidimo reikalaujama pagal įstatymus. Remiantis ribotais duomenimis iš valstijų, kurioms nereikia įmonės leidimo, JD Power teigia, kad „Tesla“ būtų surinkusi 870, o „Polestar“ – 859. Rivian būtų pelnęs aukščiausią bendrą balą – 900.