Automobilių rašytojai turi paslapčių. Stengiamės jų nelaikyti. Kai susirenkame, jie išsilieja. Tačiau kažkaip beveik visi pasigirsta nuomonių, kurių, atrodo, pasigedo automobilių pirkėjai (jūs sakote, kad tai reiškia, kad niekas mūsų neklauso, ar ne? Tai ne esmė). Galbūt didžiausias iš jų yra toks: geriausias sedanas Amerikoje gali būti 2021 m. Toyota Avalon.
„Kokia Toyota?” tu sakai.
Būtent.
Tyliai nutrauktas
Kažkaip atrodo, kad amerikiečiai vos žino apie vieną didžiausių pasaulyje automobilių gamintojų, atvirai pasakius, išskirtinį automobilį. Beveik kiekviename mieste yra Toyota atstovybė. Jos sklype sėdi avalonai, verdantys savo blizgesiu ir neparduoti. „Toyota“ už juos prašo šiek tiek mažiau nei 36 000 USD, o tai yra vagystė, atsižvelgiant į tai, ką jie gali padaryti. Bet jie beveik nežinomi.
Ir tai nužudė tai, kas gali būti geriausias šiandien parduodamas sedanas. „Nors „Avalon“ gamyba bus nutraukta po 2022-ųjų modelio metų“, – sako „Toyota“ atstovas, „Toyota išlieka įsipareigojusi sedanų segmentui ir skatiname klientus sekti būsimus pokyčius.
„Taigi, kas čia per stebuklas“, – klausiate?
Tyliai Puikus
„Avalon“ sėdi ant tos pačios važiuoklės kaip „Camry“ ir „Lexus ES“. Tai suteikia stebuklingai sklandų važiavimą eisme. Ankstesni modeliai buvo žinomi dėl savo zefyro pakabos derinimo (vienas iš mūsų redaktorių galbūt kažkada nepatogiai vakarieniavo su „Toyota“ inžinieriumi, pavadinęs senesnį „Avalon“ geriausiu kada nors pagamintu „Buick Toyota“). Tačiau naujausias „Avalon“ išsprendė šią problemą.
Šiek tiek patobulinkite, o „Avalon“ gali atlaikyti šiek tiek atletiškumo. Aukščiausios klasės Touring leidimai turi adaptyvią pakaba, pasiskolinta iš Lexus, todėl galite nustatyti sportiškesnį režimą. Yra net stangresnis, lenktynesnis TRD modelis.
Standartinis variklis yra 301 arklio galios V6, kuris jaučiasi taip, lyg kažko išsisuktum. Taip, jūs galite gauti daugiau galios V8 turinčiame „Dodge Charger“, bet niekas nesitiki, kad jūsų didelis „Toyota“ sedanas nuo 0 iki 60 mylių per valandą įsibėgės per šešias sekundes. Šis tai daro.
Visais ratais varomi modeliai gauna mažiau galios, su 205 arklio galių 4 cilindrų varikliu, tačiau padidina sukibimą. Tuo tarpu hibridinis variantas uždirba iki 44 mpg.
Staidas atrodo neseniai radikalizuotas
Tai taip pat neatrodo niūriai. Paskutinis pertvarkymas suteikė Avalonui didelį, piktą veidą, kuris puikiai atrodo užtemdytame Nightshade leidime. TRD modelis netgi yra šiek tiek žemiau ir pasižymi aerodinaminiais patobulinimais, tokiais kaip priekinis skirstytuvas.
Viduje Avalon pasimokė iš Lexus. Jutiklinis ekranas yra šiek tiek mažas, 9 colių. Bet šiaip salone jaučiasi kažkas už didesnę kainą. Poslinkis pavarų perjungiklis ir iš dalies oda aptrauktas vairas suteikia sportinio automobilio pojūtį, tačiau galinės sėdynės yra erdvesnės nei bet kurio vidutinio dydžio automobilio.
Didieji sedanai – mirštanti veislė
Teisinga sakyti, kad kai kurie prabangių sportinių sedanų pirkėjai būtų laimingesni gerai įrengtame „Avalon“. Arba taip automobilių žurnalistai sako, kai išgeriame vieną ar du gėrimus. Bet tos dienos beveik baigėsi. Mes gauname dar tik vienerius metus Toyota pabėgio.
Kodėl? Nes amerikiečiai beveik nebegauna didelių sedanų. Automobiliai dingsta. Dabar perkame daugiau visureigių nei automobilių ir pikapų kartu paėmus. Ir automobilių gamintojai pertvarko savo asortimentą, kad atitiktų mūsų skonį. Pirmieji važiuoja dideli automobiliai, nes kiekvienas, perkant daug vietos, greičiausiai atsidurs „Kia Telluride“ nei „Ford Taurus“, „Hyundai Azera“ ar bet kuris kitas neseniai atšauktas didelis sedanas, kurio neprisimenate. .
Tačiau dar vienerius metus „Avalon“ yra galimybė. Visus, perkančius didelį automobilį, raginame jį išbandyti. Šiuo metu jie parduoda šiek tiek mažesnę nei lipduko kainą, net ir tuo metu, kai dauguma pirkėjų už naują automobilį moka visą nurodytą kainą. Dabar, kai žinia, jų kainos gali net kristi. Pardavėjai dažnai yra pasirengę priimti mažesnį pasiūlymą už automobilį, kuris palaipsniui atsisakoma… net ir geresnio, nei atrodo, kad kas nors žino.