Greiti faktai apie priekinio stiklo keitimą 2024 m
- Tai, kas kažkada buvo paprastas ir nebrangus remontas, dažnai viršija 1000 USD.
- Pažangios technologijos naujesnio modelio automobiliuose priekinio stiklo keitimas yra brangus.
- Kamerų ir jutiklių suderinimas padeda užtikrinti, kad pažangios saugos funkcijos veiktų tinkamai, tačiau kalibravimas padidina priekinio stiklo keitimo išlaidas.
Akmuo išdaužia priekinį stiklą; ką tu darai? Anksčiau buvo įprasta manyti, kad pakaitinį priekinį stiklą galima sumontuoti automobiliui stovint ant važiuojamosios dalies už 300–500 USD. Šiais laikais taip dažnai nebūna.
Jei jūsų automobilyje yra lietaus jutiklių valytuvai ir pažangios pagalbos vairuotojui sistemos (ADAS), kaip ir automatinis stabdymas ir prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema, būkite pasirengę išleisti 1000 USD, o gal ir daugiau už priekinio stiklo pakeitimą. Į dideles išlaidas būtų įtrauktas ADAS ir su juo susijusių dalykų perkalibravimas saugos funkcijos kaip įspėjimas apie susidūrimą priekyje ir ekranas.
Skaitykite toliau, kad sužinotumėte, ką reikia žinoti apie automobilio priekinio stiklo keitimą, perkalibravimą, jei reikia pasinaudoti draudimu ir dar daugiau.
Automobilio priekinio stiklo keitimas
Senesnėse transporto priemonėse
Priekinio stiklo keitimo įrengimas paprastai yra daug pigesnis senesnis automobilis nei ant naujesnės. Jei perkate antrinės rinkos priekinį stiklą vidutinei senesnei transporto priemonei su mažai technologijų priedų arba be jokių priedų, galite tikėtis sumokėti mažiausiai 300–600 USD, kai nenaudojate. draudimas. Prabangus modelis paprastai kainuoja daugiau.
Naujesniuose automobiliuose
Priekinių stiklų keitimas įjungtas naujesni automobiliai yra sudėtingesnis. ADAS technologija, jungiama prie priekinio stiklo, gali žymiai padidinti remonto išlaidas dėl tokių dalykų kaip jutiklių perkalibravimas ir kt. Tai taip pat taikoma elektromobiliai, kuriose taip pat naudojamos pagalbinės vairuotojo technologijos. Pakeitimo išlaidos gali viršyti 1000 USD.
Kalbėkitės su a mechanikas gauti sąmatas pakaitalas Jūsų automobilio metams, markei ir modeliui.
Vairuotojo pagalba, kalti į viršų nukreipti ekranai
Ekranai į viršų, arba HUD, o pažangios pagalbos vairuotojui sistemos dabar yra įvairiose transporto priemonėse. Kadaise buvo skirti prabangiems automobiliams, HUD, ADAS ir lietaus jutimo valytuvai dabar siūlomi tokių pagrindinių automobilių gamintojų transporto priemonėse kaip Chevrolet, Fordas, Hyundaiir Kia.
Kitos ADAS saugos funkcijos, dažniausiai matomos šiandien, yra prisitaikantys priekiniai žibintai, įspėjimas apie susidūrimą priekyje, prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema ir eismo juostos išlaikymo pagalba. Automobilio priekyje esantis radaras aptinka objektą, o grotelėse arba už priekinio stiklo esanti kamera identifikuoja objektą, pavyzdžiui, automobilį ar pėsčiąjį.
Turi būti sumontuotas ir sukalibruotas specialus keičiamas priekinis stiklas, kad tokios funkcijos kaip HUD, ADAS ir lietaus jutimo valytuvai veiktų tinkamai.
Rekomenduojamas originalus stiklas
„Automobiliams, turintiems ADAS ir priekinį ekraną, labai svarbu, kad priekinis stiklas būtų arba originalios įrangos dalis, arba toks, kuris atitiktų labai griežtus GM nustatytus optinio aiškumo ir iškraipymų trūkumo standartus. Mercedesarba kas tai atsitiktų šiai transporto priemonei“, – sakė Michaelas Calkinsas, AAA inžinerijos ir remonto skyriaus techninių paslaugų vadovas.
„Jei nesilaikysite šių standartų, jutikliai neveiks tinkamai, o eismo juostos laikymasis, automatinis avarinis stabdymas, kad ir ką tos kameros palaikytų, nebus 100% efektyvūs“, – sakė Calkinsas. .
Lietaus jutiklis taip pat gali neįsijungti, jei negali nustatyti vandens kiekio ant priekinio stiklo. Tai gali būti saugos problema ir sukelti avariją, nes sistemos neveikė taip, kaip suprojektuota.
Iškraipymas yra kita problema. Labai svarbu, kad kėbulo dirbtuvė arba stiklo gamintoja žinotų transporto priemonės metus, markę ir modelį. Jie gali naudoti transporto priemonės identifikavimo numerį arba VIN, kad įsitikintų, jog sumontavo tinkamą pakaitinį priekinį stiklą. Pavyzdžiui, 2017 m. yra 11 keičiamų priekinių stiklų Hyundai Santa Fepasak Safelite AutoGlass.
Netinkamas priekinis stiklas rodo bėdą
Ekranas priekyje naudoja prietaisų skydelyje esantį projektorių skaitmeniniam skaidriam vaizdui projektuoti ant priekinio automobilio stiklo priešais vairuotoją. Duomenys yra ta pati informacija, esanti prietaisų skydelyje. HUD tikslas – saugoti svarbius duomenis ant priekinio stiklo priešais vairuotojo akis, kad sutrumpėtų laikas, kai vairuotojas nekreipia dėmesio į kelią. Tikimasi, kad bus mažiau avarijų. Bet jei vairuotojas negali nuskaityti duomenų arba jie yra neryškūs, gali sukelti avariją.
Jei technikas sumontuos netinkamą pakaitinį priekinį stiklą transporto priemonėje su priekiniu ekranu, „gausite dubliuotą arba dvigubą vaizdą. Pamatysite tikrą atsiskyrimą. Tarkime, kad transporto priemonės greitis yra 60 mylių per valandą. Pamatysite du 6, pamatysite antrinį 6, plaukiantį virš pirminio 6“, – sakė Mike'as Richardsonas, „General Motors“ techninis fiksuoto stiklo ir stiklinimo ekspertas.
Kita informacija HUD projektas ant priekinio stiklo gali būti nuosekli navigacijos informacija, greičio ribojimo ženklai, spidometras, greičio nustatymo greitis, įspėjamieji žibintai, pvz., mažai degalų, eismo juostos laikymosi pagalbos informacija, įspėjimas apie susidūrimą akloje zonoje ir garso informacija.
„Head-up“ ekranas kelia vis didesnį susirūpinimą
Nors „General Motors“ 1988 m. pristatė pirmąjį serijinį automobilį su priekiniu ekranu, jis tampa vis populiaresnis. Automobilių gamintojai dabar siūlo jį kaip pasirinkimo paketo dalį arba įtraukia šią funkciją į aukštesnę modelio apdailą. Kad skaitmeniniame vaizde neatsirastų dubliavimosi arba nesusidarytų dvigubas vaizdas ant priekinio stiklo, tarp dviejų priekinio stiklo sluoksnių stačiakampėje srityje, kurioje projektuojama skaitmeninė informacija, įterpiama polivinilbutiralio derva. Skaidrus vinilas turi pleištinį raštą, kuris neleidžia ant priekinio stiklo atsispindėtiems vaizdams susigadinti.
Tačiau ne kiekvienai transporto priemonei reikalingas specialus priekinis stiklas priekiniam ekranui. Kai kurie modeliai, įskaitant Mini ir Ford Escape, naudokite nedidelį iššokantį ekraną prietaisų skydelio viršuje, kuris nusilenkia, kai nenaudojamas. Informacija rodoma ekrane, o ne ant priekinio stiklo.
Paklausk savo vietinis aptarnavimo centras jei jūsų automobiliui reikalingas specialus priekinio stiklo keitimas.
Lietaus jutimo valytuvai, vairuotojo pagalbinės priemonės reikalauja specialaus gydymo
Vis dažniau naudojami lietaus jutimo valytuvai ir ADAS. Automobiliuose su ADAS ir lietaus jutimo valytuvais reikia daugiau darbo, nei ištraukti išdaužtą priekinį stiklą ir sumontuoti pakaitinį stiklą. Kitas žingsnis yra traukos ratų suvedimas, siekiant užtikrinti, kad galiniai ratai būtų išdėstyti tiesiai už priekinių ratų, o ne keliais laipsniais. Netinkamai išlygiavus, pagalbinės vairuotojo funkcijos gali neįsijungti, kai to reikia.
Perkalibravimas yra raktas
Galiausiai ADAS reikia iš naujo sukalibruoti. Yra dviejų tipų ADAS: dauguma Vokietijos ir Azijos prekių ženklų naudoja statinę tikslinę sistemą, o vietiniai prekių ženklai paprastai naudoja dinaminę sistemą. Taip pat yra keletas prekių ženklų, kurie naudoja abu.
Transporto priemones su statine sistema gali būti sudėtinga perkalibruoti ir prireikti pastato, kuriame būtų daug lygios, netrukdomos erdvės, kurioje būtų galima pastatyti taikinius. Be to, sistemos perkalibravimas, kad atpažintų taikinius, gali užtrukti iki 3 valandų.
Dinaminis ADAS yra ne toks sudėtingas. Prie transporto priemonės prijungtas specialus įrankis OBD2 prievadą po prietaisų skydeliu, kad pradėtumėte pakartotinį kalibravimą. Po to transporto priemonė paimama į kelią ir važiuojama tam tikru greičiu, kad iš naujo išmoktų tokius dalykus kaip kelio ženklinimas ir kliūtys. Procesas gali trukti nuo 30 minučių iki valandos.
Ar draudimas padengia priekinio stiklo pažeidimus?
Kai kuriais atvejais jūsų draudimo liudijimas padengs įskilusio priekinio stiklo remontą be arba su maža franšizija. Tačiau tai priklauso nuo to, kokio tipo draudimą turite. Kompleksinis draudimas greičiausiai padengs visus priekinio stiklo pažeidimus, kurie atsirado ne dėl avarijos, pvz., krintančios šiukšlės, uola, atsitrenkusi į jūsų automobilį greitkelyje ar net atsitrenkęs į elnią.
Draudimas nuo susidūrimo turėtų padengti žalą, jei priekinis stiklas būtų įskilęs ar sugadintas automobilio avarijos metu.
Saugokitės langų stiklų sukčiavimo
Pradėkite prašymo procesą susisiekę su savo draudimo bendrove. Venkite bendrauti su galimai nesąžiningomis automobilių stiklų įmonėmis, kurios kreipiasi į jus automobilių stovėjimo aikštelėje, plovykloje ar namuose. Nesąžininga įmonė gali bandyti priversti jus pasirašyti išmokų priskyrimo (AOB) formą, suteikdama teisę jūsų vardu pateikti paraišką dėl draudimo, atlikti remontą ir atsiimti draudimo išmoką.
Apgaulingos įmonės, atlikdamos minimalų remontą, gali išpūsti draudimo išmoką ir atsiimti draudimo išmoką. Užuot padėję sukčiams, pastebėję priekinio stiklo įskilimą ar įtrūkimą, paskambinkite savo agentui.
Nedelsdami pašalinkite priekinio stiklo pažeidimus
Nuvežkite automobilį į automobilių stiklų parduotuvę, kai pastebėsite žalą, net jei jūsų draudimo polisas neapima priekinio stiklo remonto ar keitimo. Greitas remontas gali būti nebrangus, padėti saugiai vairuoti ir laikytis įstatymų.
Kas nutiks, jei netaisysiu įskilusio priekinio stiklo?
Priekinio stiklo keitimas gali būti nereikalingas, jei stiklas yra minimaliai pažeistas. Galima pataisyti lustus ir nedidelius įtrūkimus, kurie netrukdo jutikliams ar kameroms. Tačiau, kai įskilęs priekinis stiklas bus negydomas per ilgai, įtrūkimas išplis ir padarys dar daugiau žalos. Kadaise tai buvo paprastas remontas, dabar gali prireikti visiškai pakeisti priekinį stiklą, o tai kainuoja eksponentiškai daugiau.
Ar saugu važiuoti su įskilusiu priekiniu stiklu?
Saugus vairavimas reikalauja aiškaus kelio ir apylinkių vaizdo. Pažeistas priekinis stiklas gali uždengti arba iškreipti jūsų matymo liniją, todėl nematysite priešpriešinio eismo, dviratininkų, pėsčiųjų ar pavojingų šiukšlių kelyje. Įskilęs ar įskilęs stiklas gali blokuoti jutiklius ir kameras, todėl pažangios automobilio vairuotojo pagalbos sistemos gali sutrikti.
Ar neteisėta važiuoti su įskilusiu priekiniu stiklu?
Dėl teisinės konsultacijos kreipkitės į savo advokatą. Čia galime pasakyti, kad JAV transporto departamentas turi taisykles dėl komercinių transporto priemonių priekinių stiklų. Vienas elementas sako, kad du įtrūkimai negali susikirsti. Kitoje pastraipoje teigiama, kad pažeistos vietos turi būti mažesnės nei 3/4 colio skersmens ir negali būti arčiau nei 3 coliai nuo panašios žalos. Valstybės įstatymai dėl lengvųjų automobilių priekinių stiklų skiriasi. Kai kurie reikalauja, kad sritis tiesiai virš vairo nebūtų pažeista. Kitos valstijos, pavyzdžiui, Džordžija, teigia, kad neteisėta važiuoti su priekiniu stiklu, kurio žvaigždės sprogimas arba voratinklio tipo įtrūkimas didesnis nei 3 coliai x 3 coliai – maždaug perlenkto dolerio banknoto dydis.
Padaryti teisingą pasirinkimą
Pakaitinio priekinio stiklo pasirinkimas gali būti sudėtingas. Kreipkitės į techninės priežiūros ir remonto centrą, kad nustatytumėte, kokio priekinio stiklo reikia. Tuo pačiu metu patikrinkite, ar jūsų priekinį stiklą reikia iš naujo kalibruoti HUD, ADAS ir lietaus jutimo valytuvams, ar veikia plikas priekinis stiklas.
Skaityti susijusius straipsnius:
Redaktoriaus pastaba: šis straipsnis buvo atnaujintas nuo jo pradinio paskelbimo.