Jokiu būdu negalima to apeiti – dauguma automobilių gamintojų nepaisė įperkamų automobilių pirkėjų. Taigi pastebime, kai pagaminamas įspūdingas automobilis biudžetinei rinkai. Galbūt „Nissan“ ką tik tai padarė, netikėtai atskleidusi visiškai naują savo subkompaktinio visureigio „Kicks“ versiją.
Pastaraisiais metais jie sutelkė dėmesį į brangesnius automobilius turtingesniems pirkėjams ir iš savo asortimento pašalino daug įperkamų modelių. Tai prasminga verslui infliacijos ir paskolų su didelėmis palūkanomis laikais. Tačiau prekiautojai prašo daugiau, geresnių ir įperkamų automobilių.
Šiandien Kicks on platintojų aikštelės garsėja protingomis kainomis ir degalų taupymu, bet ne dėl savo išvaizdos. Tai keičiasi perprojektuojant.
Kaip ir neseniai atliktas „Chevrolet Trax“ pertvarkymas, „Kicks“ atnaujinimai laikomi švytėjimu. Kainos „Nissan“ kol kas neatskleidė. Bet jei jie gali prilygti „Chevy“, kad pradinė kaina būtų mažesnė nei 25 000 USD, tai gali būti patrauklus pasirinkimas.
Sneaker įkvėptas dizainas
„Nissan“ teigia, kad sportbačių dizainas įkvėpė naują išvaizdą. Mes to nematome, bet mums patinka tai, ką matome.
Naujasis modelis yra šiek tiek ilgesnis, platesnis ir aukštesnis nei pakeistas. Jis atrodo kur kas labiau suaugęs ir išblizgintas. Vertikalios grotelės susilieja su lenktu šiltnamiu, kad atrodytų, kas tvarkingai padalija skirtumą tarp tvirto ir elegantiško.
Jis atrodo išskirtinai stilingai su kontrastingos spalvos stogu – greitai tapo išskirtiniu Nissan dizaino triuku. Žemai ant šoninių turėklų esanti grotelių grafika suteikia neįprastą pojūtį.
Nulinės gravitacijos sėdynės yra vienos iš labiausiai prieinamų klasiųs
Viduje pora ekranų sumontuoti vienas šalia kito, kad atrodytų kaip vienas platesnis ekranas. Baziniame modelyje jie yra tik 7 colių, o DR ir aukštesniuose – 12,3 colio. Belaidis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ yra standartiniai. Plokščiadugnis vairas ir kontrastingos spalvos siūlės suteikia šiai klasei neįprasto sportiškumo.
„Pirmiausia Kicks, abiejose sėdynių eilėse naudojamas Nissan Zero Gravity sėdynių dizainas“, – teigia bendrovė. Šios sėdynės dažnai yra brangesnių „Nissan“ gaminių akcentas, todėl pamatyti jas pigiausiame bendrovės visureigyje yra malonu.
Pagrindinis jėgos agregatas, bet pakankamai subkompaktiškam visureigiui
Po gaubtu slypi 2,0 litrų 4 cilindrų variklis, sujungtas su nuolat kintančia automatine pavarų dėže (CVT), kuri retai užtikrina išskirtinį našumą. Tačiau jo galia yra 141 arklio galia – daugiau nei įprasta subkompaktiniams visureigiams.
Visų ratų pavara (AWD) pirmą kartą bus prieinama „Kicks“.
„Nissan“ teigia, kad 2025 m. „Kicks“ į prekybos centrus pasieks „vėliau šią vasarą“.
ATNAUJINIMAS: 2025 m. „Kicks“ kainuoja nuo 23 220 USD, įskaitant privalomą 1 390 USD pristatymo mokestį, ir parduodamas JAV atstovybėse nuo 2024 m. rugpjūčio 28 d. Kainos nesiekia 30 000 USD net už aukščiausios klasės „Kicks“ apdailą.